eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZaprojektowanie i wykonanie robót związanych z odnową nawierzchni drogi krajowej nr 94 Granica woj. Śląskiego - Kraków, odcinek Bolesław - Olkusz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-30

Kraków: Zaprojektowanie i wykonanie robót związanych z odnową nawierzchni drogi krajowej nr 94 Granica woj. Śląskiego - Kraków, odcinek Bolesław - Olkusz
Numer ogłoszenia: 90515 - 2008; data zamieszczenia: 30.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie, ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4172172, 4172179, 4172183, fax 012 4110118.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót związanych z odnową nawierzchni drogi krajowej nr 94 Granica woj. Śląskiego - Kraków, odcinek Bolesław - Olkusz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z odnową nawierzchni drogi krajowej nr 94 Granica woj. Śląskiego - Kraków, odcinek Bolesław - Olkusz, w km ok. 291+874 - 295+488. Zamówienie obejmuje: - wykonanie projektu wykonawczego, - rozbiórkę starej, zużytej nawierzchni, - wykonanie odnowy nawierzchni, - wykonanie odwodnienia, - remont chodników, - remont obiektów inżynierskich, - oznakowanie poziome grubowarstwowe, - oznakowanie pionowe, - pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.61 - Ścieżki piesze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 170 000,- zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu 1. Warunki ogólne 1.1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, 1.2. Wymagania określone w pkt 1.1. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp 2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu) i/lub zdolnością kredytowa w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł 2.2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem, wykształceniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej. 2.2.1. Projektant branży drogowej (uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej) -wykonał min 1 kompletną dokumentację projektową (tj. projekt budowlany i wykonawczy) dla drogi klasy min G; 2.2.2 Projektant branży mostowej (uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności mostowej) - wykonał min 1 kompletną dokumentację projektową (tj. projekt budowlany i wykonawczy) dla obiektu mostowego lub przepustu w ciągu drogi klasy min G; 2.2.3 Projektant sprawdzający branży drogowej (uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej) - wykonał lub sprawdził min 1 kompletną dokumentację projektową (tj. projekt budowlany i wykonawczy) dla drogi klasy min G; 2.2.4 Projektant sprawdzający branży mostowej (uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności mostowej) - wykonał lub sprawdził min 1 kompletną dokumentację projektową (tj. projekt budowlany i wykonawczy) dla obiektu mostowego lub przepustu w ciągu drogi klasy min G; Projektantem sprawdzającym w branży drogowej i mostowej może być jedna osoba pod warunkiem, że posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności mostowej i drogowej oraz doświadczenie łącznie wymagane dla stanowisk w punktach 2.2.3 i 2.2.4, 2.2.5 Kierownik Budowy * (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub mostowej) 3 realizacje robót drogowych lub mostowych (remont lub budowa) na drogach klasy min. G na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót; 2.2.6. Kierownik robót mostowych (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej) 3 realizacje robót mostowych (remont lub budowa obiektu mostowego w ciągu drogi klasy min. G) na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót; 2.2.7. Kierownik robót drogowych (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej) 3 realizacje robót drogowych (remont lub budowa drogi klasy min. G) na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót 2.2.8 Nadzór geodezyjny (geodeta z uprawnieniami w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych) - 3 realizacje robót drogowych w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych; 2.2.9 Laborant (wykształcenie min. średnie) - prowadził badania laboratoryjne przy realizacji min. 3 robót drogowych * Funkcję Kierownika Budowy może pełnić osoba wskazana na stanowisko Kierownika robót mostowych lub Kierownika robót drogowych. 2.3. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami odpowiadającymi pod względem charakterystyki i ilości potrzebom opisanym w Programie funkcjonalno-użytkowym, a w szczególności sprzętem wymienionym poniżej: 2.3.1. Wytwórnia mieszanki mineralno - bitumicznej o wydajności co najmniej 120 Mg/h z pełną automatyką z możliwością monitorowania i rejestrowania komputerowo procesu technologicznego i z wszystkimi ważnymi decyzjami i uzgodnieniami, zlokalizowana w odległości pozwalającej na dostawę i wbudowanie masy w czasie do 2 godzin - 1 szt; 2.3.2. Rozścielacz mas bitumicznych z elektronicznym sterowaniem, z podgrzewaną deską z wstępnym systemem zagęszczania szer. od 3,5 m do 7,5m - 1 szt; 2.3.3. Laboratorium wyposażone w sprzęt do badań kontrolnych wymaganych przy realizacji zadania - 1 szt; Uwaga! 1) Wytwórnie mieszanki mineralno-bitumicznej powinny być zlokalizowane w odległości zapewniającej transport i wbudowanie mieszanki w czasie nie przekraczającym 2 godziny; 2) Dopuszcza się zakup mieszanki bitumicznej u podwykonawcy, pod warunkiem, że wytwórnie mieszanki będą spełniały wszelkie wymagania określone w SIWZ. Ponadto wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy przedłożyć dokumenty, o których mowa w SIWZ; 3) Wykonawca, który planuje ustawienie i uruchomienie wytwórni mas bitumicznych na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy przedłożyć dokumenty, o których mowa w SIWZ 4) Wykonawca nie może korzystać z usług Laboratorium Drogowego Gospodarstwo Pomocnicze GDDKiA w Krakowie, ponieważ z usług tego laboratorium będzie korzystał Zamawiający przeprowadzając badania kontrolne. 2.4 Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) jako strona umowy na drogach co najmniej klasy G roboty polegające na ułożeniu nawierzchni z SMA o łącznej powierzchni min 25.000 m2 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o wykonanie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki szczegółowe określone w pkt 2.1. - 2.4.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać wykonawcy: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w opisie waunków udziału w postępowaniu. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. Wartości, podane w dokumentach wymienionych powyżej, w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu. 1.4. Informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w opisie waunków udziału w postępowaniu. Do informacji winny być dołączone kopie wymaganych uprawnień lub odpowiadających im uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wraz z kopią uprawnień budowlanych należy przedłożyć aktualne na dzień złożenia oferty, zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej polskiej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001r Nr 5 poz. 42.), 1.5. Informację o narzędziach i urządzeniach będących w dyspozycji wykonawcy wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w opisie waunków udziału w postępowaniu, 1.6. Informację o doświadczeniu wykonawcy. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w opisie waunków udziału w postępowaniu. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 24 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospo-darczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt 2. i 3. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 1.2. 5. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 6.1.oświadczenie wymienione w pkt 1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców i podpisane oddzielnie przez każdego wykonawcę lub pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich wykonawców,. 6.2. dokumenty wymienione w pkt 1.2. albo odpowiadające im określone w pkt 2. i 3. powinny być złożone przez każdego wykonawcę, 6.3. dokumenty wymienione w pkt 1.3-1.6. powinien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z niniejszej Instrukcji dla wykonawców lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku. 6.4. Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać, iż pełnomocnik jest upoważniony do reprezentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 6.5. Wspólnicy spółki cywilnej są klasyfikowani jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w związku z tym muszą spełniać wymogi z art. 23 ustawy Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie - ze strony internetowej, odpłatnie na wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiajacego, Kraków ul. Mogilska 25, pok.121, lub za zaliczeniem pocztowym, Koszt materiałów przetargowych - 20,00zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2008 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Kraków, ul. Mogilska 25, pok. 121.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.