To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-04-03
Szamotuły: Dostawa
PAKIET nr 1: zestawów komputerowych - 27 szt., notebook - 1 szt.,
PAKIET nr 2: laserowego urządzenia wielofunkcyjnego kolor - 1 szt., drukarki wielofunkcyjnej atramentowej - 1 szt., drukarki laserowej - 4 szt.,
PAKIET nr 3: oprogramowania antywirusowego - 46 szt., oprogramowanie Microsoft Office 2007 Basic PL OEM - 6 szt., oprogramowanie Microsoft Office 2007 Professional PL OEM - 6 szt.,
Numer ogłoszenia: 90098 - 2009; data zamieszczenia: 03.04.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32999 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sukiennicza 13, Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, faks 061 2927102.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa PAKIET nr 1: zestawów komputerowych - 27 szt., notebook - 1 szt., PAKIET nr 2: laserowego urządzenia wielofunkcyjnego kolor - 1 szt., drukarki wielofunkcyjnej atramentowej - 1 szt., drukarki laserowej - 4 szt., PAKIET nr 3: oprogramowania antywirusowego - 46 szt., oprogramowanie Microsoft Office 2007 Basic PL OEM - 6 szt., oprogramowanie Microsoft Office 2007 Professional PL OEM - 6 szt.,.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa: PAKIET nr 1: zestawów komputerowych - 27 szt., notebook - 1 szt., PAKIET nr 2: laserowego urządzenia wielofunkcyjnego kolor - 1 szt., drukarki wielofunkcyjnej atramentowej - 1 szt., drukarki laserowej - 4 szt., PAKIET nr 3: oprogramowania antywirusowego - 46 szt., oprogramowanie Microsoft Office 2007 Basic PL OEM - 6 szt., oprogramowanie Microsoft Office 2007 Professional PL OEM - 6 szt., w tym: a) dostawa przedmiotu zamówienia na koszt Wykonawcy b) transport i rozładunek przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy c) zapewnienie bezpłatnie wszelkiej pomocy w okresie gwarancji w zakresie obsługi zakupionego sprzętu i oprogramowania.. d) dostarczenie dodatkowego kompletu materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do uruchomienia sprzętu oraz wszystkie niezbędne do prawidłowego podłączenia sprzętu kable - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. e) sprawowanie bezpłatnego serwisu w okresie gwarancji; 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3A, 3B,3C do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, tzn., Wykonawca może składać ofertę w odniesieniu do jednego lub więcej pakietów. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 5. Przedmiot zamówienia musi być wyprodukowany w 2009 roku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00 - Ekrany i konsole komputerowe 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 65957.84 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: PAKIET nr 1: zestawów komputerowych - 27 szt., notebook - 1 szt.,
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Towarzystwo Handlowe ALPLAST Sp. j. A.Bąk i Spółka, ul. Obozowa 5, 78-100 Kołobrzeg, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 57500
- Oferta z najniższą ceną: 57500 oferta z najwyższą ceną: 76400.62
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: PAKIET nr 2: laserowego urządzenia wielofunkcyjnego kolor - 1 szt., drukarki wielofunkcyjnej atramentowej - 1 szt., drukarki laserowej - 4 szt.,
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- LOGIN COMPUTER Bogna Han, ul. Leszczyńska 27, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4685.84
- Oferta z najniższą ceną: 3767 oferta z najwyższą ceną: 6461
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: PAKIET nr 3: oprogramowania antywirusowego - 46 szt., oprogramowanie Microsoft Office 2007 Basic PL OEM - 6 szt., oprogramowanie Microsoft Office 2007 Professional PL OEM - 6 szt.,
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.03.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TECHNOLOGIE INTERNETOWE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"TECHNOLOGIE INTERNETOWE" SP. Z O.O.
- Technologie Internetowe S.A., ul. Kondratowicza 37/210, 03-285 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3772
- Oferta z najniższą ceną: 3772 oferta z najwyższą ceną: 7498
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- "Świadczenie usług doradczych wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów komputerowych, drukarek wielofunkcyjnych oraz oprogramowania biurowego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku. Zamówienie realizowane jest w trzech częściach.
- Dostawa licencji pakietu biurowego.
- "Przedłużenie wsparcia dla oprogramowania systemu backupu."
- Rozbudowa rozwiązania do ochrony danych osobowych
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
więcej: Ekrany i konsole komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.