Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-19
Zgierz: Opracowanie projektu technicznego pełnobranżowego bloku operacyjnego, centralnej sterylizatornii, dystrybucji cateringu wraz z dobudową szybu windowego i łącznika w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej -Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 w oparciu o program funkcjonalno- użytkowy
Numer ogłoszenia: 90785 - 2015; data zamieszczenia: 19.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu , ul. Parzęczewska 35, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 7144332, 7144505, faks 42 7144530.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgierz.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu technicznego pełnobranżowego bloku operacyjnego, centralnej sterylizatornii, dystrybucji cateringu wraz z dobudową szybu windowego i łącznika w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej -Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 w oparciu o program funkcjonalno- użytkowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie projektu technicznego pełnobranżowego bloku operacyjnego, centralnej sterylizatornii, dystrybucji cateringu wraz z dobudową szybu windowego i łącznika w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Marii Skłodowskiej -Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 w oparciu o program funkcjonalno- użytkowy. 2. Przedmiot zamówienia jest określony we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem CPV: 71220000-6. Kategoria usługi: nr 12. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: 3.1. Wykonawca opracuje dokumentację projektową pełnobranżową (Projekt Budowlany i Projekt Wykonawczy) wraz z kosztorysami i zbiorczym zestawieniem kosztów oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót celem przebudowy i rozbudowy budynku szpitalnego kuchni na trakty operacyjne, centralną sterylizatornię, dystrybucję cateringu oraz pomieszczenia techniczne i komunikację poziomą w oparciu o posiadany przez Szpital Program Funkcjonalno Użytkowy. Powierzchnia do opracowania projektu wynosi 1.828,84m2 oraz powierzchnia dobudowanego szybu windowego dwuprzystankowego, przelotowego łączącego pierwsze piętro budynku głównego z projektowanym łącznikiem których powierzchnia do opracowania projektu została oszacowana na ok. 70,00m2 .Wybudowanie szybu windowego oraz łącznika spowoduje połączenie Bud. Gł. Szpitala skrzydło C1 od elewacji południowej, z projektowanym łącznikiem Budynku Kuchni od elewacji północnej. Przewidywana powierzchnia do opracowania dokumentacji projektowej pełnobranżowej 1.898,84m2.Opracowanie projektu pełnobranżowego zostanie opracowane w oparciu o posiadany przez Szpital Program Funkcjonalno Użytkowy oraz uwagi Szpitala. Projekt zostanie opracowany wraz z specyfikacjami i kosztorysami nakładczymi , inwestorskimi oraz zbiorczym zestawieniem kosztów. 3.2. Projekt będzie obejmował projekt budowlany oraz wykonawczy: -Projekt technologiczny, -Projekt architektoniczny , -Projekt konstrukcyjny, -Projekt instalacji wodno kanalizacyjnej, -Projekt instalacji gazów medycznych, -Projekt instalacji elektrycznej , -Projekt instalacji przeciwpożarowej, -Projekt instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, -Projekt instalacji centralnego ogrzewania, - specyfikację technicznego wykonania i odbioru robót poszczególnych branż, - kosztorysy nakładcze i wycenowe do każdego projektu wykonawczego, 3.3.Wykonawca w oparciu o kosztorysy wycenowe opracuje zbiorcze zestawienie kosztów. 3.4. Wykonawca wykona inwentaryzację ogólnobudowlaną tego budynku. 3.5. Wykonawca do projektów wykonawczych ogólnobudowlanych załączy obliczenia konstrukcyjne (budowlane i instalacyjne). 3.6. Wykonawca uzgodni opracowaną dokumentację z Rzeczoznawcą ds. Sanitarno- Epidemiologicznych, Rzeczoznawcą do Spraw Zabezpieczeń Przeciwpożarowych, Rzeczoznawcą do Spraw Bezpieczeństwa i Higieny Pracy. 3.7. Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego decyzję lokalizacyjną celu publicznego, pozwolenie na budowę. 3.8. Jeżeli będzie to konieczne, Zamawiający uzyska stosowne mapy geodezyjne do celów lokalizacyjnych i projektowych w uzgodnieniu z Wykonawcą, niezbędną do uzyskania decyzji lokalizacyjnej celu publicznego oraz pozwolenia na budowę. Jeżeli zajdzie taka konieczność Wykonawca na własny koszt wykona badania makroskopowe gruntu i wykona odkrywki celem sprawdzenia rzędnych posadowienia budynku. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do uwzględnienia w swoich pracach uwag Zamawiającego. 5. Wykonawca wykona projekt w czterech egzemplarzach każdej branży w wersji papierowej oraz w wersji na płycie CD/DVD w dwóch egzemplarzach. Wszystkie egzemplarze muszą być tożsame. Zamawiający określa maksymalny termin wykonania zamówienia na 20 tygodni, minimalny termin wykonania zamówienia na 16 tygodni. Zamówienie poniżej 207 000 euro.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 140.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 6 000, 00 zł 2. Wadium musi być wniesione do dnia 01.07.2015 r. do godz. 10.45. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto : Bank Gospodarstwa Krajowego 22 1130 1163 0014 7050 4920 0006 Wadium za wniesione uznaje się z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. 4. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ustawy PZP. 5. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach określonych w art. 46 ustawy PZP. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument stwierdzający ustanowienie poręczenia lub gwarancji w oryginale
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia tj. Wykażą się realizacją co najmniej trzech zamówień , których przedmiotem były usługi polegające na wykonaniu pełno branżowych dokumentacji projektowych dotyczących budowy lub przebudowy lub rozbudowy lub nadbudowy budynków użyteczności publicznej o wartości każdej dokumentacji co najmniej 150 000, 00 zł w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenia dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik nr 3. 3. Potwierdzą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1, tj. przedłożą dokumenty, o których mowa w pkt. 3 ppkt. 3.2. SIWZ. Ocena spełnienia ww warunków odbywać się będzie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 3 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, b) osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, c) osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, d) osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń Zamawiający dopuszcza łączenie przez jedną osobę ww. uprawnień. Zamawiający dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Ocena spełnienia ww warunków odbywać się będzie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 3 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy mogą nastąpić w przypadku: a) Zmiana osób wskazanych w § 10 nie wymaga Aneksu. b) obniżenia ceny lub innych zmian korzystnych dla Zamawiającego. c) w przypadku, gdy zmiany dotyczą nieistotnych postanowień umowy, tj. zmian, o których wiedza na etapie postępowania o udzielenie zamówienia nie miałaby wpływu na krąg podmiotów ubiegających się o udzielenie zamówienia czy też wynik postępowania przetargowego. 3. Zmiany umowy, o których mowa pkt. b, c dokonywane są w drodze aneksu do umowy. 4. Warunkiem dokonania zmiany umowy jest wystąpienie przez stronę zainteresowaną wprowadzeniem zmian do umowy z pisemnym wnioskiem zawierającym proponowane zmiany wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym. Do wniosku powinien być dołączony projekt aneksu do umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zgierz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych (budynek administracji, pok. nr 2).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2015 godzina 10:45, miejsce: w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Marii Skłodowskiej-Curie w Zgierzu, ul. Parzęczewska 35 - Sekcja Zamówień Publicznych (budynek administracji, pok. nr 2).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Oferta musi obejmować całość zamówienia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz - ul. Rembielińskiego, ul. Sienkiewicza
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz - ul. Ciosnowska, ul. Drewnowska
- Usługa przygotowania materiałów archiwalnych do przekazania do właściwego archiwum państwowego oraz przygotowania dokumentacji niearchiwalnej do brakowania akt Sądu Rejonowego w Zgierzu
- WYNAJEM CYWILNEGO STATKU POWIETRZNEGO WRAZ Z ZAŁOGĄ DO PRZEPROWADZENIA SZKOLENIA OPERATORÓW UZBROJENIA DLA JEDNOSTEK WOJSKOWYCH 25 BRYGADY KAWALERII POWIETRZNEJ
- Dost test, kontr, kalib, mat zuż i częś wym dla anal wraz z dzier autom analiz do tech ELISA, czyt do płyt z opro (backup dla analizat) oraz autom do inkub pask immun z oprg i sprzę dodat mikros fluo
- USŁUGA SZYCIA UMUNDUROWANIA WEDŁUG OKREŚLONYCH WZORÓW DLA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH KOBIETI KANDYDATÓW NA ŻOŁNIERZY ZAWODOWYCH
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- ZAPROJEKTOWANIE I WYBUDOWANIE WSPINALNI POŻARNICZEJ W RAMACH MODERNIZACJI OBIEKTÓW STRAŻNICY KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku D na potrzeby diagnostyki obrazowej oraz przebudowy pomieszczeń w budynku B wraz z instalacjami wewnętrznymi [...]
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1366 D Pęgów-Ozorowice (opracowanie dokumentacji).
- Budowa placu zabaw w Parku Bródnowskim wraz z nasadzeniami zieleni w ramach zadania pn.: "Nowe nasadzenia w Parku Wiecha oraz w Parku Bródnowskim wraz z nowym placem zabaw" w Warszawie.
- BUDOWA WIEŻY WIDOKOWEJ Z INFRASTRUKTURĄ PRZY ŚCIEŻCE W KORONACH DRZEW W CIĘŻKOWICACH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.