eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźUsługi fryzjersko-kosmetyczne dla mieszkańców Centrum Rehabilitacyjno - Opiekuńczego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-29

Łódź: Usługi fryzjersko-kosmetyczne dla mieszkańców Centrum Rehabilitacyjno - Opiekuńczego
Numer ogłoszenia: 89526 - 2010; data zamieszczenia: 29.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rehabilitacyjno-Opiekuńcze Dom Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekłe Somatycznie Chorych , ul. Przybyszewskiego 255/267, 92-338 Łódź, tel. 0-42 6755205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cro.finn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi fryzjersko-kosmetyczne dla mieszkańców Centrum Rehabilitacyjno - Opiekuńczego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są : usługi fryzjersko-kosmetyczne dla mieszkańców C.R.O. - 596 mieszkańców w tym 361 kobiet i 235 mężczyzn (stan na dzień przygotowania postępowania). W zakres usług podstawowych wchodzi średnio : - Strzyżenie 1 raz w kwartale każdego mieszkańca CRO (strzyżenie w oddziale) zarówno u leżących jak i chodzących, - Golenie 2 razy w tygodniu u mężczyzn, którzy nie są w stanie wykonać tej czynności samodzielnie, zarówno u leżących jak i chodzących, - Pedicure-manicure (leczniczy) 1 raz w kwartale u osób, które tego wymagają, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykonania w/w usług doraźnie wg aktualnych potrzeb. Wykonanie każdej z w/w usług u poszczególnych mieszkańców na oddziałach, zlecać będzie każdorazowo kierownik zespołu kierujący danym oddziałem w szczegółowym harmonogramie. Wykonawca zobowiązanym jest do dotrzymywania uzgodnionych terminów usług u pacjentów na oddziałach i obecności w gabinecie fryzjerskim na terenie CRO. Do obowiązków Wykonawcy należy doprowadzenie stanowiska pracy na oddziałach do stanu czystości jak przed wykonaniem usługi. Zamawiający udostępnia lokal o powierzchni użytkowej 17,3 m2 dla zakładu fryzjersko-kosmetycznego na swoim terenie i zapewnia energię elektryczna, c.w.u i c.o. Dzierżawa w/w lokalu objęta będzie odrębną umową regulującej warunki dzierżawy i odpłatności za czynnik energetyczne wg urzędowych stawek (załącznik nr 5). Godziny otwarcia zakładu 900 - 1700 . Z tym, że usługa w oddziałach w godzinach 900-1200, 1400-1500 i w zakładzie w godzinach 1200-1400 i 1500-1700. Do podstawowego wyposażenia zakładu powinno należeć : lustra, fotele, ręczniki, suszarka do włosów oraz inny sprzęt niezbędny do wykonania usług (własność Wykonawcy). Usługi wykonywane w oddziale i w zakładzie sprzętem i materiałem usługodawcy wliczonym w cenę jednostkową brutto (formularz cenowy - załącznik nr 2) jednakową dla wszystkich mieszkańców (leżących i chodzących) . Ponad to usługodawca w ramach ustalonego przez siebie cennika wykonywałby usługi dla klientów (np. pracowników C.R.O. lub mieszkańców), którzy chcieliby skorzystać z jego usług w zakładzie w rozszerzonym zakresie (usługi dodatkowe) : - mycie głowy z użyciem szamponu usługodawcy - mycie głowy z użyciem szamponu klienta - strzyżenie włosów u kobiet na sucho - j.w. lecz na mokro - j.w. lecz z modelowaniem na szczotkę - j.w. lecz z nawijaniem na wałki - czesanie włosów krótkich u kobiet (z lakierem i bez lakieru) - czesanie włosów długich u kobiet (z lakierem i bez lakieru) - strzyżenie włosów u mężczyzn na sucho - j.w. lecz na mokro - golenie - manicure i pedicure.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.32.00.00 - Usługi fryzjerskie oraz dotyczące pielęgnacji urody .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wpłata wadium nie jest wymagana

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, - formularz cenowy - załącznik nr 2, - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp- załącznik nr 3a, - oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3b, - zaakceptowany projekt umowy - załączniki nr 4, - zaakceptowany projekt umowy dzierżawy - załączniki nr 5, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Długośc okresu gwarancji utrzymania stałej ceny - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cro.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CENTRUM REHABILITACYJNO - OPIEKUŃCZE w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 255/267 bud. 5 pokój nr 101 (sekretariat) po wcześniejszym zgłoszeniu.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2010 godzina 08:15, miejsce: CENTRUM REHABILITACYJNO - OPIEKUŃCZE w Łodzi, ul. Przybyszewskiego 255/267 bud. 5 pokój nr 101 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.