eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy mebli laboratoryjnych w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia, dotycząca projektu ATOMIN, współfinansowanego przez UE w ramach EFRR POIG, dla Wydziału Chemii UJ, przy ul.R.Ingardena 3 w Krakowie. Nr sp

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-04-20

Kraków: wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy mebli laboratoryjnych w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia, dotycząca projektu ATOMIN, współfinansowanego przez UE w ramach EFRR POIG, dla Wydziału Chemii UJ, przy ul.R.Ingardena 3 w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/223/2010
Numer ogłoszenia: 90041 - 2010; data zamieszczenia: 20.04.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74713 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński, ul. Gołębia 24, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4324450, faks 012 4324451.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wyłonienie wykonawcy w zakresie dostawy mebli laboratoryjnych w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia, dotycząca projektu ATOMIN, współfinansowanego przez UE w ramach EFRR POIG, dla Wydziału Chemii UJ, przy ul.R.Ingardena 3 w Krakowie. Nr sprawy: CRZP/UJ/223/2010.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie zakupu (wykonania) i dostawy wraz z montażem mebli laboratoryjnych, w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia, dotyczące projektu pn.: Badanie układów w skali atomowej, nauki ścisłe dla innowacyjnej gospodarki (ATOMIN), współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego, zlokalizowanego przy ul.R.Ingardena 3 w Krakowie. Zamówienie obejmuje w szczególności: Część 1 - stoły i meble laboratoryjne 1.1 Stabilny stół laboratoryjny (1 sztuka) 1.2 Stabilny stół laboratoryjny z przyścienną nadstawką (1 sztuka) 1.3 Stabilny stół laboratoryjny (1 sztuka) 1.4 Stolik na kółkach wyposażony w blokadę kółek (2 sztuki) 1.5 Szafki jednodrzwiowe wiszące przeszklone (2 sztuki) 1.6 Szafa na plastiki i szkło laboratoryjne, częściowo przeszklona (1 sztuka) 1.7 Szafka dwudrzwiowa wisząca przeszklona na materiały laboratoryjne (1 sztuka) 1.8 Stabilny stół laboratoryjny z podwieszanymi szafkami na całą szerokość blatu (1 sztuka) 1.9 Szafka laboratoryjna stojąca przy zlewie, jednodrzwiowa (1 sztuka) 1.10 Stół laboratoryjny w kształcie litery L, z wysuwaną szafką na kółkach (1 sztuka) 1.11 Stabilne stoły laboratoryjne pod aparaturę, z szafką na komputer (3 sztuki) 1.12 Stabilne stoły laboratoryjne pod aparaturę, z szafką na komputer (2 sztuki) 1.13 Szafki wiszące przeszklone, dwudrzwiowe (2 sztuki) 1.14 Stabilny stół pod aparaturę z podwieszanymi szafkami na całą szerokość blatu (1 sztuka) 1.15 Szafy biurowe, dwudrzwiowe (2 sztuki) 1.16 Szafa biurowa przeszklona, dwudrzwiowa (1 sztuka) 1.17 Stabilny stół aparaturowy, L-kształtny (1 sztuka) 1.18 Biurko pod komputer (1 sztuka) 1.19 Stół laboratoryjny L-kształny, o zaokrąglonym załamaniu (1 sztuka) 1.20 Półki ścienne, proste (4 sztuki) 1.21 Regał dwupółkowy, ścienny (10 sztuk) 1.22 Wieszaki ścienne (3 sztuki) Część 2 - krzesła i taborety laboratoryjne 1.1 Krzesło laboratoryjne obrotowe wysokie z oparciem i z podnóżkiem (7 sztuk) 1.2 Krzesło laboratoryjne obrotowe z oparciem na kółkach (3 sztuk) 1.3 Taboret laboratoryjny obrotowy wysoki (3 sztuk) 1.4 Taboret laboratoryjny obrotowy na kółkach (3 sztuk) Część 3 - meble, krzesła i taborety laboratoryjne 1.1 Aneks operatorski - regał (1 sztuka), stolik komputerowy (1 sztuka), taborety (4 sztuki) 1.2 Aneks naprawczy - zestaw stołu (1 sztuka), półka (1 sztuka), krzesła obrotowe siatkowe (2 sztuki) 1.3 Aneks techniczny - szafki (2 sztuki), zestaw zlewozmywakowy (1 sztuka) Część 4 - meble laboratoryjne, fotele i krzesła 1.1 Biuro narożne (1 sztuka) 1.2 Biuro komputerowe (1 sztuka) 1.3 Narożna szafka wisząca (1 sztuka) 1.4 Regał wolnostojący (1 sztuka) 1.5 Kontener na kółkach (2 sztuki) 1.6 Kontener (3 sztuki) 1.7 Szafa (1 sztuka) 1.8 Szafka wisząca (2 sztuki) 1.9 Półka na metalowym stelażu (1 sztuka z 10 półkami) 1.10 Szafa narożna (1 sztuka) 1.11 Szafa z przesuwanymi drzwiami (1 sztuka) 1.12 Fotele obrotowe (5 sztuk) 1.13 Krzesła (5 sztuk) 2. Wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w pkt 4) SIWZ terminie, czyli do 1 miesiąca dla części 3 i 4, do 2 miesięcy dla części 2 i do 42 dni dla części 1, liczonym od udzielenia zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia. 3. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego opisy techniczne i/lub funkcjonalne, czy też katalogi producenta, pozwalające na ocenę zgodności oferowanych elementów i urządzeń oraz ich parametrów z wymaganiami SIWZ (dopuszcza się angielskojęzyczną wersję niniejszych dokumentów), odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia. 4. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 24 miesięczny wymagany okres gwarancyjny obejmujący całość przedmiotu zamówienia, liczony od daty odbioru całości zamówienia, wraz z nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty) bieżącą konserwacją wynikającą z warunków gwarancji i naprawą w okresie gwarancyjnym w miejscu użytkowania realizowaną przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia. 5. Wykonawca musi przedstawić cenę ryczałtową oferty za przedmiot umowy w formie indywidualnej kalkulacji, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia. 6. W przypadku, gdy wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia. 7. Wykonawca powinien podpisać oraz wypełnić formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy czym może podpisać oraz dołączyć do oferty wzór umowy, stanowiące integralną część SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia. 8. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SIWZ, odpowiednio w odniesieniu od jednej do czterech części zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne 39.18.10.00 - Stoły laboratoryjne 39.14.11.00 - Regały 39.14.12.00 - Blaty 39.14.13.00 - Szafy 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 39.11.32.00 - Taborety .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jako Projekt pn.: Badanie układów w skali atomowej, nauki ścisłe dla innowacyjnej gospodarki, jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet 2. Infrastruktura sfery B+R, Działanie 2.1. Rozwój ośrodków o wysokim potencjale badawczym..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część 1 - stoły i meble laboratoryjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe ALTALENA Marek Guzik, Adam Wlazło, ul.Bagrowa 9, 30-733 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27242,60

  • Oferta z najniższą ceną: 27242,60 / Oferta z najwyższą ceną: 30451,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część 2 - krzesła i taborety laboratoryjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.U.M. Wróbel - Barbara Wróbel, Ul.Dunin Wąsowicza 3, 30-112 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6789,30

  • Oferta z najniższą ceną: 6789,30 / Oferta z najwyższą ceną: 7246,80

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Część 3 - meble, krzesła i taborety laboratoryjne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U.P. JUREK - Jerzy Malaga, Ul.Wysockiego 17, 31-310 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4514,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4514,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9760,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Część 4 - meble laboratoryjne, fotele i krzesła

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H.U.P. JUREK - Jerzy Malaga Ul.Wysockiego 17, 31-310 Kraków, Ul.Wysockiego 17, 31-310 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12131,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12960,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17250,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.