eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów promocyjnych dla projektu elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP).

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-25

Warszawa: Dostawa materiałów promocyjnych dla projektu elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP).
Numer ogłoszenia: 59689 - 2008; data zamieszczenia: 25.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Projektów Informatycznych MSWiA, ul. Pawińskiego 17/21, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 60 28 219, fax 0-22 60 28 800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: cpi.mswia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych dla projektu elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów promocyjnych dla projektu elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej (ePUAP). 1.Długopis metalowy 5000 szt. 2.Koperta samoklejąca bez okna C4 2000 szt. 3.Koperta samoklejąca bez okna DL 300 szt. 4.Koszulka Polo 500 szt. 5.Kubki do kawy z łyżeczką 500 szt. 6.Notes A4 500 szt. 7.Notes A6 500 szt. 8.Smycz 3000 szt. 9.Stand 1 szt. 10.Teczka kartonowa składana na dokumenty 200 szt. 11.Wizytówka 1500 szt. 12.Podkładka pod mysz 500 szt. 13.Broszura/folder informacyjny 2000 szt. 14.Ołówek z gumką 300 szt. 15.Pamięć USB 100 szt. 16.Teczka na materiały konferencyjne 800 szt. 17.Etui na wizytówki 200 szt. 18.Notes z kartkami samoprzylepnymi 500 szt. 19.Mysz komputerowa 50 szt. 20.Zegar ścienny 50 szt. 21.Podkładka pod mysz z hubem USB min. 4 wyjścia 100 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.64.10.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne Kod CPV wg słownika 2008: 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca powinien spełniać następujący warunek: - wykaże się niezbędnym doświadczeniem, tj. należytym wykonaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonawca wykonał, co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 80.000,00 PLN brutto każda.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wg Załącznika nr 3 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące (słownie: trzy miesiące) przed upływem terminu składania ofert; 4. Wykaz wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 80.000,00 PLN brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ). 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wymienione w części V pkt. 2, 3 SIWZ składa każdy z Wykonawców. 7. Oferta dwóch lub więcej Wykonawców (dotyczy również spółek cywilnych) ubiegających się o udzielenie zamówienia spełniać musi następujące wymagania: 1) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, musi oddzielnie udokumentować, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 1 i 4 Ustawy); 2) potencjał ekonomiczny, kadrowy i techniczny oraz doświadczenie zawodowe Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w sumie musi spełniać wymagane przez Zamawiającego warunki ( art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 ); 8. Ponadto w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. 9. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania, przed podpisaniem umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 10. Druk oferty musi być podpisany w taki sposób, aby prawnie zobowiązywał wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, natomiast kserokopie dokumentów dotyczących poszczególnych Wykonawców muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez właściwego Wykonawcę lub pełnomocnika. 11. W ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z pełnomocnikiem Wykonawców występujących wspólnie. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej 12. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w części V pkt 2, 3 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w części V pkt 12.1) lit. a i c SIWZ muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13. Dokument, o którym mowa w części V pkt 12.1) lit. b musi być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 14. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 należy przedstawić w formie oryginału. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 5, może być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) udzielającą pełnomocnictwa lub notarialnie. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 - 4 mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) podpisującą ofertę. Dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty, które ma dostarczyć Wykonawca wraz z ofertą zgodnie z formułą spełnia/ nie spełnia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: cpi.mswia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Projektów Informatycznych MSWiA ul. Pawińskiego 17/21 02-106 Warszawa Tel.: (22) 6028394 Fax: (22) 6028800.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: ul. Pawińskiego 17/21, 02-106 Warszawa, w Sekretariacie, pok. 203..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wejście do siedziby Zamawiającego przez biuro przepustek przy ul. Pawińskiego 17/21, za okazaniem przepustki. Celem wystawienia przepustki należy skontaktować się z p. Ewą Kopeć, pod numerem telefonu 022 60-28-219. Do wystawienia przepustki niezbędny jest dokument ze zdjęciem. Zamówienie współfinansowane ze środków UE - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego SPO WKP - Działanie 1.5.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.