To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-16
Wrocław: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, SIECIOWEGO I OPROGRAMOWANIA, znak postępowania: ZP-4/03/2016
Numer ogłoszenia: 90241 - 2016; data zamieszczenia: 16.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64810 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, pl. Polski 3/4, 50-156 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3438031, faks 71 3431558.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, SIECIOWEGO I OPROGRAMOWANIA, znak postępowania: ZP-4/03/2016.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZADANIE NR 1 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO 1. ZESTAW KOMPUTEROWY NR 1 - 1 szt., 2. ZESTAW KOMPUTEROWY NR 2 - 1 szt., 3. ZESTAW KOMPUTEROWY NR 3 - 1 szt., 4. KOMPUTER STICK PC NR1 - 1 szt., 5. SKANER PŁASKI A4 NR1 - 1 szt., 6. SKANER PŁASKI A4 DO MATERIAŁÓW POZYTYWOWYCH I KLISZ - 1 szt., 7. WIELOFUNKCYJNA DRUKARKA A4 NR1 - 1 szt., 8. WIELOFUNKCYJNA DRUKARKA A4 NR2 - 1 szt., 9. DRUKARKA A4 NR1 - 1 szt., 10. GŁOŚNIKI KOMPUTEROWE - 1 szt., 11. KARTA SDHC - 6 szt., 12. PENDRIVE NR1 - 1 szt., 13. PENDRIVE NR2 - 5 szt., 14. PRZENOŚNY DYSK TWARDY NR 1 - 1 szt., 15. PRZENOŚNY DYSK TWARDY NR 2 - 1 szt., 16. PRZENOŚNY DYSK TWARDY NR 3 - 2 szt., 17. KLAWIATURA - 1 szt., 18. KLAWIATURA BEZPRZEWODOWA - 1 szt., 19. MYSZ BEZPRZEWODOWA - 1 szt., 20. HUB USB 3.0 - 2 szt., 21.HUB USB 2.0 - 1 szt., 22. LISTWA ZASILAJĄCA - 2 szt., 23. KARTA SIECIOWA USB- 2 szt. ZADANIE NR 2 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA 1. OPROGRAMOWANIE NR 1 - 2 licencje, 2. OPROGRAMOWANIE NR 2 - 3 licencje, 3. OPROGRAMOWANIE NR 3 - 15 licencji, 4. OPROGRAMOWANIE NR 4 - 1 licencja. ZADANIE NR 3 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA 1. OPROGRAMOWANIE NR 5 - 2 licencje, 2. OPROGRAMOWANIE NR 6 - 1 licencja. ZADANIE NR 4 DOSTAWA SPRZĘTU SIECIOWEGO 1. ZESTAW DWÓCH PRZEŁĄCZNIKÓW / JEDNOSTEK AGREGUJĄCYCH L3 O WYSOKIEJ DOSTĘPNOŚCI - 2 zestawy. ZADANIE NR 5 DOSTAWA SPRZĘTU SIECIOWEGO 1. WKŁADKI mini-GBIC (SFP) MULTIMODOWE - 4 szt., 2. PATCHCORDY MULTIMODOWE LC-LC 1m - 8 szt. ,3. PATCHCORDY MULTIMODOWE LC-LC 2m - 6 szt., 4. PATCHCORDY MULTIMODOWE ST-LC 2m - 3 szt., 5. PATCHCORDY MULTIMODOWE ST-LC min. 10m - 3 szt., 6. PATCHCORDY JEDNOMODOWE SC-LC 1m - 2 szt., 7. PATCHCORDY JEDNOMODOWE LC-LC 1m - 6 szt. , 8. PATCHCORDY MULTIMODOWE SC-LC 1m - 2 szt., 9. KARTY SIECIOWE 10G DO SERWERÓW DELL R520, R720, R910 - 3 szt., 10. POWER INJECTOR PoE+ - 1 szt., 11. PRZEŁĄCZNIK DOSTĘPOWY L2 BIURKOWY NIEZARZĄDZALNY NR 1 - 2 szt., 12.PRZEŁĄCZNIK DOSTĘPOWY L2 BIURKOWY NIEZARZĄDZALNY NR 2 - 3 szt. ZADANIE NR 6 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I SIECIOWEGO 1. ZESTAW KOMPUTEROWY NR 4 - 1 szt., 2. KOMPUTER STIC PC - 1 szt., 3. ZEWNĘTRZNY CZYTNIK KART PAMIĘCI - 2 szt., 4. PRZEŁĄCZNIK DOSTĘPOWY L2 - 1 szt., 5. DRUKARKA A4 NR 2 - 1 szt., 6. SKANER PŁASKI A4 NR 2 - 1 szt. ZADANIE NR 7 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I SIECIOWEGO 1. SERWER NAS - 1 szt., 2. MONITOR DOTYKOWY - 3 szt., 3. CZYTNIK KSIĄŻEK - 1 szt., 4. PLOTER TNĄCY - 1 szt., 5. ZESTAW KOMPUTEROWY NR 5 - 1 szt. ZADANIE NR 8 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA 1. OPROGRAMOWANIE NR 7 - 11 licencji. ZADANIE NR 9 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA 1. OPROGRAMOWANIE NR 8- 1 licencja. ZADANIE NR 10 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA 1. OPROGRAMOWANIE NR 9 - 1 licencja. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 3. Załącznik nr 2 do SIWZ stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnianiu na podstawie art. 26 ust.3 ustawy Pzp. 4. Zamawiający wymaga, aby cały sprzęt był fabrycznie nowy i nieużywany przed dniem dostawy. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez równoważny należy rozumieć sprzęt o parametrach, jakości wykonania, technologii wykonania nie gorszych niż w opisie przedmiotu zamówienia określonym w SIWZ. Zaoferowany sprzęt powinien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w formularzu asortymentowo-cenowym (szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia)-załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ lub posiadać lepsze parametry. Wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. Wykonawca powołując się na rozwiązania równoważne winien na żądanie Zamawiającego wykazać, że oferowany sprzęt spełnia wymagania Zamawiającego. 6. Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta. 7. Sprzęt wydany zostanie Zamawiającemu w opakowaniu fabrycznym wraz z przynależnym okablowaniem, osprzętem i instrukcjami oraz dokumentami gwarancyjnymi i licencyjnymi. 8. Odbiór przedmiotu umowy potwierdzony zostanie pisemnym protokołem odbioru (ilościowo-rzeczowo-jakościowym).Do protokołu muszą być załączone dokumenty gwarancyjne i licencyjne. 9. Instrukcje użytkownika muszą być sporządzone w języku polskim. 10. Oferowany sprzęt komputerowy musi być zgodny z obowiązującymi normami i oznakowany znakiem CE. 11. Zaoferowany sprzęt komputerowy powinien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w formularzu szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) lub posiadać lepsze parametry. 12. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają projekty umów (załączniki nr 6, 7, 8 do niniejszej SIWZ). 13. Okres gwarancji Wykonawcy nie może być krótszy niż minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (GWARANCJA MINIMALNA). Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania przez Zamawiającego końcowego protokołu odbioru. 14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty częściowe mogą zostać złożone na każde z zadań wyodrębnionych przez Zamawiającego i oznaczonych odpowiednio numerami: zadanie nr 1, zadanie nr 2, zadanie nr 3, zadanie nr 4, zadanie nr 5 zadanie nr 6, zadanie nr 7, zadanie nr 8, zadanie nr 9, zadanie nr 10. Oferta na każde zadanie podlega odrębnej ocenie przez Zamawiającego. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały asortyment określony dla danego zadania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: ZADANIE NR 2 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- YAMO Sp. z o.o., Al. Armii Krajowej 4A lokal 7, 50-541 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10550,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11259,42
Oferta z najniższą ceną: 7404,60 / Oferta z najwyższą ceną: 19574,22
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: ZADANIE NR 3 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- YAMO Sp. z o.o., Al. Armii Krajowej 4A lokal 7, 50-541 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3135,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2306,25
Oferta z najniższą ceną: 2204,16 / Oferta z najwyższą ceną: 2890,50
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: ZADANIE NR 4 DOSTAWA SPRZĘTU SIECIOWEGO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTEGLER SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
INTEGLER SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- SANSEC Poland SA, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57780,48
Oferta z najniższą ceną: 57780,48 / Oferta z najwyższą ceną: 118326,00
Waluta: PLN .
Część NR: 5
Nazwa: ZADANIE NR 5 DOSTAWA SPRZĘTU SIECIOWEGO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SYRIANA Joanna Fischer, ul. Porębskiego 28/17, 80-180 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4860,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8886,75
Oferta z najniższą ceną: 7253,31 / Oferta z najwyższą ceną: 10638,27
Waluta: PLN .
Część NR: 6
Nazwa: ZADANIE NR 6 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I SIECIOWEGO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6480,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6937,20
Oferta z najniższą ceną: 5303,76 / Oferta z najwyższą ceną: 6937,20
Waluta: PLN .
Część NR: 7
Nazwa: ZADANIE NR 7 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I SIECIOWEGO
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31700,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39852,00
Oferta z najniższą ceną: 39475,62 / Oferta z najwyższą ceną: 41082,00
Waluta: PLN .
Część NR: 8
Nazwa: ZADANIE NR 8 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
- RESTOR Spółka Jawna, P. Anton, A. Czapski, T. Rostropowicz, ul. Dworkowa 2/107a, 00-784 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4397,25
Oferta z najniższą ceną: 4397,25 / Oferta z najwyższą ceną: 26978,82
Waluta: PLN .
Część NR: 9
Nazwa: ZADANIE NR 9 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RESTOR" - P.ANTON, A.CZAPSKI, T.ROSTROPOWICZ.SPÓŁKA JAWNA
- RESTOR Spółka Jawna, P. Anton, A. Czapski, T. Rostropowicz, ul. Dworkowa 2/107a, 00-784 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7287,75
Oferta z najniższą ceną: 7287,75 / Oferta z najwyższą ceną: 13500,00
Waluta: PLN .
Część NR: 10
Nazwa: ZADANIE NR 10 DOSTAWA OPROGRAMOWANIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- YAMO Sp. z o.o., Al. Armii Krajowej 4A lokal 7, 50-541 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1062,72
Oferta z najniższą ceną: 1015,98 / Oferta z najwyższą ceną: 1771,20
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont dróg wojewódzkich na terenie powiatu Polkowickiego, głogowskiego i lubińskiego.
- Sukcesywna dostawa probówek do pobierania i przechowywania materiału biologicznego - krwi
- Usługa w zakresie produkcji nagrania i montażu i emisji dwóch odcinków audycji telewizyjnej, stanowiących część serii poświęconej żywieniu - rozwój polskiego sektora mleczarskiego
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na prowadzeniu zabiegów pielęgnacyjnych zieleni po przeprowadzonej rekultywacji, należących do Gminy Wrocław
- SZP/242-083/2025: Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb jednostek Politechniki Wrocławskiej - ZADANIA
- SZP/242-095/2025, Budowa Hali Magazynowej z zapleczem dydaktycznym dla Wydziału Mechaniczno-Energetycznego oraz wykonanie ogrodzenia i bramy wjazdowej na terenie kampusu Długa PWr
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy Solec nad Wisłą
- Dostawa sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa i montaż 52 wiat przystankowych wraz z budową zasilania energetycznego oraz 17 elektronicznych tablic informacji pasażerskiej na terenie przystanków komunikacji publicznej w Inowrocławiu
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.