eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Jednorazowa dostawa części samochodowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-22

Grudziądz: Jednorazowa dostawa części samochodowych
Numer ogłoszenia: 90664 - 2012; data zamieszczenia: 22.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ) , ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa Sektora Finansów Publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Jednorazowa dostawa części samochodowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa części samochodowych do JW 4503- magazyn w Grudziądzu ul. Bema 2. Dostarczone części zamienne powinny być zgodne z oznaczeniem katalogowym wyszczególnionych w specyfikacji przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się stosowanie innych oznaczeń katalogowych pod warunkiem zamienności zespołów i części,których zmiany dotyczą. Dostarczony przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności. Dostarczone wyroby muszą być opakowane w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych w okresie minimum 6 miesięcy. Gwarancyjny okres pracy dostarczonych wyrobów po zamontowaniu do pojazdów po upływie gwarantowanego okresu przechowywania w warunkach magazynowych wynosi:dla zespołów napędowych na okres 12 miesięcy lub przebieg 50 tys. km w zależności od tego, który z tych warunków zostanie spełniony wcześniej;dla części zamiennych metalowych, wykonanych z gumy lub tworzyw sztucznych na okres 12miesięcy.Okresy gwarancyjne rozpoczynają bieg z chwilą zamontowania zespołów i części w pojazdach po ewentualnym okresie ich przechowywania. Wraz z dostawą części zamiennych Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji. Dostarczone części zamienne muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta. Powinny być nowe, nieużywane, nieregenerowane i w kategorii pierwszej,spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta danego wyrobu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek zostanie spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 PZP

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nr 1 - Formularz ofertowy; Nr 3 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału; Nr 4 - Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia w postępowaniu; Nr 5 - Wykaz części zamówienia jakie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom; Nr 6 - Informacja o Wykonawcy. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. łącząc się konsorcja albo tworząc spółki cywilne. W przypadku, o którym mowa, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Postanowienia Ogłoszenia o zamówieniu dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa powyżej, została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3. W przypadku, gdy Wykonawca upoważnił inne osoby do reprezentowania go w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą oryginał pełnomocnictwa do działania innych-ej osób-y w jego imieniu lub notarialnie poświadczony odpis pełnomocnictwa. 4. Dokumenty winny być składane w oryginale lub kopii. W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty jako załącznik kopię wymaganego dokumentu, kopia winna być poświadczona za zgodność z oryginałem, na każdej zapisanej stronie, przez Wykonawcę lub inną-e osobę-y upoważnioną-e do reprezentowania Wykonawcy. 5. Wykonawca wydzieli z oferty dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 Ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji tj. (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm). Dokumenty te należy złożyć w ofercie, w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie z dopiskiem POUFNE - tylko do wglądu komisji przetargowej. W przypadku braku powyższego, Zamawiający uzna, że wszystkie informacje złożone w ofercie są w pełni jawne. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy. 6. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. Zmiana oraz wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. 7. Poprawki w ofercie prosimy nanosić przez skreślenie błędnej treści lub kwoty, z utrzymaniem czytelności skreślonych wyrażeń lub liczb, wpisanie treści poprawnej oraz złożenie podpisu osoby-osób podpisującej-podpisujących ofertę. 8. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (Załącznik Nr 5 do SIWZ). 9. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w zakresie następującym: 1)podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy w wypadku kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie; 2)miejsca dostawy i Odbiorcy (na terytorium RP) o ile wystąpią uzasadnione okoliczności po stronie Zamawiającego, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy; 3)zmiany przedmiotu zamówienia na przedmiot zamówienia innego producenta niż wskazany w ofercie przez Wykonawcę przy zachowaniu cen wskazanych w umowie; 4)terminu realizacji , w przypadku zaistnienia po stronie Wykonawcy udowodnionych okoliczności nie powstałych z winy Wykonawcy lub w przypadku zaistnienia po stronie Zamawiającego okoliczności uniemożliwiających przyjęcie dostawy w terminie określonym w Rozdziale V SIWZ nie powstałych z winy Zamawiającego. 5)dopuszcza się możliwość zmiany formy dostawy z jednorazowej na kilkukrotną o ile to będzie organizacyjnie możliwe ze strony Zamawiającego a taka forma dostawy nie spowoduje żadnych negatywnych skutków w zakresie realizacji umowy i jej terminu zakończenia. O zmianach, o których mowa w pkt 2) i 4), ze wskazaniem ich przyczyny, określeniem wymaganych ilości towaru dla poszczególnych Odbiorców, oraz wskazaniem ewentualnie nowych Odbiorców, Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem, z konkretnym wskazaniem dnia od którego będą obowiązywały zmiany; Zmiany jak powyżej pkt 1 - 4 (z wyjątkiem pkt. 5) wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13wog.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem: dokumenty odpłatne: 14,15 zł z kosztami przesyłki, odbiór własny = 7,00 zł, nieodpłatnie z www.13wog.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2012 godzina 07:30, miejsce: osobiście w siedzibie (kancelarii) Zamawiającego - budynek nr 1, pokój nr 7 lub przesłać na adres Zamawiającego: Jednostka Wojskowa 4503, 86-300 Grudziądz, ul. Czwartaków 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oznaczenie koperty z ofertą: JEDNORAZOWA DOSTAWA CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH - sprawa nr 20/2012, nie otwierać do dnia 30.03.2012 r. do godziny 8.00. Wykonawca dla zachowania terminu składania ofert winien uwzględnić czas niezbędny na wystawienie przez osobę pełniącą służbę w biurze przepustek, przepustki upoważniającej do wejścia do kancelarii Zamawiającego oraz czas niezbędny na przejście do kancelarii i złożenie oferty.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa akcesoriów i materiałów technicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów i materiałów technicznych w asortymencie następująco: ŻARÓWKA H4 24V 75/70W; ŻARÓWKA H7 12V 55; ŻARÓWKA 24V 70W H7; ŻARÓWKA 24V21W BAU 15S ŻÓŁTA; GNIAZDO ELEKTRYCZNE EURO; GNIAZDO ELEKTRYCZNE 7 BIEGUNOWE; ŻARÓWKA 12V 3W CAŁOSZKLANA; ŁOŻYSKO STOŻKOWE 75X130X33,5; ŁOŻYSKO 6009 ZZ; PODKŁADKA MIEDZIANA FI 6X10; PODKŁADKA MIEDZIANA FI 8X14; PODKŁADKA MIEDZIANA FI 14X20; PODKŁADKA MIEDZIANA FI 14X22; ORING 17X2,5; ORING 19X2,5; ORING 18X3; ORING 20X3 zgodnie z wymaganiami Zamawiającego w ilościach jak w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa części zamiennych do samochodów ciężarowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do samochodów ciężarowych w asortymencie następująco: TERMOSTAT; KLAMKA WEWNĘTRZNA; LUSTRO ZEWNĘTRZNE E-20II PODGRZEWANE; FILTR POWIETRZA; PASEK KLINOWY 13,4X10,7X1503; ZESPÓŁ USZCZELNIAJĄCY; ZAMEK AUTOBUSOWY KPL; WKŁAD FILTRA POWIETRZA AB.WFP-10.12; USZCZELKA POKRYWY GŁOWICY; PODNOŚNIK SZYBY; ZBIORNIK POWIETRZA 40L; ROZRUSZNIK KPL.; FILTR POWIETRZA; ŁOŻYSKO STOŻKOWE 32310A; ŁOŻYSKO L16 9804PN; PODKŁADKA; PIERŚCIEŃ USZCZELNIAJĄCY 3-55X72X8; CZUJNIK CIŚNIENIA OLEJU 24V; ŁOŻYSKO IGIEŁKOWE DWURZĘDOWE RNA FW 557240; ORING 500X3; USZCZELNIACZ 145X165X12/13; SIŁOWNIK HAMULCA POSTOJOWEGO; PIÓRO RESORU IV; ŚRUBA ŚCIAGAJĄCA RESORU; MECHANIZM PODNOSZENIA SZYBY PRAWEJ ZABUDOWA POŻARNICZA; Uchwyt DRZWI; FILTR PALIWA HENGEST H 152 WK; FILTR PALIWA MAN 950/6; TERMOSTAT UKŁADU CHŁODZENIA; TULEJKA DRĄŻKA STABILIZATORA; ELEKTRONICZNY REGULATOR NAPIĘCIA; POMPA SPRZĘGŁA; SWORZEŃ STABILIZATORA; ZAŚLEPKA ZWROTNICY; ELEMENT OPTYCZNY REFLEKTORA; ŁĄCZNIK GUMOWY DRĄŻKA STABILIZATORA; ELEKTROZAWÓR ŚWIECY PŁOMIENIOWEJ 24V; NAGRZWNICA KPL; STEROWNIK ŚWIECY PŁOMIENIOWEJ 24V; CIĘGŁO STEROWANIA; CZOP KULOWY STEROWNIA CIĘGNEM GAZU; ELEMENT OPTYCZNY PRZEDNI; KLOSZ LAMPY ZESPOLONEJ TYŁ NOWY TYP;TŁUMIK; WŁĄCZNIK ŚWIATEŁ STOP; LUSTERKO ZEWNĘTRZNE KLV; PASEK KLINOWY LW 937X10; KLAMKA ZEWNETRZNA DRZWI PRAWYCH; ROZRUSZNIK KPL; POMPA SPRZĘGŁA; FILTR POWIETRZA AM 446/2; FILTR POWIETRZA AM 446/2; WKŁAD FILTRA POWIETRZA AM-413; USZCZELKA POKRYWY GŁOWICY; PRZEKAŹNIK KIERUNKOWSKAZÓW 24V; WKŁAD FILTRA WSPOMAGANIA HX15; FILTR POWIETRZA AM 420; USZCZELKA POKRYWY ZAWORÓW; ALTERNATOR KPL; USZCZELKA NASADY GŁOWICY; ELEKTRONICZNY REGULATOR NAPIĘCIA; REGULATOR NAPIĘCIA 24V RNA-03/24; KLAMKA ZEWNĘTRZNA PRAWA; KLAMKA ZEWNĘTRZNA LEWA; WIDEŁKI PRZYSTAWKI; KOREK ROZPRĘŻNY; GNIAZDO PIERŚCIENIA USZCZELNIAJĄCEGO; ZBIORNIK POWIETRZA 20X206-B; RAMIE MECHANIZMU; KRZYŻAK; ŁOŻYSKO L13PN 9801PN; ŁOŻYSKO STOŻKOWE 35X80X33; ŁOŻYSKO STOŻKOWE 85X150X38,5; PODKŁADKA; NAKRĘTKA MOCUJACA GŁOWICĘ PODKŁADKA NAKRĘTKI MOCUJACEJ GŁOWICĘ; KOŁEK USTALAJĄCY; PIERŚCIEŃ USZCZELNIAJĄCY BA 70X90X10 72 NRB/902-CFW; USZCZELKA ZŁĄCZA PRZEWODU; PRZEDNI WSPORNIK RESORU PRZEDNIEGO; OBEJMA ŁOŻYSKA POŚREDNIEGO WAŁU NAPĘDOWEGO; OSŁONA USZCZELNIACZA; KOREK ZWROTNICY; STEROWNIK ŚWIECY PŁOMIENIOWEJ 24V; ELEKTROZAWÓR ŚWIECY; PŁOMIENIOWEJ 24V; PIASTA KOŁA; ZAŚLEPKA SWORZNIA ZWROTNICY; ZAŚLEPKA GUMOWA TARCZY KOTWICZNEJ; PIÓRO WYCIERACZKI; WKŁAD HYDRAULICZNY WH10-65x zgodnie z wymaganiami Zamawiającego w ilości produktów jak w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa części zamiennych do samochodów osobowych i dostawczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dpstawa części zamiennych do samochodów osobowych i dostawczych w asortymencie następująco: WAHACZ PRZEDNI PRAWY; LINKA HAMULCA RĘCZNEGO LEWA; LINKA HAMULCA RĘCZNEGO PRAWA; FILTR OLEJU OP 537/1; REFLEKTOR PRZEDNI LEWY; ROZRZĄD KPL.(Pasek, rolka, pompa wody); PRZEWODY WYSOKIEGO NAPIĘCIA; TERMOSTAT KPL. Z OBUDOWĄ; ZAWÓR REGULACJI NAGRZEWNICY; POMPA WSPOMAGANIA UKŁADU KIEROWNICZEGO VIN SUF 17800003037299; ALTERNATOR 12V 150A 1712779; POMPA WTRYSKOWA KOŁO ROZRZĄDU Z KOŁEM PASOWYM TYP 864F-63 319AA C9A2 1581; KOŁO WAŁKA ROZRZĄDU 6K286PAA; KOŁO POMPY WTRYSKOWEJ 894F-9M 564AB; PASEK ROZRZĄDU CONTITECH CT1054; LINKA GAZU; ŁOŻYSKO NAPĘDU ALTERNATORA VISCO; USZCZELKA POD POMPĘ OLEJU; KPL. NAPRAWCZY ZACISKU HAMULCA; PIÓRO WYCIERACZKI DŁ. 530MM zgodnie z wymaganiami Zamawiającego w ilości produktów jak w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów marki LUBLIN, TARPAN, HONKER.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdów marki LUBLIN, TARPAN, HONKER w asortymencie następująco: RESOR TYLNY III KPL.; WAŁ NAPĘDOWY SB-SR; NAGRZEWNICA KPL; ŁĄCZNIK GUMOWY; POMPKA RĘCZNA PALIWA; USZCZELNIACZ WAŁKA NAPĘDOWEGO; PIERŚCIEŃ USZCZELNIAJĄCY A35X50X10; LINKA GAZU 4CT90; SPRĘŻYNA NACIĄGAJĄCA ; GNIAZDO ELEKTRYCZNE 7 ŻYŁOWE; GUMA STABILIZACYJNA DRZWI TYLNYCH; TULEJKI DŹWIGNI ZMIANY BIEGÓW; TULEJKI DŻWIGNI SKRZYNI ROZDZIELCZEJ; RESOR TYLNY Z OTWOREM FI 16; HYDRAULICZNY CYLINDER Z REGULATOREM; HYDRAULICZNY CYLINDER Z REGULATOREM 40-3501040 ŻUK; PAS BEZPIECZEŃSTWA DWUPUNKTOWY; POKROWCE NA SIEDZENIA LUBLIN MIKROBUS; KOŁO KIEROWNICY; KOREKTOR SIŁY HAMOWANIA; PODKŁADKI USZCZELNIAJĄCE POD WTRYSKIWACZ; PODSTAWA KOREKTORA SIŁY HAMOWANIA; ZAWÓR ZWROTNY POMPY WTRYSKOWEJ; ZESTAW NAPRAWCZY REGULATORA WYPRZEDZENIA KĄTA WTRYSKU; zgodnie z wymaganiami Zamawiającego w ilości produktów jak w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa części zamiennych do pojazdów marki KAMAZ, ZIŁ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa części zamiennych do pojazdów marki KAMAZ, ZIŁ w asortymencie następująco: REFLEKTOR PRZEDNI PRAWY; NAKRĘTKA KOŁA M18X2,5; CYLINDEREK GŁÓWNY HAMULCÓW zgodnie z wymaganiami Zamawiającego w ilości produktów jak w załączniku nr 1 do SWIZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa części zamiennych pojazdów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa LICZNIKA PRĘDKOŚCIOMIERZA zgodnie z wymaganiami Zamawiającego w ilości: 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.