eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Zakup i dostawa narzędzi ręcznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-21

Łask: Zakup i dostawa narzędzi ręcznych
Numer ogłoszenia: 91086 - 2015; data zamieszczenia: 21.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1158 , ul. 9 Maja 95, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 261 554 591, faks 261 554 709.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32blot.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa narzędzi ręcznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi ręcznych. 2. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na 11 części. 2.1. Część I - Narzędzia do obróbki metali; 2.2. Część II - Narzędzia specjalne; 2.3. Część III - Narzędzia do obrabiarek - narzędzia ręczne; 2.4. Część IV - Narzędzia do obrabiarek; 2.5. Część V - Przyrządy do ostrzenia; 2.6. Część VI - Narzędzia ręczne; 2.7. Część VII - Narzędzia typu ściągacz; 2.8. Część VIII - Narzędzia kontrolno-pomiarowe; 2.9. Część IX - Elektroniczne przyrządy pomiarowe; 2.10. Część X - Urządzenia pomiarowe; 2.11. Część XI - Narzędzia różne. 3. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Wymagania Zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia: 4.1. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji (dotyczy części I-X) oraz co najmniej 6 miesięczny okres gwarancji (dotyczy części XI). 4.2. Przedmiot zamówienia powinien posiadać wysoką jakość oraz spełniać parametry techniczno-eksploatacyjne zgodnie z opisem w załączniku nr 5 do SIWZ 4.3. Wszystkie dostarczone narzędzia muszą być fabrycznie nowe (nie mogą to być narzędzia po naprawie, regeneracji, renowacji itp.) zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 5. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą narzędzi: 5.1. Dostawa narzędzi (dotyczy części X) odbędzie się jednorazowo w ustalonym z Zamawiającym terminie. 5.2. Dostawy narzędzi (dotyczy części I-X) odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo, na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Zamówienie może być złożone telefonicznie potwierdzone faksem lub emailem. 5.3. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie od 15 do 90 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia (dotyczy części I-X). 5.4. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia, własnym transportem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. 5.5. Produkty objęte przedmiotem zamówienia odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, a ich przyjęcie każdorazowo potwierdzone będzie protokołem odbioru podpisywanym przez przedstawiciela Zamawiającego i upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.10.00-5, 42.67.00.00-3, 38.41.00.00-2, 44.51.20.00-2, 39.22.42.10-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 800,00 PLN dla całości zamówienia lub: część I - 110,00 PLN; część II - 230,00 PLN; część III - 0,00 PLN; część IV - 100,00 PLN; część V - 170,00 PLN; część VI - 170,00 PLN; część VII - 100,00 PLN; część VIII - 330,00 PLN; część IX - 110,00 PLN; część X - 270,00 PLN; część X - 210,00 PLN. 2. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 72 1010 1371 0024 1113 9120 0000 z adnotacją: Wadium na zakup i dostawę narzędzi ręcznych, nr sprawy 26/PN/2015. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 04.05.2015 r. do godz. 1100. 3. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 4. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością Wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. formularz cenowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ; 3. potwierdzenie wpłaty wadium; 4. pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Kryterium pozacenowe - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.32blot.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa Nr 1158 ul. 9-go Maja 95, 98-100 Łask.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2015 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa Nr 1158 ul. 9-go Maja 95, 98-100 Łask.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Narzędzia do obróbki metali.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wymagania Zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji. 2.2. Przedmiot zamówienia powinien posiadać wysoką jakość oraz spełniać parametry techniczno-eksploatacyjne zgodnie z opisem w załączniku nr 5 do SIWZ 2.3. Wszystkie dostarczone narzędzia muszą być fabrycznie nowe (nie mogą to być narzędzia po naprawie, regeneracji, renowacji itp.) zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 3. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą narzędzi: 3.1. Dostawy narzędzi (dotyczy części I-X) odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo, na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Zamówienie może być złożone telefonicznie potwierdzone faksem lub emailem. 3.2. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie od 15 do 90 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia. 3.3. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia, własnym transportem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. 3.4. Produkty objęte przedmiotem zamówienia odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, a ich przyjęcie każdorazowo potwierdzone będzie protokołem odbioru podpisywanym przez przedstawiciela Zamawiającego i upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Narzędzia specjalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wymagania Zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji (dotyczy części I-X). 2.2. Przedmiot zamówienia powinien posiadać wysoką jakość oraz spełniać parametry techniczno-eksploatacyjne zgodnie z opisem w załączniku nr 5 do SIWZ 2.3. Wszystkie dostarczone narzędzia muszą być fabrycznie nowe (nie mogą to być narzędzia po naprawie, regeneracji, renowacji itp.) zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 3.Wymagania Zamawiającego związane z dostawą narzędzi: 3.1. Dostawy narzędzi (dotyczy części I-X) odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo, na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Zamówienie może być złożone telefonicznie potwierdzone faksem lub emailem. 3.2. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie od 15 do 90 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia (dotyczy części I-X). 3.3. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia, własnym transportem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. 3.4. Produkty objęte przedmiotem zamówienia odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, a ich przyjęcie każdorazowo potwierdzone będzie protokołem odbioru podpisywanym przez przedstawiciela Zamawiającego i upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Narzędzia do obrabiarek - narzędzia ręczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wymagania Zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji (dotyczy części I-X). 2.2. Przedmiot zamówienia powinien posiadać wysoką jakość oraz spełniać parametry techniczno-eksploatacyjne zgodnie z opisem w załączniku nr 5 do SIWZ 2.3. Wszystkie dostarczone narzędzia muszą być fabrycznie nowe (nie mogą to być narzędzia po naprawie, regeneracji, renowacji itp.) zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 3.Wymagania Zamawiającego związane z dostawą narzędzi: 3.1. Dostawy narzędzi (dotyczy części I-X) odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo, na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Zamówienie może być złożone telefonicznie potwierdzone faksem lub emailem. 3.2. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie od 15 do 90 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia (dotyczy części I-X). 3.3. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia, własnym transportem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. 3.4. Produkty objęte przedmiotem zamówienia odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, a ich przyjęcie każdorazowo potwierdzone będzie protokołem odbioru podpisywanym przez przedstawiciela Zamawiającego i upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Narzędzia do obrabiarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wymagania Zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji (dotyczy części I-X). 2.2. Przedmiot zamówienia powinien posiadać wysoką jakość oraz spełniać parametry techniczno-eksploatacyjne zgodnie z opisem w załączniku nr 5 do SIWZ 2.3. Wszystkie dostarczone narzędzia muszą być fabrycznie nowe (nie mogą to być narzędzia po naprawie, regeneracji, renowacji itp.) zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 3.Wymagania Zamawiającego związane z dostawą narzędzi: 3.1. Dostawy narzędzi (dotyczy części I-X) odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo, na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Zamówienie może być złożone telefonicznie potwierdzone faksem lub emailem. 3.2. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie od 15 do 90 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia (dotyczy części I-X). 3.3. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia, własnym transportem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. 3.4. Produkty objęte przedmiotem zamówienia odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, a ich przyjęcie każdorazowo potwierdzone będzie protokołem odbioru podpisywanym przez przedstawiciela Zamawiającego i upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.67.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przyrządy do ostrzenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wymagania Zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji (dotyczy części I-X). 2.2. Przedmiot zamówienia powinien posiadać wysoką jakość oraz spełniać parametry techniczno-eksploatacyjne zgodnie z opisem w załączniku nr 5 do SIWZ 2.3. Wszystkie dostarczone narzędzia muszą być fabrycznie nowe (nie mogą to być narzędzia po naprawie, regeneracji, renowacji itp.) zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 3.Wymagania Zamawiającego związane z dostawą narzędzi: 3.1. Dostawy narzędzi (dotyczy części I-X) odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo, na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Zamówienie może być złożone telefonicznie potwierdzone faksem lub emailem. 3.2. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie od 15 do 90 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia (dotyczy części I-X). 3.3. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia, własnym transportem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. 3.4. Produkty objęte przedmiotem zamówienia odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, a ich przyjęcie każdorazowo potwierdzone będzie protokołem odbioru podpisywanym przez przedstawiciela Zamawiającego i upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Narzędzia ręczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wymagania Zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji (dotyczy części I-X). 2.2. Przedmiot zamówienia powinien posiadać wysoką jakość oraz spełniać parametry techniczno-eksploatacyjne zgodnie z opisem w załączniku nr 5 do SIWZ 2.3. Wszystkie dostarczone narzędzia muszą być fabrycznie nowe (nie mogą to być narzędzia po naprawie, regeneracji, renowacji itp.) zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 3.Wymagania Zamawiającego związane z dostawą narzędzi: 3.1. Dostawy narzędzi (dotyczy części I-X) odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo, na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Zamówienie może być złożone telefonicznie potwierdzone faksem lub emailem. 3.2. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie od 15 do 90 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia (dotyczy części I-X). 3.3. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia, własnym transportem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. 3.4. Produkty objęte przedmiotem zamówienia odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, a ich przyjęcie każdorazowo potwierdzone będzie protokołem odbioru podpisywanym przez przedstawiciela Zamawiającego i upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Narzędzia typu ściągacz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wymagania Zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji (dotyczy części I-X). 2.2. Przedmiot zamówienia powinien posiadać wysoką jakość oraz spełniać parametry techniczno-eksploatacyjne zgodnie z opisem w załączniku nr 5 do SIWZ 2.3. Wszystkie dostarczone narzędzia muszą być fabrycznie nowe (nie mogą to być narzędzia po naprawie, regeneracji, renowacji itp.) zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 3.Wymagania Zamawiającego związane z dostawą narzędzi: 3.1. Dostawy narzędzi (dotyczy części I-X) odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo, na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Zamówienie może być złożone telefonicznie potwierdzone faksem lub emailem. 3.2. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie od 15 do 90 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia (dotyczy części I-X). 3.3. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia, własnym transportem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. 3.4. Produkty objęte przedmiotem zamówienia odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, a ich przyjęcie każdorazowo potwierdzone będzie protokołem odbioru podpisywanym przez przedstawiciela Zamawiającego i upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2015.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Narzędzia kontrolno-pomiarowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wymagania Zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji (dotyczy części I-X). 2.2. Przedmiot zamówienia powinien posiadać wysoką jakość oraz spełniać parametry techniczno-eksploatacyjne zgodnie z opisem w załączniku nr 5 do SIWZ 2.3. Wszystkie dostarczone narzędzia muszą być fabrycznie nowe (nie mogą to być narzędzia po naprawie, regeneracji, renowacji itp.) zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 3.Wymagania Zamawiającego związane z dostawą narzędzi: 3.1. Dostawy narzędzi (dotyczy części I-X) odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo, na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Zamówienie może być złożone telefonicznie potwierdzone faksem lub emailem. 3.2. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie od 15 do 90 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia (dotyczy części I-X). 3.3. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia, własnym transportem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. 3.4. Produkty objęte przedmiotem zamówienia odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, a ich przyjęcie każdorazowo potwierdzone będzie protokołem odbioru podpisywanym przez przedstawiciela Zamawiającego i upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Elektroniczne przyrządy pomiarowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wymagania Zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji (dotyczy części I-X). 2.2. Przedmiot zamówienia powinien posiadać wysoką jakość oraz spełniać parametry techniczno-eksploatacyjne zgodnie z opisem w załączniku nr 5 do SIWZ 2.3. Wszystkie dostarczone narzędzia muszą być fabrycznie nowe (nie mogą to być narzędzia po naprawie, regeneracji, renowacji itp.) zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 3.Wymagania Zamawiającego związane z dostawą narzędzi: 3.1. Dostawy narzędzi (dotyczy części I-X) odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo, na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Zamówienie może być złożone telefonicznie potwierdzone faksem lub emailem. 3.2. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie od 15 do 90 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia (dotyczy części I-X). 3.3. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia, własnym transportem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. 3.4. Produkty objęte przedmiotem zamówienia odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, a ich przyjęcie każdorazowo potwierdzone będzie protokołem odbioru podpisywanym przez przedstawiciela Zamawiającego i upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2015.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Urządzenia pomiarowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wymagania Zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej 12 miesięczny okres gwarancji (dotyczy części I-X). 2.2. Przedmiot zamówienia powinien posiadać wysoką jakość oraz spełniać parametry techniczno-eksploatacyjne zgodnie z opisem w załączniku nr 5 do SIWZ 2.3. Wszystkie dostarczone narzędzia muszą być fabrycznie nowe (nie mogą to być narzędzia po naprawie, regeneracji, renowacji itp.) zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 3.Wymagania Zamawiającego związane z dostawą narzędzi: 3.1. Dostawy narzędzi (dotyczy części I-X) odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym każdorazowo, na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Zamówienie może być złożone telefonicznie potwierdzone faksem lub emailem. 3.2. Wykonawca dostarczy zamówione artykuły na adres wskazany przez Zamawiającego w terminie od 15 do 90 dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia (dotyczy części I-X). 3.3. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia, własnym transportem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. 3.4. Produkty objęte przedmiotem zamówienia odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, a ich przyjęcie każdorazowo potwierdzone będzie protokołem odbioru podpisywanym przez przedstawiciela Zamawiającego i upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.08.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin dostawy - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Narzędzia różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ilość i asortyment zgodnie z formularzem cenowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wymagania Zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia: 2.1. Przedmiot zamówienia musi posiadać oraz co najmniej 6 miesięczny okres gwarancji. 2.2. Przedmiot zamówienia powinien posiadać wysoką jakość oraz spełniać parametry techniczno-eksploatacyjne zgodnie z opisem w załączniku nr 5 do SIWZ 2.3. Wszystkie dostarczone narzędzia muszą być fabrycznie nowe (nie mogą to być narzędzia po naprawie, regeneracji, renowacji itp.) zakonserwowane metodą zapewniającą zachowanie ich właściwości i parametrów techniczno-eksploatacyjnych, podczas przechowywania w warunkach magazynowych. 3. Wymagania Zamawiającego związane z dostawą narzędzi: 3.1. Dostawa narzędzi (dotyczy części XI) odbędzie się jednorazowo w ustalonym z Zamawiającym. 3.2. Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia, własnym transportem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami. 3.5.5. Produkty objęte przedmiotem zamówienia odbierane będą przez Zamawiającego w obecności upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, a ich przyjęcie każdorazowo potwierdzone będzie protokołem odbioru podpisywanym przez przedstawiciela Zamawiającego i upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Produkty mają być przedstawione przez Wykonawcę do odbioru w sposób pozwalający na dokonanie ich oceny zgodności z Umową.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.20.00-2, 44.51.11.00-5, 39.22.42.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.