eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów promocyjnych dla projektu Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-04-30

Warszawa: Dostawa materiałów promocyjnych dla projektu Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP).
Numer ogłoszenia: 91197 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 59689 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Projektów Informatycznych MSWiA, ul. Pawińskiego, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 60 28 219, fax 0-22 60 28 800.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych dla projektu Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów promocyjnych dla projektu Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP). 1) Długopis metalowy 5000 szt. 2) Koperta samoklejąca bez okna C4 2000 szt. 3) Koperta samoklejąca bez okna DL 300 szt. 4) Koszulka Polo 500 szt. 5) Kubki do kawy z łyżeczką 500 szt. 6) Notes A4 500 szt. 7) Notes A6 500 szt. 8) Smycz 3000 szt. 9.Stand 1 szt. 10) Teczka kartonowa składana na dokumenty 200 szt. 11) Wizytówka 1500 szt. 12) Podkładka pod mysz 500 szt. 13) Broszura/folder informacyjny 2000 szt. 14) Ołówek z gumką 300 szt. 15) Pamięć USB 100 szt. 16) Teczka na materiały konferencyjne 800 szt. 17) Etui na wizytówki 200 szt. 18) Notes z kartkami samoprzylepnymi 500 szt. 19) Mysz komputerowa 50 szt. 20) Zegar ścienny 50 szt. 21) Podkładka pod mysz z hubem USB min. 4 wyjścia 100 szt

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.64.10.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 61179,9 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak; UE - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego SPO WKP - Działanie 1.5..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • JOCKER studio Sp. j. T. Maksym, J. Trompeter-Maksym, ul. Darasza 5, 30-826 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 61179.90
  • Oferta z najniższą ceną: 61179.90 / oferta z najwyższą ceną: 91638.40
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.