Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-03
Szamotuły: Dostawa:
PAKIET nr 1: zestawów komputerowych - 27 szt., notebook - 1 szt., oprogramowanie Microsoft Office 2007 Basic PL OEM - 6 szt., oprogramowanie Microsoft Office 2007 Professional PL OEM - 6 szt.,
PAKIET nr 2: laserowego urządzenia wielofunkcyjnego kolor - 1 szt., drukarki wielofunkcyjnej atramentowej - 1 szt., drukarki laserowej - 4 szt.,
PAKIET nr 3: oprogramowania antywirusowego - 46 szt.,
Numer ogłoszenia: 32999 - 2009; data zamieszczenia: 03.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Sukiennicza 13, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 061 2927103, faks 061 2927102.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szamotuly.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: PAKIET nr 1: zestawów komputerowych - 27 szt., notebook - 1 szt., oprogramowanie Microsoft Office 2007 Basic PL OEM - 6 szt., oprogramowanie Microsoft Office 2007 Professional PL OEM - 6 szt., PAKIET nr 2: laserowego urządzenia wielofunkcyjnego kolor - 1 szt., drukarki wielofunkcyjnej atramentowej - 1 szt., drukarki laserowej - 4 szt., PAKIET nr 3: oprogramowania antywirusowego - 46 szt.,.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Dostawa: PAKIET nr 1: zestawów komputerowych - 27 szt., notebook - 1 szt., oprogramowanie Microsoft Office 2007 Basic PL OEM - 6 szt., oprogramowanie Microsoft Office 2007 Professional PL OEM - 6 szt., PAKIET nr 2: laserowego urządzenia wielofunkcyjnego kolor - 1 szt., drukarki wielofunkcyjnej atramentowej - 1 szt., drukarki laserowej - 4 szt., PAKIET nr 3: oprogramowania antywirusowego - 46 szt., w tym: a) dostawa przedmiotu zamówienia na koszt Wykonawcy b) transport i rozładunek przedmiotu zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy c) zapewnienie bezpłatnie wszelkiej pomocy w okresie gwarancji w zakresie obsługi zakupionego sprzętu i oprogramowania.. d) dostarczenie dodatkowego kompletu materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do uruchomienia sprzętu oraz wszystkie niezbędne do prawidłowego podłączenia sprzętu kable - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. e) sprawowanie bezpłatnego serwisu w okresie gwarancji; 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 3A, 3B,3C do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, tzn., Wykonawca może składać ofertę w odniesieniu do jednego lub więcej pakietów. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. 5. Przedmiot zamówienia musi być wyprodukowany w 2009 roku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00 - Ekrany i konsole komputerowe 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia przez Wykonawcę wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 pkt. 1 ustawy Pzp. i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wynikające z art. 24 Pzp. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy dołączyć: a) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (druk w załączeniu do SIWZ ) b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) oświadczenia Wykonawcy dotyczące potwierdzenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: a) prospektu, folderu, wydruku internetowego, materiałów marketingowych itp. potwierdzających, że oferowane urządzenia spełniają wymagane parametry techniczne (dokumenty te mogą być w języku obcym jednakże z tłumaczeniem na język polski); b) oświadczenie Wykonawcy dotyczące potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia, posiada odpowiednią jakość i właściwości użytkowe. c) dokumenty potwierdzające spełnienie wszystkich wymagań dotyczące tego rodzaju sprzętu, obowiązujące zarówno w Polsce jak i Unii Europejskiej tj.: deklaracje CE. d) oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające że oferowany przedmiot zamówienia, spełnia warunki określone przez Zamawiającego w załączniku nr 3A, 3B, 3C oraz, że są potwierdzone w załączonych do oferty materiałach informacyjnych (prospekty, foldery )..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szamotuly.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szamotułach
ul. Sukiennicza 13
64-500 Szamotuły.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Szamotułach ul. Sukiennicza 13 64-500 Szamotuły Sekretariat Dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- Profilowanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Szamotuły
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1860P Brodziszewo - Pamiątkowo na odcinku około 990 mb.
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Pamiątkowie - zaprojektuj i wybuduj
- Prace remontowe na oddziale chirurgicznym i urazowo - ortopedycznym oraz modernizacja łazienek dla pacjentek na oddziale położniczym w SPZOZ w Szamotułach.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1849P Gaj Mały - Karolin polegająca na utwardzeniu pobocza na długości 995 m.
- "Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na terenie miasta i gminy Szamotuły w 2024 roku"
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wołominie
- ,,Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkolnych oraz sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Rozwój edukacji w gminie Milanów"
- Wyposażenie i montaż pracowni językowych dla szkół w ramach projektu "Wsparcie edukacji w Gminie Kąkolewnica"
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wołominie
więcej: Ekrany i konsole komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.