eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › SUKCESYWNE PRZYGOTOWANIE, DOSTARCZANIE I WYDAWANIE POSIŁKÓW DLA DZIECI I MŁODZIEŻY UCZĘSZCZAJĄCYCH DO PRZEDSZKOLI, SZKÓŁ PODSTAWOWYCH ORAZ GIMNAZJALNYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY KOŁO W RAMACH NASTĘPUJĄCYCH ODDZIELNYCH PAKIETÓW1) PAKIET NR 1 - PRZEDSZKOLE NA POWIERCIU 2) PAKIET NR 2 - PRZEDSZKOLE WE WRZĄCEJ WIELKIEJ 3) PAKIET NR 3 - SZKOŁY PODSTAWOWE I GIMNAZJALNE W DZIERAWACH, WRZĄCEJ WIELKIEJ, KIEŁCZEWIE, POWIERCIU I KOLE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-10

Koło: SUKCESYWNE PRZYGOTOWANIE, DOSTARCZANIE I WYDAWANIE POSIŁKÓW DLA DZIECI I MŁODZIEŻY UCZĘSZCZAJĄCYCH DO PRZEDSZKOLI, SZKÓŁ PODSTAWOWYCH ORAZ GIMNAZJALNYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY KOŁO W RAMACH NASTĘPUJĄCYCH ODDZIELNYCH PAKIETÓW: 1) PAKIET NR 1 - PRZEDSZKOLE NA POWIERCIU 2) PAKIET NR 2 - PRZEDSZKOLE WE WRZĄCEJ WIELKIEJ 3) PAKIET NR 3 - SZKOŁY PODSTAWOWE I GIMNAZJALNE W DZIERAWACH, WRZĄCEJ WIELKIEJ, KIEŁCZEWIE, POWIERCIU I KOLE
Numer ogłoszenia: 8973 - 2012; data zamieszczenia: 10.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych Gminy Koło , ul. Toruńska 83, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 2616051, faks 0-63 2720166.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www. gmina.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE PRZYGOTOWANIE, DOSTARCZANIE I WYDAWANIE POSIŁKÓW DLA DZIECI I MŁODZIEŻY UCZĘSZCZAJĄCYCH DO PRZEDSZKOLI, SZKÓŁ PODSTAWOWYCH ORAZ GIMNAZJALNYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY KOŁO W RAMACH NASTĘPUJĄCYCH ODDZIELNYCH PAKIETÓW: 1) PAKIET NR 1 - PRZEDSZKOLE NA POWIERCIU 2) PAKIET NR 2 - PRZEDSZKOLE WE WRZĄCEJ WIELKIEJ 3) PAKIET NR 3 - SZKOŁY PODSTAWOWE I GIMNAZJALNE W DZIERAWACH, WRZĄCEJ WIELKIEJ, KIEŁCZEWIE, POWIERCIU I KOLE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa cateringowa polegająca na sukcesywnym przygotowaniu, dostarczaniu i wydawaniu posiłków dla dziecii młodzieży uczęszczających do przedszkoli, szkół podstawowych oraz gimnazjalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Koło w ramach następujących oddzielnych pakietów: 1) Pakiet Nr 1 - Przedszkole na Powierciu 2) Pakiet Nr 2 - Przedszkole we Wrzącej Wielkiej 3) Pakiet Nr 3 - Szkoły podstawowe i gimnazjalne w Dzierawach, Wrzącej Wielkiej, Kiełczewie, Powierciu i Kole Zamawiający przyjmuje że w ramach poszczególnych pakietów składających się na przedmiot zamówienia należy przygotować łącznie około: 1) Pakiet Nr 1 - 18.900 sztuk posiłków, 2) Pakiet Nr 2 - 16.200 sztuk posiłków, 3) Pakiet Nr 3 - 15.135 sztuk posiłków. Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych rodzajów posiłków w ramach oddzielnych pakietów objętych przedmiotem umowy są wielkościami wyliczonymi w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy mogą ulec zmianie (zmniejszeniu) w zależności od bieżących rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Charakterystyka usług cateringowych w ramach poszczególnych pakietów objętych przedmiotem zamówienia publicznego została zawarta w druku SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. Zestawienie ilościowe oraz rodzaj posiłków w ramach poszczególnych pakietów objętych przedmiotem zamówienia publicznego określone zostały w druku FORMULARZ CENOWY. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w druku PROJEKT UMOWY..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.32.20.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.11.00-9, 55.32.00.00-9, 55.52.40.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ze względu na dopuszczenie przez Zamawiającego możliwości składania oferta częściowych, Wykonawca zobowiązany jest oddzielenie dla każdego pakietu składającego się na przedmiot zamówienia wnieść wadium o wartości: 1) Pakiet nr 1 - 1.000 zł (tysiąc złotych), 2) Pakiet nr 2 - 800 zł (osiemset złotych), 3) Pakiet nr 3 - 1.000 zł (tysiąc złotych),

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają aktualną (obowiązującą) decyzję właściwego terenowo Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, dotyczącą wpisu do rejestru zakładów, o których mowa jest w art. 61 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz.U. z 2010 roku Nr 136, poz. 914 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy zobowiązani są udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia uzyskanego samodzielnie, w ramach konsorcjum lub spółki cywilnej, albo na podstawie pisemnego zobowiązania innego podmiotu, o którym mowa jest w Załączniku Nr 7 do SIWZ, które obejmuje wykonanie (zakończenie) lub aktualne wykonywanie usług żywienia zbiorowego typu zamkniętego o łącznej wartości minimum 120.000 zł brutto świadczonych przez co najmniej 10 miesięcy w okresie ostatnich 3 lat licząc od terminu składania ofert.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy zobowiązani są udokumentować dysponowanie jako właściciele, na podstawie umowy cywilnoprawnej lub pisemnego zobowiązania innego podmiot, o którym mowa jest w Załączniku Nr 7 do SIWZ obiektem kuchennym, którzy jest dopuszczony przez Państwową Inspekcję Sanitarną do produkcji posiłków oraz ich wywozu do odbiorców zewnętrznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy zobowiązani są udokumentować dysponowanie na podstawie umowy o pracę, umowy cywilnoprawnej lub pisemnego zobowiązania innego podmiot, o którym mowa jest w Załączniku Nr 7 do SIWZ osobami, które posiadają uprawnienia niezbędnych do wykonywana usług objętych przedmiotem zamówienia publicznego, tj. dietetyka, technika żywienia oraz kucharzy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy zobowiązani są udokumentować, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej do kwoty minimum 150.000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany druk FORMULARZ OFERTOWY dla poszczególnych pakietów składających się na przedmiot zamówienia publicznego, 2) zakres rzeczowy oraz szacunkowy udział procentowy usług, które zostaną wykonane przy udziale podwykonawców - na Załączniku Nr 6, 3) zobowiązanie do udostępnienia zasobów przez inne podmioty, zgodnie z Załącznikiem Nr 7, 4) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane, 5) pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Doświadczenie - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) wystąpienie urzędowej zmiany stawki podatku VAT, 2) zmiana lub wprowadzenie nowego podwykonawcy, zgodnie ze stosownymi zapisami druku PROJEKT UMOWY

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. gmina.neostrada.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych Gminy Koło ul. Toruńska 83 62-600 Koło.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 4..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PRZEDSZKOLE NA POWIERCIU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych obejmujących przygotowanie, dostarczenie i wydawanie gotowych trzech posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Publicznego na Powierciu, 2) Usługa będzie wykonywana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku wyłączeniem dni wolnych od zajęć w przedszkolu oraz z wyłączeniem przerwy wakacyjnej, tj. miesiąca lipca i sierpnia 2012 roku, 3) Szacunkowa ilość dzieci: 75 dzieci w wieku 3-6 lat, czasem 2,5 latek zapisanych do przedszkola, ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci, 4) Średnio w miesiącu jest 28 - 32 dzieci pełno żywieniowych (śniadanie, obiad, podwieczorek); 47-43 śniadaniowych, 5) Szacunkowa łączna ilość posiłków - 18.900 sztuk posiłków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.32.20.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.11.00-9, 55.32.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PRZEDSZKOLE WE WRZĄCEJ WIELKIEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych obejmujących przygotowanie, dostarczenie i wydawanie gotowych trzech posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Publicznego we Wrzącej Wielkiej, 2) Usługa będzie wykonywana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku wyłączeniem dni wolnych od zajęć w przedszkolu oraz z wyłączeniem przerwy wakacyjnej, tj. miesiąca lipca i sierpnia 2012 roku, 3) Szacunkowa ilość dzieci: 95 dzieci w wieku 3-6 lat, czasem 2,5 latek zapisanych do przedszkola, ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci, 4) Średnio w miesiącu jest 22 - 26 dzieci pełno żywieniowych (śniadanie, obiad, podwieczorek); 63-90 śniadaniowych, 5) Szacunkowa ilość posiłków - 16.200 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.32.20.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.11.00-9, 55.32.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SZKOŁY PODSTAWOWE I GIMNAZJALNE W DZIERAWACH, WRZĄCEJ WIELKIEJ, KIEŁCZEWIE, POWIERCIU I KOLE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług cateringowych obejmujących przygotowanie, dostarczenie i wydawanie gotowego posiłku dla dzieci i młodzieży uczęszczającej do następujących szkół: a) Szkoła Podstawowa w Dzierawach, b) Szkoła Podstawowa we Wrzącej Wielkiej, c) Szkoła Podstawowa w Kiełczewie, d) Szkoła Podstawowa Nr 4 w Kole, e) Zespół Szkół w Powierciu (Szkoła Podstawowa i Gimnazjum). 2) Usługa będzie wykonywana w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku wyłączeniem dni wolnych od zajęć w szkołach oraz z wyłączeniem przerwy wakacyjnej, tj. miesiąca lipca i sierpnia 2012 roku, 3) Szacunkowa ilość dzieci i młodzieży: do 100 dzieci dziennie, ilość posiłków będzie się zmieniać w zależności od frekwencji dzieci i młodzieży, 4) Rodzaj posiłku: wymiennie: pierwszego dnia - zupa, drugiego dnia obiad, 5) szacunkowa ilość posiłków - 15.135 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.32.20.00-3, 55.32.10.00-6, 55.52.11.00-9, 55.32.00.00-9, 55.52.40.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.