Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-29
Bojanowo: Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych, Gimnazjum i Przeszkoli funkcjonujących w Gminie Bojanowo.
Numer ogłoszenia: 89510 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bojanowo, Rynek 12, 63-940 Bojanowo, woj. wielkopolskie, tel. 065 5456230, fax 065 5456640.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabojanowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz uczniów do Szkół Podstawowych, Gimnazjum i Przeszkoli funkcjonujących w Gminie Bojanowo..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dowozy i odwozy uczniów z obwodu szkoły do: - Gimnazjum w Bojanowie, - Szkoły Podstawowej w Bojanowie, - Szkoły Podstawowej w Golinie Wielkiej, - Szkoły Podstawowej w Gościejewicach, - Szkoły Filialnej w Trzeboszu, - Przedszkola funkcjonujące w Gminie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Prawo zamówień publicznych) ( tekst jednolity Dz.U.z 2007 Nr 223, poz. 1655 ), spełniający warunki i wymagania określone w SIWZ oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu spełnienia wymagań potwierdzających spełnienie warunków do wykonania usługi wymagane jest przedstawienie nw. dokumentów - oryginał lub kserokopia poświadczona przez wykonawcę - (Za zgodność z oryginałem). 1. Aktualnego odpisu z właściwego albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Koncesji zezwolenia lub licencji, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej - dowożenie uczniów do szkół. 3. Dokumentów stwierdzających ,że osoby, które będą wykonywać zamówienie (kierowcy autobusów ) posiadają wymagane uprawnienia do kierowania pojazdami. 4.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego lub zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 Ustawy wystawionych - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzających , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie z odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych wart. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wymagane jest przedstawienie n/w dokumentów . 1. Informacji o przeciętnej liczbie zatrudnionych kierowców w okresie ostatnich trzech lat, zdolnych do wykonywania usługi. 2. Wykazu autobusów niezbędnych do wykonania usługi oraz urządzeń naprawczych i remontowych. 3. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje). 4. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości pojazdów potwierdzającego, że spełniają one określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usługi lub równoważnego dokumentu potwierdzającego jakość pojazdów przeznaczonych do wykonania usługi. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie usługi wymagane jest przedstawienie n/w dokumentów : 1. Informacji banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającej dobrą sytuację finansową lub kredytową, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Polisy lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej usługi.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminabojanowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.gminabojanowo.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Bojanowie, ul. Rynek 12. Pokój nr 12..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI BOJANOWO
więcej: przetargi BOJANOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- P.39.2025 Świadczenie usług transportu sanitarnego pacjentów w ramach działalności Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO W ZAKRESIE: TRANSPORT SANITARNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ ORAZ TRANSPORT SANITARNY BARIATRYCZNY Z OPIEKĄ MEDYCZNĄ
- Wykonywanie usług przewozu, przechowywania zwłok i szczątków ludzkich oraz udostępnienie sali sekcyjnej wraz z pomocą techniczną z obszarów działania Prokuratury Rejonowej w Dzierżoniowie
- Świadczenie usług transportu osób
- Usługa przewozu zwłok ludzkich na zlecenie prokuratur okręgu krakowskiego w granicach obszaru ich działania (z podziałem na części)
- DOWÓZ i ODWÓZ DZIECI DO: ZESPOŁU SZKÓŁ SPECJALNYCH W PYSKOWICACH, ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W WIELOWSI I ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W ŚWIBIU W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.