eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwicesprzedaż i codzienne dostarczanie (od poniedziałku do piątku) 25 porcji obiadów do Dziennego Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kozielskiej 71 w Gliwicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-30

Gliwice: sprzedaż i codzienne dostarczanie (od poniedziałku do piątku) 25 porcji obiadów do Dziennego Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kozielskiej 71 w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 91010 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Górnych Wałów 9, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 4010185, 4010405, fax 032 2308027.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsgliwice.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzedaż i codzienne dostarczanie (od poniedziałku do piątku) 25 porcji obiadów do Dziennego Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kozielskiej 71 w Gliwicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw obiadowy ma się składać z zupy, drugiego dania, mizerii-surówki oraz kompotu. Gramaż poszczególnych składników obiadowych (jednej porcji) przedstawiony jest w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 3 SIWZ). 2. Harmonogram obiadów: 3 x w tygodniu obiad mięsny, 1 x w tygodniu obiad półmięsny - gołąbki, łazanki z kapustą i mięsem, kluski z mięsem itp., 1 x w tygodniu obiad bezmięsny (w piątek) - ryba, jajka, placki, pierogi, kopytka itp. 3. Posiłki muszą być dostarczane w odpowiednich pojemnikach (termosach) codziennie od poniedziałku do piątku do godziny 12:00 (w dni pracujące Dziennego Domu Pomocy Społecznej). 4. Codziennie ma być przygotowanych i dowiezionych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej przy ul. Kozielskiej 71 w Gliwicach 25 porcji obiadowych +/- 5 porcji. 5. W przypadku wystąpienia nagłej potrzeby Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zwiększającej bądź zmniejszającej do 5 porcji obiadowych. 6. Sprzedawane posiłki muszą być pełnowartościowe, odpowiadające wszelkim normom odżywczym i energetycznym obowiązujących w punktach zbiorowego żywienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.12.00 - Usługi dowożenia posiłków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach niżej wyszczególnionych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oryginał oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania z art.22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, - podpisany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 3 SIWZ), - oryginał lub kopia potwierdzonego za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta, - oryginał lub kopia potwierdzonego za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie więcej niż 3 miesiące przed terminem wyznaczonym do składania ofert. - oryginał lub kopia potwierdzonego za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie więcej niż 3 miesiące przed terminem wyznaczonym do składania ofert. - oryginał lub kopia potwierdzonego za zgodność z oryginałem zezwolenia SANEPID-u na prowadzenie działalności gastronomicznej dla kuchni wraz z dostawą transportem własnym odpowiednio przystosowanym. - w przypadku, gdy ofertę podpisuje inna osoba niż wskazana w dokumentach rejestrowych, pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu oferenta.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: opsgliwice.bip-e.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Górnych Wałów 9 44-100 Gliwice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej Sekretariat (pokój nr 29) ul. Górnych Wałów 9 44-100 Gliwice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.