Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-26
Częstochowa: Sporządzenie operatów szacunkowych
Numer ogłoszenia: 90458 - 2011; data zamieszczenia: 26.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie operatów szacunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatów szacunkowych- 15 zadań.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Udokumentują wykonanie usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem nazwy zamawiającego, przedmiotu i wartości usług ( ilości operatów szacunkowych), dat wykonania, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie - polegających na wykonaniu: 5 szt. operatów szacunkowych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia posiadającą uprawnienia zawodowe - licencję w zakresie szacowania nieruchomości.Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.2. SIWZ muszą być: a. wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach, doświadczeniu zawodowym i uprawnieniach określonych w punkcie 5.2, sporządzony przez Wykonawcę według załącznika nr 3 do SIWZ, b. oświadczenie, że osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia - zawarte w druku OFERTA, c. informacja o podstawie do dysponowania ww. osobą.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku spółek cywilnych w ofercie należy złożyć zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników. Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku, o którym mowa w punkcie 5.4. specyfikacji musi być: a) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w punktach od 6.1. do 6.4. specyfikacji. Dokumenty o których mowa w punktach 6.2.a), 6.2.c) i 6.3.a) winny być złożone w oryginale. Dokumenty o których mowa w punktach 6.1.b), 6.1.c), 6.1.d), 6.3.b) i 6.4.a) winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum), każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie 6.1. specyfikacji (lub w punkcie 6.5.2. specyfikacji - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w punktach 5.2.-5.4. SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów, powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez pełnomocnika konsorcjum jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów).Pozostałe dokumenty: a) wypełniony w formie oryginału druk Oferta, stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji. Uwaga: Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec Wykonawcy, będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą zaleca się dołączenie od oferty aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii).Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to: 1) zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 6.1.b), 6.1.c), 6.1.d) specyfikacji, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Dokument, o którym mowa w podpunkcie 1)a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w podpunkcie 1)b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach 1)a) i 1)b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis podpunktu 2) stosuje się odpowiednio. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia -nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę do postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wynagrodzenie zostanie zmienione w przypadku urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany podatku VAT. Zamawiający przewiduje zmianę terminu realizacji zamówienia na pisemny wniosek rzeczoznawcy w terminie wnioskowanym przez rzeczoznawcę, lecz nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych w przypadku braku możliwości dostępu do wycenianej działki z przyczyn losowych - choroba, urlop itp. najemcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// bip.czestochowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W Wydziale Mienia i Nadzoru Właścicielskiego Urzędu Miasta Częstochowa przy ul. Waszyngtona 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego ul. Śląska 11/13 Częstochowa, w Biurze Obsługi Interesanta, parter, stanowisko nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zad.1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości zabudowanej położonej w Częstochowie przy ul. Wręczyckiej 182, oznaczonej w obrębie 94 jako działka nr 214 o powierzchni 0,0931 ha w tym: wartość udziału 3/4 - Własność Gmina Miasto Częstochowa, - wartość udziału w gruncie, - wartość udziału w składniku budowlanym, wartość udziału 1/4 - własność osób fizycznych, - wartość udziału w gruncie, - wartość udziału w składniku budowlanym, w celu sprzedaży udziału ww. nieruchomość w drodze bezprzetargowej na rzecz osób fizycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zad.2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego ustalającego wysokość wynagrodzenia (jednorazowego) za służebność gruntową, polegającą na prawie przejazdu, przechodu, i przeprowadzenia infrastruktury technicznej przez nieruchomość gruntową, będącą własnością Skarbu Państwa (nieruchomość obciążona), oznaczoną jako działka nr 1084, obręb 425- Kawodrza Górna, do nieruchomości gruntowej, będącej własnością osoby fizycznej (nieruchomość władnąca), oznaczonej jako działka nr 608/2, obręb 425- Kawodrza Górna, położoną w Częstochowie przy ul. Konwaliowej 263Bw celu regulacji prawnego korzystania z działki Skarbu Państwa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zad.3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego ustalającego wartość czynszu dzierżawnego za nieruchomość zabudowaną położoną w Częstochowie przy ul. Ogrodowej 66 stanowiącą działkę nr 12/3 obręb 184 o powierzchni 198 m2. Ww. działka stanowi własność Gminy Miasta Częstochowy w 19/25 cz. I Skarbu Państwa w 6/25cz. Opisana nieruchomość użytkowana jest przez Ośrodek Terapii Uzależnień sp. z o.o. zs. w Parzymiechach (pod ośrodek terapii uzależnień od alkoholu) oraz Zakład Energetyczny ENION w Częstochowie pod stacje transformatorową. Operat jest sporządzany w celu uregulowania użytkowania nieruchomości oraz osiągnięcia dochodów z tytułu czynszu dzierżawnego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zad.4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4.1 Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego podziałem nieruchomości na działki w celu naliczenia opłaty adiacenckiej, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzającej brak wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonania podziału działki: ul. Północna, działka nr 14/6 o pow. 0,7166 ha, obręb Kiedrzyn AR.6 po podziale działki nr: - 14/8 o pow. 0,1615 ha, - 14/9 o pow. 0,0362 ha, - 14/10 o pow. 0,0357 ha, - 14/11 o pow. 0,1091 ha, - 14/12 o pow. 0,0362 ha, - 14/13 o pow. 0,3379 ha. Zadanie nr 4.2 Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego podziałem nieruchomości na działki w celu naliczenia opłaty adiacenckiej, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzającej brak wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonania podziału działki: ul. Sąsiedzka 16, działka nr 376/20 o pow. 0, 2312 ha , obręb Wyczerpy Górne k.m. 4 po podziale działki nr: - 376/25 o pow. 0,1251 ha, - 376/26 o pow. 0,1071 ha. Zadanie nr 4.3 Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego podziałem nieruchomości na działki w celu naliczenia opłaty adiacenckiej, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzającej brak wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonania podziału działki: ul. Balladyny, działka nr 293/15 o pow. 1,3712 ha, obręb Gnaszyn Dolny k.m. 3 po podziale działki nr: - 293/24 o pow. 0,1978 ha, - 293/25 o pow. 1,1734 ha. Zadanie nr 4.4 Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego podziałem nieruchomości na działki w celu naliczenia opłaty adiacenckiej, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzającej brak wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonania podziału działki: ul. Kisielewskiego, działka nr 30 o pow. 0,4655 ha, obręb 27 po podziale działki nr: - 30/1 o pow. 0,0775 ha, - 30/2 o pow. 0,0602 ha, - 30/3 o pow. 0,0514 ha, - 30/4 o pow. 0,0503 ha, - 30/5 o pow. 0,0496 ha, - 30/6 o pow. 0,0487 ha, - 30/7 o pow. 0,0637 ha, - 30/8 o pow. 0,0646 ha. Zadanie nr 4.5 Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego podziałem nieruchomości na działki w celu naliczenia opłaty adiacenckiej, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzającej brak wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonania podziału działki: ul. Polna 41/43, działka nr 7 o pow. 1,1417 ha, obręb 324 po podziale działki nr: - 7/1 o pow. 0,0976 ha, - 7/2 o pow. 0,0901 ha, - 7/3 o pow. 0,0902 ha, - 7/4 o pow. 0,0903 ha, - 7/5 o pow. 0,0905 ha, - 7/6 o pow. 0,0905 ha, - 7/7 o pow. 0,0905 ha, - 7/8 o pow. 0,0906 ha, - 7/9 o pow. 0,0906 ha, - 7/10 o pow. 0,0908 ha, - 7/11 o pow. 0,0920 ha, - 7/12 o pow. 0,1380 ha. Zadanie nr 4.6 Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego podziałem nieruchomości na działki w celu naliczenia opłaty adiacenckiej, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzającej brak wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonania podziału działki: ul. Przejazdowa, działka nr 335/7 o pow. 2,0545 ha, obręb Gnaszyn Dolny k.m. 3 po podziale działki nr: - 335/8 o pow. 0,0800 ha, - 335/9 o pow. 0,0800 ha, - 335/10 o pow. 0,0900 ha, - 335/11 o pow. 0,0900 ha, - 335/12 o pow. 0,0900 ha, - 335/13 o pow. 0,0920 ha, - 335/14 o pow. 0,0020 ha, - 335/15 o pow. 0,0737 ha, - 335/16 o pow. 0,1011ha, - 335/17 o pow. 1,3787 ha. Zadanie nr 4.7 Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego podziałem nieruchomości na działki w celu naliczenia opłaty adiacenckiej, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzającej brak wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonania podziału działki: ul. Polna 4/6, działka nr 25/3 i 25/4 o łącznej pow. 0,2400 ha, obręb 325 po podziale działki nr: - 25/6 o pow. 0,0600 ha, - 25/7 o pow. 0,0622ha, - 25/8 o pow. 0,0592 ha, - 25/9 o pow. 0,0586 ha. Zadanie nr 4.8 Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego podziałem nieruchomości na działki w celu naliczenia opłaty adiacenckiej, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzającej brak wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonania podziału działki: ul. Busolowa, działka nr 416/8 i 417/8 o łącznej pow. 0,2518 ha, obręb Liszka Dolna k.m. 4 po podziale działki nr: - 416/9 o pow. 0,0406 ha, - 416/10 o pow. 0,0470 ha, - 417/9 o pow. 0,0772 ha, - 417/10 o pow. 0,0870 ha. Zadanie nr 4.9 Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego podziałem nieruchomości na działki w celu naliczenia opłaty adiacenckiej, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzającej brak wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonania podziału działki: ul. Św. Brata Alberta 70, działka nr 2 o pow. 0,8510 ha, obręb 11 po podziale działki nr: - 2/1 o pow. 0,0907 ha, - 2/2 o pow. 0,1567ha, - 2/3 o pow. 0,1211 ha, - 2/4 o pow. 0,1233 ha, - 2/5 o pow. 0,3644 ha. Zadanie nr 4.10 Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego podziałem nieruchomości na działki w celu naliczenia opłaty adiacenckiej, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzającej brak wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonania podziału działki: ul. Wypalanki 92, działka nr 8/3 i 8/5 o pow. łącznej 0,4491 ha, obręb 355 po podziale działki nr: - 8/6 o pow. 0,0851 ha, - 8/7 o pow. 0,0851ha, - 8/8 o pow. 0,1347 ha, - 8/9 o pow. 0,1437 ha. Zadanie nr 4.11 Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego podziałem nieruchomości na działki w celu naliczenia opłaty adiacenckiej, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzającej brak wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonania podziału działki: ul. Bursztynowa 71 i 73, działka nr 5/5 o pow. 0,3389 ha i 6/3 o pow. 1,0853 ha, obręb 215 po podziale działki nr: - 5/7 o pow. 0,0940 ha, - 5/8 o pow. 0,0534 ha, - 5/9 o pow. 0,0772 ha, - 5/10 o pow. 0,1143 ha, - 6/7 o pow. 0,0568 ha, - 6/8 o pow. 0,0381 ha, - 6/9 o pow. 0,0534 ha, - 6/10 o pow. 0,0609 ha, - 6/11 o pow. 0,8761ha. Zadanie nr 4.12 Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego podziałem nieruchomości na działki w celu naliczenia opłaty adiacenckiej, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzającej brak wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonania podziału działki: ul. Św. Łukasza, działka nr 69/4 o pow. 0,1199 ha, obręb 175 po podziale działki nr: - 69/5 o pow. 0,0317 ha, - 69/6 o pow. 0,0222 ha, - 69/7 o pow. 0,0236 ha, - 69/8 o pow. 0,0424 ha. Zadanie nr 4.13 Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego podziałem nieruchomości na działki w celu naliczenia opłaty adiacenckiej, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzającej brak wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonania podziału działki: ul. Skrzetuskiego 102, działka nr 28 o pow. 0,2736 ha, obręb 327 po podziale działki nr: - 28/1 o pow. 0,0510 ha, - 28/2 o pow. 0,0413 ha, - 28/3 o pow. 0,0413 ha, - 28/4 o pow. 0,0413 ha, - 28/5 o pow. 0,0408 ha, - 28/6 o pow. 0,0428 ha, - 28/7 o pow. 0,0131 ha. Zadanie nr 4.14 Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego podziałem nieruchomości na działki w celu naliczenia opłaty adiacenckiej, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzającej brak wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonania podziału działki: ul. Lwowska 177a, działka nr 25/3 o pow. 0,1478 ha, obręb 165 po podziale działki nr: - 25/14 o pow. 0,0799 ha, - 25/15 o pow. 0,0679 ha. Zadanie nr 4.15 Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego podziałem nieruchomości na działki w celu naliczenia opłaty adiacenckiej, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzającej brak wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonania podziału działki: ul. Pabianicka 5, działka nr 18/2 i 112/20 o łącznej pow. 0,0769 ha, obręb 36 po podziale działki nr: - 18/4 o pow. 0,0201 ha, - 18/5 o pow. 0,0448 ha, - 112/21 o pow. 0,0037 ha, - 112/22 o pow. 0,0083 ha. Zadanie nr 4.16 Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego podziałem nieruchomości na działki w celu naliczenia opłaty adiacenckiej, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzającej brak wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonania podziału działki: ul. Lwowska 168, działka nr 131 o pow. 0,4251 ha, obręb Wielki Bór AR 7 po podziale działki nr: - 131/1 o pow. 0,1073 ha, - 131/2 o pow. 0,1057 ha, - 131/3 o pow. 0,1099 ha, - 131/4 o pow. 0,1022 ha. Zadanie nr 4.17 Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego podziałem nieruchomości na działki w celu naliczenia opłaty adiacenckiej, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzającej brak wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonania podziału działki: ul. Częstocha 5, działka nr 5/1 o pow. 0,2736 ha, obręb 40 po podziale działki nr: - 5/4 o pow. 0,1037 ha, - 5/5 o pow. 0,1699 ha. Zadanie nr 4.18 Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego podziałem nieruchomości na działki w celu naliczenia opłaty adiacenckiej, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzającej brak wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonania podziału działki: ul. Wieszczów, działka nr 278/55 o pow. 0,9999 ha, obręb Gnaszyn Dolny k.m. 3 po podziale działki nr: - 278/56 o pow. 0,7986 ha, - 278/57 o pow. 0,2013 ha. Zadanie nr 4.19 Wykonanie operatu szacunkowego określającego wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego podziałem nieruchomości na działki w celu naliczenia opłaty adiacenckiej, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzającej brak wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonania podziału działki: ul. Wirażowa 102 i 104, działka nr 347/1 o pow. 0,1221 ha i działka nr 348/1 o pow. 0,2662 ha, obręb Brzeziny Wielkie k.m. 2 po podziale działki nr: - 347/3 o pow. 0,0541 ha, - 347/4 o pow. 0,0650 ha, - 348/3 o pow. 0,1439 ha, - 348/4 o pow. 0,1291 ha. Zadanie nr 4.20 Sporządzenie operatu szacunkowego określającego wysokość wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego podziałem nieruchomości na działki w celu naliczenia opłaty adiacenckiej, bądź w przypadku braku tego wzrostu sporządzenie opinii stwierdzającej brak wzrostu wartości nieruchomości w wyniku dokonania podziału działki: ul. Nieduża 78 i 80, działka nr 280 o pow. 0,6458 ha i działka nr 281 o pow. 0,6374 ha, obręb Liszka Dolna k.m. 3 po podziale działki nr: - 280/1 o pow. 0,3278 ha, - 280/2 o pow. 0,0648 ha, - 280/3 o pow. 0,0860 ha, - 280/4 o pow. 0,0862 ha, - 280/5 o pow. 0,0796 ha, - 281/1 o pow. 0,3111 ha, - 281/2 o pow. 0,0646 ha, - 281/3 o pow. 0,0846 ha, - 281/4 o pow. 0,0847 ha, - 281/5 o pow. 0,0904 ha. Uwaga: dla zadań 4.1. - 4.20. W przypadku, gdy opłata w wysokości 20% ustalonego wzrostu wartości nieruchomości nie przekracza kosztów sporządzenia operatu szacunkowego należy wykonać opinię. W przypadku wykonania opinii wynagrodzenie stanowić będzie 30% kwoty brutto ustalonej za wykonanie operatu szacunkowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: zad.5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatów szacunkowych dla 29 działek położonych w obrębie 410 o nr: 100/1 o pow. 0,0077 ha, b) 97/1 o pow. 0,0031 ha, c) 93/1 o pow. 0,0026 ha, d) 92/1 o pow. 0,0036 ha, e) 89/1 o pow. 0,0031 ha, f) 88/1 o pow. 0,0027 ha, g) 85/1 o pow. 0,0096 ha, h) 84/1 o pow. 0,0034 ha, i) 77/1 o pow. 0,0083 ha, j) 80/1 o pow. 0,0033 ha, k) 72/1 o pow. 0,0035 ha, l) 62/3 o pow. 0,0014 ha, ł) 57/1 o pow. 0,0046 ha, m) 56/3 o pow. 0,0022 ha, n) 53/1 o pow. 0,0047 ha, o) 52/1 o pow. 0,0044 ha, p) 49/3 o pow. 0,0080 ha, r) 45/1, 64/1, 67/1, 68/1, 69/1 o pow. 0,0290 ha, s) 44/3 o pow. 0,0036 ha, t) 41/3 o pow. 0,0087 ha, u) 39/1 o pow. 0,0089 ha, w) 38/1 o pow. 0,0072 ha, y) 36/3, 37/1 o pow. 0,0767 ha, z) 30/6 o pow. 0,0031 ha, (24 operaty). Wycena jest niezbędna w celu dokonania wypłaty odszkodowania w trybie art. 12 ustawy o szczególnych zasadach realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych oraz przekazania nieruchomości w trwały zarząd MZDiT.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: zad.6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatów szacunkowych dla 13 działek (4 operaty): - dla działek położonych w obrębie 39 o numerach 37/8, 37/9, 37/12, 37/13 o łącznej powierzchni 0,4959 ha stanowiących własność Gminy Miasto Częstochowa, - dla działek położonych w obrębie 39 o numerach 7/6, 7/7, 7/8, 7/10, 7/12, 7/14 o łącznej powierzchni 0,4918 ha stanowiących własność osób fizycznych, - dla działki położonej w obrębie 62 o numerze 181/10 o powierzchni 0,0532 ha stanowiącej własność Gminy Miasto Częstochowa, - dla działek położonych w obrębie 62 o numerach 79/9, 79/12 o łącznej powierzchni 0,0364 ha stanowiących własność osób fizycznych. Wycena jest niezbędna w celu dokonania zamiany pomiędzy Gminą a osobami fizycznymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: zad.7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatów szacunkowych (dla każdej spółdzielni mieszkaniowej) w zakresie wyceny nieruchomości gruntowych stanowiących własność Gminy Miasta Częstochowy będących przedmiotem użytkowania wieczystego poniższych spółdzielni mieszkaniowych w Częstochowie oraz właścicieli wyodrębnionych lokali zlokalizowanych na niżej wymienionym gruncie: 1.SM Śródmiejska- 134 działek o pow. 32,5207 ha 2.CSM Nasza Praca- 166 działek o pow. 62,7263 ha 3.SM Parkitka- 75 działek o pow. 14,3631 ha Razem powierzchnia (375 działki) 109,6101 ha w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: zad.8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatów szacunkowych (dla każdej spółdzielni mieszkaniowej) w zakresie wyceny nieruchomości gruntowych stanowiących własność Gminy Miasta Częstochowy będących przedmiotem użytkowania wieczystego poniższych spółdzielni mieszkaniowych w Częstochowie oraz właścicieli wyodrębnionych lokali zlokalizowanych na niżej wymienionym gruncie: 1. SM Północ - 129 działek o pow. 96,7575 ha 2. SM Segment- 67 działek o pow. 5,8463 ha 3. SM Lisiniec- 53 działek o pow. 4,1649 ha 4. SM Jura - 1 działka o pow. 1,1279 ha Razem powierzchnia (250 działek) 107,8966 ha w celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: zad.9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatów szacunkowych (dla każdej spółdzielni mieszkaniowej) w zakresie wyceny nieruchomości gruntowych stanowiących własność Gminy Miasta Częstochowy będących przedmiotem użytkowania wieczystego poniższych spółdzielni mieszkaniowych w Częstochowie oraz właścicieli wyodrębnionych lokali zlokalizowanych na niżej wymienionym gruncie: 1. RSM Hutnik - 228 działki o pow. 87,0078 ha 2. MSM Górnik- 49 działek o pow. 9,5018 ha 3. SM Metalurg- 51 działek o pow. 17,9188 ha Razem powierzchnia (328 działek) 114,4284 ha W celu aktualizacji opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zad.10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego dla nieruchomości położonych w Częstochowie nabytych z mocy prawa pod rozbudowę ulicy Legionów, oznaczonej w obrębie 195 jako działki o numerach 5/15 o pow.0,0125 ha, 5/16 o pow.0,3277 ha, 82/3 o pow. 0,0299 ha wraz z elementami (ogrodzenia, skł. roślinny). Wycena niezbędna jest w celu ustalenia wysokości odszkodowania i przekazania w trwały zarząd.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: zad.11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 11.1 Sporządzenie operatu szacunkowego ustalającego wartość lokalu użytkowego położonego w Częstochowie przy ul. Orkana 54 usytuowanego na działce nr 68/5 o pow. 0,1582ha obręb 335 oraz wartość ułamkowej części gruntu przypadającej dla przedmiotowego lokalu, sporządzenie inwentaryzacji w/w lokalu użytkowego i uzyskanie zaświadczenia o jego samodzielności (tut. Urząd posiada inwentaryzację całego budynku) w celu sprzedaży w drodze przetargu ustnego nieograniczonego - właściciel Skarb Państwa. Zadanie nr 11.2 Sporządzenie operatu szacunkowego ustalającego wartość lokalu użytkowego położonego w Częstochowie przy ul. Orkana 54a usytuowanego na działce nr 68/5 o pow. 0,1582ha obręb 335 oraz wartość ułamkowej części gruntu przypadającej dla przedmiotowego lokalu, sporządzenie inwentaryzacji w/w lokalu użytkowego i uzyskanie zaświadczenia o jego samodzielności (tut. Urząd posiada inwentaryzację całego budynku) w celu sprzedaży w drodze przetargu ustnego nieograniczonego - właściciel Skarb Państwa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: zad.12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości położonej w Częstochowie przy ul. Św. Brata Alberta 2 D, oznaczonej w obrębie 24 jako działka nr 83/12 o powierzchni 0.0187 ha, stanowiącej własność Gminy Miasta Częstochowy.- z wyliczeniem wartości gruntu i wartości składnika budowlanego - części budynku w celu sprzedaży w drodze bezprzetargowej na poprawę zagospodarowania nieruchomości sąsiedniej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: zad.13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości zabudowanej położonej w Częstochowie przy ul. Gminnej 40, oznaczonej w obrębie Grabówka k.m.9 jako działka nr 773/18 o powierzchni 0,1110 ha, stanowiącej własność Gminy ( wartość gruntu i wartość budynku) w celu sprzedaży.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: zad.14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie operatu szacunkowego ustalającego wartość nieruchomości zabudowanej położonej w Częstochowie przy ul. Ołowianej 7,oznaczonej jako działka nr 18 obręb 117 o powierzchni 0,1255 ha, stanowiącej własność Skarbu Państwa ( wartość gruntu i wartość budynku) w celu sprzedaży. Działka zabudowana jest domem mieszkalnym jednokondygnacyjnym podpiwniczonym powierzchni użytkowej 32 m 2 z drewnianą zawalona szopą. Wycena jest potrzebna w celu sprzedaży.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: zad.15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie 6 operatów szacunkowych na potrzeby ustalenia wartości rynkowej lokali mieszkalnych wraz (z pomieszczeniami do nich przynależnymi i udziałem w częściach wspólnych budynku) oraz wartości rynkowej ułamkowej części gruntu przypadającego do tych lokali wraz z inwentaryzacją i uzyskaniem zaświadczenia o samodzielności lokali położonych na terenie Miasta Częstochowy, przeznaczonych do zbycia na rzecz ich najemców. W/w ilość lokali do wyceny może ulec zmniejszeniu w okresie obowiązywania umowy w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego wynikających ze zgłoszeń najemców określających chęć ich zakupu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa stanowiska dydaktyczno-badawczego kołowych pojazdów autonomicznych dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa jednostek pomiarowych (jarzm) dla Wydziału Elektrycznego Politechniki Częstochowskiej
- Dostawa laptopów z systemem operacyjnym dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa zestawu analizatora spalin + dymomierz (5-gazowy analizator spalin z dymomierzem) w ramach Projektu ,,Rozwój kompetencji kluczem dla rozwoju gospodarki "
- Zakup sprzętu do udrożniania i konserwacji infrastruktury drogowej służącej odwodnieniu dla potrzeb PZD Częstochowa.
- Dostawa automatycznego systemu do badania potencjału metanowego
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE WIDEOREJESTRACJI Z ZIEMI I POWIETRZA, NAWIERZCHNI ORAZ KORYTARZA DROGI NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJ. ŚLĄSKIEGO WRAZ Z AKTUALIZACJĄ ORAZ DOSTARCZENIEM KOMPLETU DANYCH MAP CYFROWYCH, (...)
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.