eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa zestawu chromatograficznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-25

Toruń: Dostawa zestawu chromatograficznego
Numer ogłoszenia: 90617 - 2014; data zamieszczenia: 25.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6101510, faks 56 6596128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszz.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawu chromatograficznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw chromatograficzny - 1 szt. SPECYFIKACJA TECHNICZNA I. CZĘŚĆ ZESTAWU - APARAT DO GC Z PRZYSTAWKĄ HEADSPACE DO ANALIZY METANOLU, ETANOLU I INNYCH SUBSTANCJI LOTNYCH A. PIEC I 1. Możliwość ustawienia co najmniej 15 ramp temperaturowych podczas analizy. 2. Temperatura pracy nie gorsza niż od 5°C powyżej temperatury otoczenia do minimum 450°C. 3. Szybkość grzania minimum 120°C/min. 4. Szybkość chłodzenia pieca od 450°C do 50°C w czasie nie gorszym niż 4 minuty. B. PNEUMATYKA 1. Pełna elektroniczna kontrola przepływów i ciśnień gazów. 2. Kompensacja zmian ciśnienia atmosferycznego w czasie rzeczywistym. 3. Możliwość programowania minimum 3 narostów przepływu/ciśnienia. C. DOZOWNIK 1. Dozownik typu split/splitless (zakres do 100 psi) z elektroniczną kontrolą pneumatyki. 2. Maksymalna temperatura pracy do co najmniej 400°C. 3. Możliwość nastrzyku w trybie pulsed splitless poprawiająca czułość oznaczeń śladowych. 4. Stosunek podziału nie gorszy jak 7500:1. D. DETEKTOR FID x 2. 1. Detektor płomieniowo-jonizacyjny o czułości nie gorszej niż 1,5 pg C/s. 3. Zakres liniowy > 10 do potęgi 7. 4. Częstotliwość zbierania danych minimum 250 Hz. 5. Maksymalna temperatura pracy minimum 450°C. 6. Możliwość rozbudowy o detektor masowy. E. PRZYSTAWKA HEADSPACE 1. Taca na minimum 12 fiolek z możliwością rozbudowy. 2. W pełni elektroniczna kontrola przepływów i ciśnień. 3. Możliwość kontroli przepływu i ciśnienia z poziomu oprogramowania poprzez zewnętrzny komputer. 4. Inerta linia przenoszenia próbki. 5. Automatyczne przechodzenie w tryb oczekiwania (z trybem oszczędności energii elektrycznej i gazu). 6. Linia transferowa termostatowana w zakresie: nie węższym, niż 35°C - 250°C w krokach 1°C z dokładnością ? 0,5°C. F. PIEC DO HEADSPACE 1. Ilość pozycji w piecu co najmniej 12. 2. Temperatura inkubacji do minimum 300°C. II. CZĘŚĆ ZESTAWU CHROMATOGRAFICZNEGO - APARAT DO GC DO ANALIZY GLIKOLU ETYLENOWEGO W MATERIALE BIOLOGICZNYM A. PIEC II 1. Możliwość ustawienia co najmniej 5 ramp temperaturowych podczas analizy. 2. Maksymalna temperatura pracy nie mniejsza niż 400°C. 3. Szybkość grzania minimum 75°C/min. B. PNEUMATYKA 1. Pełna elektroniczna kontrola przepływów i ciśnień gazów. 2. Kompensacja zmian ciśnienia atmosferycznego w czasie rzeczywistym. C. DOZOWNIK 1. Dozownik typu split/splitless (zakres do 60 psi) z elektroniczną kontrolą pneumatyki. 2. Maksymalna temperatura pracy do co najmniej 400°C. 3. Możliwość nastrzyku w trybie pulsed split pulsed splitles. D. DETEKTOR 1. Detektor płomieniowo-jonizacyjny (FID) o czułości nie gorszej niż 3,0 pg C/s. 2. Zakres liniowości >10 do potęgi 7. 3. Częstotliwość zbierania danych minimum 250 Hz. 4. Maksymalna temperatura pracy do minimum 400°C. 5. Czujnik płomienia i opcja automatycznego odcięcia gazu w przypadku zaniku płomienia. 6. Możliwość rozbudowy o drugi tor. E. AUTOMATYCZNY PODAJNIK DO PRÓBEK 1. Taca na minimum 12 fiolek. 2. Programowalna szybkość nastrzyku. 3. Programowalna głębokość próbkowania. 4. Możliwość zastosowania strzykawek w zakresie 5 do 250 ?L. III. ZESTAW KOMPUTEROWY - 2 zestawy 1. Parametry nie gorsze niż: PC Pentium dualcore, HDD 500 GB , 4 GB RAM, monitor LCD 20 cali, drukarka laserowa, nagrywarka DVD, karta LAN, system operacyjny Windows 7 lub 8 oraz pakiet MS Office. IV. OPROGRAMOWANIE 1. Walidacyjne oprogramowania sterujące zestawem chromatograficznym i przystawką headspace z zewnętrznych komputerów oraz pełną kontrolę systemu, analizę ilościową i jakościową, zbierające dane i służące do ich opracowania i generowania raportów niezależnie dla obu pieców. V. WYMAGANE WYPOSAŻENIE 1. 2 kolumny kapilarne o różnej polarności dla pierwotnych i potwierdzających analiz metanolu, etanolu oraz innych substancji lotnych i średniolotnych w materiale biologicznym (typu DB-ALC2 30m, 0,32mm, 1,20 ?m lub równoważna i DB-ALC1 30m, 0,32mm, 1,80 ?m lub równoważna). 2. Kolumna kapilarna do analizy glikolu etylenowego we krwi i moczu u osób z podejrzeniem zatrucia. 3. 3 zapasowe kolumny do oznaczania w/w substancji. 4. Zestaw wzorców do kalibracji etanolu typu Ethanol calibration kit LGC; Wzorce GC metanolu, etanolu i glikolu etylenowego; Odczynniki do GC: n-propanol, 2-metylo-2-propanol, 1,3-propanediol, phenylboronic acid, aceton; Zestaw do odbiałczania prób do analizy glikolu etylenowego - typu Millipore Ultrafree MC. 5. Zestaw instalacyjny do zestawu chromatograficznego. VI. AKCESORIA DO ZESTAWU CHROMATOGRAFICZNEGO 1. Materiały zużywalne do dozowników (np. membrany, o-ringi, wkładki, adaptery i uszczelnienia). 2. Materiały zużywalne do kolumn (np. nakrętki, uszczelki do kolumn, adaptery). 3. Materiały do detektorów (np. dysze palnika, wkładki, adaptery, zestaw czyszczący). 4. Strzykawki do autosamplera. 5. Zakręcane fiolki do autosamplerów po minimum 1000 szt. 6. Fiolki do HS 20mL i 10 mL po 500 szt. 7. Kapslowane fiolki, 2 mL + kapsle minimum 1000 szt. 8. Kapslownica i dekapslownica. VII. WYMAGANIA POZOSTAŁE 1. Wszystkie moduły zestawu chromatograficznego do GC pochodzące od jednego producenta. 2. Cena oferty musi uwzględniać przeniesienie i zainstalowanie zestawu chromatograficznego do drugiego laboratorium. 3. Autoryzowany serwis na terenie Polski. 4. Gwarancja - minimum 24 miesiące od daty instalacji na wszystkie dostarczone urządzenia z wyjątkiem zużywalnych. okres gwarancji. 5. Bezpłatny serwis gwarancyjny obejmujący części zamienne i robociznę. 6. Przeglądy techniczne w ilości wymaganej przez producenta w okresie trwania gwarancji na koszt Wykonawcy. 7. Termin usunięcia awarii 48 godzin od zgłoszenia o awarii..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.22.00 - Chromatografy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz wykonanych min. 2 głównych dostaw sprzętu medycznego o wartości min. 200.000,00zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenia min. 2 dowodów, że te dostawy zostały wykonane należycie; Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o należytym zrealizowaniu dostawy może złożyć oświadczenie. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie dostaw zostały wcześniej wykonane Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o ich należytym wykonaniu. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty 200.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; /Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a/ oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ; b/ oświadczenia o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszz.torun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53-59, 87- 100 Toruń.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53-59, 87-100 Toruń.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Jeżeli Wykonawcy składają ofertę wspólną ( konsorcjum, spółka cywilna) wówczas oświadczenia i dokumenty dotyczące braku wykluczenia z postępowania muszą złożyć wszyscy wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum czy tworzący spółkę cywilną. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału. 3. 8. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Zobowiązania podmiotu trzeciego z art. 26 ust. 2b ustawy - Pzp należy złożyć w oryginale i podpisane przez osoby uprawnione wynikające z zasad reprezentacji albo z pełnomocnictwa..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.