eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowabieżące utrzymanie dróg krajowych oraz obiektów mostowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad oddział w Katowicach rejon w Częstochowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-01-18

POZYCJA 9038

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Częstochowa: bieżące utrzymanie dróg krajowych oraz obiektów mostowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad oddział w Katowicach rejon w Częstochowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach Rejon w Częstochowie, do kontaktów: Stanisław Zielski, Izabela Gandziarska, ul. Dmowskiego 3, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3252838, fax 034 3251068, e-mail: rdk1@katowice.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bieżące utrzymanie dróg krajowych oraz obiektów mostowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad oddział w Katowicach rejon w Częstochowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Drogi krajowe nr 1, 46, 91 oraz obiekty mostowe administrowane przez rejon w Częstochowie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Bieżące utrzymanie dróg krajowych oraz obiektów mostowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad oddział w Katowicach rejon w Częstochowie 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.22.11.19 - Renowacja mostów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.11.19 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia są roboty w asortymencie: - Roboty przygotowawcze - Roboty rozbiórkowe - Remonty cząstkowe - Odwodnienie korpusu drogowego - Budowa i remont chodników, elementy odwodnienia - Utrzymanie czystości, zieleń - Elementy bezpieczeństwa ruchu - Zimowe utrzymanie dróg - Utrzymanie obiektów mostowych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 100 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki ogólne 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy. 2) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcja):- warunek określony w pkt 1) muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy;- warunek określony w pkt 2) musi spełniać każdy z Wykonawców. Warunki szczegółowe 1) Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od daty wszczęcia niniejszego postępowania), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, prace polegające na utrzymaniu dróg oraz obiektów mostowych poprzez wypełnienie wykazu robót z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączyć dokumenty potwierdzające że roboty te zostały wykonane należycie. W szczególności Wykonawca powinien wykazać że w ww. okresie wykonał: - remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznej w ilości 30 000 m kw. - nawierzchnie z mieszanek mineralno-emulsyjnych (tzw. mikrodywanik) o powierzchni 35 000 m kw. - inne roboty utrzymaniowe na wartość 3 000 000 zł. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek. 2) Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowiska jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde wymienione stanowisko oddzielnie (nie można łączyć stanowisk): - 3 kierowników robót drogowych - min. 3 lata na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót drogowych; - 2 kierowników robót mostowych - min. 3 lata na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót mostowych; - 2 brygadzistów - 3 lata na stanowisku brygadzisty robót drogowych. - 2 brygadzistów - 3 lata na stanowisku brygadzisty robót mostowych. Uwaga! Osoby wskazane na stanowisku Kierownika robót drogowych i Kierownika robót mostowych winny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności odpowiednio drogowej/mostowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wykonawca musi dysponować co najmniej 3 brygadami, które wraz z zestawem sprzętu do robót remontowych- bitumicznych przystąpią do podjęcia zadania w ciągu 1 godziny od chwili zgłoszenia Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają określony warunek 3) Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować środkami transportu oraz sprzętem wymienionym w poniższym wykazie: 1. Samochód samowyładowczy - 10 szt. 2. Tablice zamykające zamocowane na pojeździe (przyczepka) - 3 szt. 3. Układarka mas bitumicznych - 2 szt. 4. Walce stalowa - 4 szt. 5. Walce ogumione - 2 szt. 6. Zagęszczarki - 2 szt. 7. Piła do cięcia nawierzchni - 2 szt. 8. Frezarki do nawierzchni 0,5m - 1 szt. 9. Frezarka do nawierzchni 2 m - 2 szt. 10. Młoty spalinowe - 2 szt. 11. Remonter drogowy dwufrakcyjny - 1 szt. 12. Urządzenie do recyklingu - 2 szt. 13. Skrapiarka do nawierzchni - 2 szt. 14. Szczotka mech. do nawierzchni - 2 szt. 15. Równiarki - 2 szt. 16. Ścinarka do poboczy - 1 szt. 17. Koparko-ładowarka - 2 szt. 18. Piły do drzewa - 3 szt. 19. Ręczne kosiarki spalinowe do koszenia traw - 4 szt. 20. Agregat prądotwórczy - 2 szt. 21. Wiertnica do otworów - 2 szt. 22. Kafar do ustawiania barier energochłonnych - 2 szt. 23. Betoniarka poj.150 l - 2 szt. 24. Fala świetlna - 4 kpl. 25. Przenośna sygnalizacja świetlna - 2 szt Wykonawca winien posiadać lub mieć dostęp do wytwórni mas bitumicznych oraz zapewnić obsługę laboratoryjną. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają określony warunek. 4) Potencjał ekonomiczny finansowy Wykonawca musi wykazać: a) przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów") w wysokości nie mniejszej niż 10 mln zł. b) dysponowanie własnymi środkami finansowymi ( dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu ) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 3,0 mln zł c) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: 1) warunek określony w pkt 4.a) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy 2) warunek określony w pkt 4.b) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy 3) warunek określony w pkt 4.c) spełnia każdy z Wykonawców Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ocena, czy wykonawca spełnia postawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium (spełnia/nie spełnia), na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawcy powinni wraz z ofertą złożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) Wykaz wykonanych robót budowlanych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do informacji tej winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie. 7) Wykaz osób, przewidzianych do kierowania robotami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa). 8) Wykaz sprzętu i środków transportowych wymaganych do wykonania zamówienia. 9) Bilans i rachunek zysków i strat za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 10) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_katowice/zamowienia_publiczne/powyzej_60_000_eur. Opłata: Warunki i sposób płatności: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający przekazuje Wykonawcy wraz z zaproszeniem do składania ofert. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.02.2007, godzina 11:15, Częstochowa ul. Dmowskiego 3 pokój nr 2 (świetlica).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 10.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.