To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-07
Katowice: Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i wdrożenie Systemu Help Desk, czyli jednolitej platformy udzielania informacji i pomocy dla użytkowników Systemu Informacyjnego Służby Celnej budowanego w ramach Programu e-Cło.
Numer ogłoszenia: 9018 - 2013; data zamieszczenia: 07.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 254960 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Katowicach, ul. Słoneczna 34, 40-136 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3587161, faks 32 3587204.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i wdrożenie Systemu Help Desk, czyli jednolitej platformy udzielania informacji i pomocy dla użytkowników Systemu Informacyjnego Służby Celnej budowanego w ramach Programu e-Cło..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i wdrożenie Systemu Help Desk, czyli jednolitej platformy udzielania informacji i pomocy dla użytkowników Systemu Informacyjnego Służby Celnej budowanego w ramach Programu e-Cło, zwanego dalej Systemem w sposób, w zakresie oraz na zasadach szczegółowo opisanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). B. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia Gwarancji na poprawną pracę zrealizowanego w ramach zamówienia Systemu Informatycznego i świadczenia usług w ramach udzielonej Gwarancji, przez okres 48 miesięcy od dnia odbioru przez Zamawiającego Systemu. Zakres obowiązków Wykonawcy w okresie Gwarancji zawiera rozdział 8 OPZ C. Platformę sprzętowo-programową, na której ma zostać wdrożony System dostarczy Zamawiający zgodnie z Dokumentacją techniczną architektury referencyjnej stanowiącą Załącznik nr 2 do SIWZ Dokumentacja techniczna architektury referencyjnej. Platforma sprzętowo-programowa udostępniona Wykonawcy przez Zamawiającego zostanie zbudowana na podstawie Projektu Infrastruktury Technicznej Systemu oraz technicznej architektury referencyjnej oraz będzie składała się z elementów opisanych w pkt 3.4.3. rozdziału 3 OPZ. Pozostałe elementy konieczne do budowy i wdrożenia Systemu, tj. oprogramowanie inne niż składające się na budowę Platformy sprzętowo-programowej Systemu, dostarczy Wykonawca w ramach realizacji niniejszego zamówienia. D. Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do Produktów wytworzonych w ramach oraz na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia w zakresie oraz na warunkach określonych w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku dostarczenia do budowy Systemu gotowego i standardowego oprogramowania licencjonowanego przez podmiot uprawniony (Oprogramowanie typu COTS) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia udzielenia lub udzielenia Zamawiającemu licencji na korzystanie z takiego Oprogramowania typu COTS na warunkach określonych w Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 3 do SIWZ...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.41.00 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 72.21.25.17 - Usługi opracowywania oprogramowania informatycznego 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.25.00.00 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego 72.25.30.00 - Usługi pomocy komputerowej i podobne 79.21.20.00 - Usługi audytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest w części realizowane w ramach 7. Osi priorytetowej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka - Projekt Program e-Cło, dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ATOS POLAND GLOBAL SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ATOS POLAND GLOBAL SERVICES SP. Z O.O.
- Atos IT Services Sp. z o.o., ul. Postępu 18, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2762601,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2539315,32
Oferta z najniższą ceną: 1951973,10 / Oferta z najwyższą ceną: 2946868,44
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostęp Uniwersytetu Śląskiego do danych (usługa baz danych) świadczony na zasadzie prenumeraty w okresie od 01.01.2026 r. - 31.12.2026 r.
- ZP/62/25 Dostawy implantów do chirurgii szczękowej
- Zakup i dostarczanie artykułów biurowych dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii - 4 Pakiety.
- DOSTAWA LEKÓW 67
- Katowice - Czyste powietrze. Termomodernizacja budynku Miejskiego Przedszkola nr 72 w Katowicach
- Dostawa sprzętu RTV
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie reedukacyjnych zajęć z języka angielskiego oraz superwizji
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą. (4 Części)
- Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu zarządzania procesami dydaktycznymi i organizacyjno-administracyjnymi uczelni z usługą wsparcia, hostingiem oraz pełną integracją
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w Zespole Szkół Hotelarsko-Turystycznych w Zakopanem
- Zakup, konfiguracja i wdrożenie systemu centrum logów, systemów zaawansowanego backupu oraz dokumentacji SZBI dla Gminy Sędziszów
- "Tworzenie i rozwój istniejących centrów usług społecznych i dostarczanych przez nie usług wchodzących w zakres interwencji EFS+ w gminie Karlino"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





