eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa z instalacją sprzętu komputerowego i wykonanie sieci niskoprądowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-18

Białystok: Dostawa z instalacją sprzętu komputerowego i wykonanie sieci niskoprądowej
Numer ogłoszenia: 91000 - 2014; data zamieszczenia: 18.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne LECH Sp. z o.o. , ul. Kombatantów 4, 15-110 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6539800, faks 085 6539800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lech.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa z instalacją sprzętu komputerowego i wykonanie sieci niskoprądowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie podzielone jest na trzy zadania: Zadanie I dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z usługą serwisową, szczegółowo opisane w części III SIWZ OPZ oraz w załączniku do OPZ dla zadania I. Zadanie II dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania, szczegółowo opisane w części III SIWZ OPZ oraz w załączniku do OPZ dla zadania II. Zadanie III zaprojektowanie i wykonanie instalacji niskoprądowej - sieci LAN, Wykonawca sporządzi projekt wykonawczy a następnie zrealizuje robotę budowlaną zgodnie z wymaganiami zawartymi w PFU - załączniku do OPZ. Zamawiający zaznacza, że prace będą prowadzone w obiekcie czynnym, w którym w czasie Robót będą znajdowali się pracownicy Zamawiającego, wykonujący swoje obowiązki. 2. Zamawiający przewiduje w ramach niniejszego zamówienia - zadań I i II możliwość skorzystania z prawa opcji. Minimalna ilość sprzętu, jaka zostanie zamówiona w ramach umowy jest określona w części III SIWZ OPZ. 3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 32.42.00.00-3, 48.80.00.00-6, 30.23.70.00-9, 45.31.00.00-3, 48.60.00.00-4, 48.76.10.00-6, 48.99.10.00-1, 32.40.00.00-7, 50.30.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: W przypadku składania oferty na zadanie I: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100). W przypadku składania oferty na zadanie II: 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście zł 00/100). W przypadku składania oferty na zadanie III: 400,00 zł (słownie: czterysta zł /100). Uwaga: Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną część obowiązany jest wnieść wadium dla każdej z części, których dotyczy oferta. Szczegółowe postanowienia dotyczące wadium zawiera SIWZ część I Instrukcja dla Wykonawców

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a. Dotyczy Wykonawców składających oferty na zadanie I (dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z usługą serwisową - szczegółowo opisane w załączniku do OPZ - zadanie I): Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej jedno zadanie polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości minimum 150 000 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. b. Dotyczy Wykonawców składających oferty na zadanie II (dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania - szczegółowo opisane w załączniku do OPZ - zadanie II): Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej jedno zadanie polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości minimum 45 000 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. c. Dotyczy Wykonawców składających oferty na zadanie III (zaprojektowanie i wykonanie instalacji niskoprądowej - sieci LAN): Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu instalacji niskoprądowej - sieci LAN wraz z podaniem jego wartości, rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały one wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. UWAGA: Wykonawcy składający ofertę na więcej niż jedną część, winni wykazać spełnianie warunków odpowiednio dla każdej części, na którą składają ofertę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    - za roboty budowlane, których dotyczy obowiązek wskazania w wykazie i załączenia ww. dowodów, uznaje się roboty budowlane niezbędne do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia. - Zamawiający nie wymaga wskazania w ww. wykazie wszystkich wykonanych robót budowlanych oraz informacji o robotach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kompletna Oferta musi zawierać: a) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej IDW, b) Formularz cenowy, sporządzony na podstawie wzorów: Formularz cenowy - zadanie I i Formularz cenowy - zadanie II. c) stosowne pełnomocnictwo(a) do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku, gdy umocowanie do reprezentacji nie wynika bezpośrednio ze złożonego do Oferty dokumentu dotyczącego statusu prawnego Wykonawcy, d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, e) listę podmiotów należącą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. z 2007r. nr 50, poz. 331, z późn.zm), lub informacje o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy załącznik nr 2 do IDW, f) pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 10 niniejszej IDW, g) dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dotyczy umów na zadanie I i II: W szczególnie uzasadnionych przypadkach, w tym z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, Zamawiający może dopuścić zmianę urządzeń wymienionych w załączniku nr 2 do umowy, na inne o tożsamych parametrach. Dotyczy umowy na zadanie III: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie zatrudnienia nowych podwykonawców dla części zamówienia, co do których podwykonawstwo nie było zastrzeżone w ofercie lub zmiany dotychczasowych podwykonawców. 2. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lech.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PUHP Lech Sp. z o.o.; ul. Kamienna 17, 15- 021 Białystok, pokój nr 212.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2014 godzina 11:00, miejsce: PUHP Lech Sp. z o.o.; ul. Kamienna 17, 15- 021 Białystok w sekretariacie - pokój nr 106.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz z usługą serwisową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE I, szczegółowo opisane w załączniku do OPZ - zadanie I a) Dostawa, uruchomienie i konfiguracja komputerów przenośnych i tzw. All-in-One wraz z oprogramowaniem (o ile dostarczenie oprogramowania jest wymagane) we wskazanym przez Zamawiającego miejscu i pomieszczeniu / pomieszczeniach oraz udzielenie instruktażu i przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi. b) Dostawa i instalacja systemu operacyjnego na dostarczonych komputerach wraz z aktualnymi sterownikami urządzeń peryferyjnych (o ile dostawa systemu operacyjnego jest wymagana). c) Dostawa i instalacja systemu ochrony antywirusowej z tzw. osobistą zaporą ogniową na dostarczonych komputerach (o ile dostarczenie takiego oprogramowania jest wymagane). d) Dostawa monitorów LCD we wskazane przez Zamawiającego miejsce (pomieszczenie). e) Dostawa, instalacja i podłączenie wielkoformatowego monitora LCD / telewizora LCD we wskazane przez Zamawiającego miejsce (pomieszczenie). f) Przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi drukarek laserowych (mono i MPF kolor) oraz sieciowego urządzenia wielofunkcyjnego. g) Usługa serwisowa, która dotyczy sprzętów wymienionych w pkt 2 ppkt 6, 7 i 8 SIWZ część III OPZ, polegająca w szczególności na: - dostawie, instalacji, uruchomieniu i konfiguracji sieciowej drukarek laserowych (mono i kolor) oraz sieciowego urządzenia wielofunkcyjnego we wskazanym przez Zamawiającego miejscu i pomieszczeniu / pomieszczeniach, - wykonywaniu zalecanych przez producentów przeglądów w/w urządzeń, - wykonywaniu wszystkich niezbędnych dla prawidłowej pracy czynności serwisowych (wynikających z normalnego użytkowania tych urządzeń), także na wezwanie przez Zamawiającego, - dostawie materiałów eksploatacyjnych (tonery, bębny, fusery, i inne elementy zużywalne), - usługa serwisowa świadczona na miejscu u Zamawiającego ma odbywać się najpóźniej w następnym dniu roboczym po zgłoszeniu usterki, - czas trwania usługi serwisowej - 36 miesięcy liczonych od daty podpisania protokołu odbioru urządzeń (protokołu odbioru etapu), - Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji. h) Dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja przełączników sieciowych i oprogramowania (o ile dostarczenie oprogramowania jest wymagane) we wskazanym przez Zamawiającego miejscu i pomieszczeniu do pracy w istniejącej sieci..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 32.42.00.00-3, 48.80.00.00-6, 30.23.70.00-9, 45.31.00.00-3, 48.60.00.00-4, 48.76.10.00-6, 48.99.10.00-1, 32.40.00.00-7, 50.30.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE II, szczegółowo opisane w załączniku do OPZ - zadanie II a) Dostawa, uruchomienie i konfiguracja zintegrowanego wielofunkcyjnego urządzenia sieciowego wraz z oprogramowaniem (o ile dostarczenie oprogramowania jest wymagane) we wskazanym przez Zamawiającego miejscu i pomieszczeniu oraz udzielenie instruktażu i przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi i zarządzania nim - załącznik do OPZ. b) Dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja serwera i oprogramowania (o ile dostarczenie oprogramowania jest wymagane) we wskazanym przez Zamawiającego miejscu i pomieszczeniu oraz konfiguracja pracy całej podsieci do pracy w istniejącej sieci Zamawiającego. c) Dostawa i instalacja systemu ochrony antywirusowej z tzw. zaporą ogniową na dostarczonym serwerze (ppkt. powyżej), z zarządzaną główną konsolą..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3, 48.80.00.00-6, 48.60.00.00-4, 48.76.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III zaprojektowanie i wykonanie instalacji niskoprądowej - sieci LAN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE III szczegółowo opisane w załączniku do OPZ - Programie Funkcjonalo -Użytkowym Zaprojektowanie (projekt wykonawczy) i wykonanie instalacji niskoprądowej - sieci LAN, zgodnie z wymaganiami zawartymi w PFU - Załącznik do OPZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 45.31.10.00-0, 32.41.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.