eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GryficeZorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia KSIĘGOWOŚĆ dla 15 osób bezrobotnych z terenu Powiatu Gryfickiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-29

Gryfice: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia KSIĘGOWOŚĆ dla 15 osób bezrobotnych z terenu Powiatu Gryfickiego
Numer ogłoszenia: 89490 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach, ul. Trzygłowska 31, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3843506, fax 091 3864506.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pup.gryfice.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Powiatowy Urząd Pracy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia KSIĘGOWOŚĆ dla 15 osób bezrobotnych z terenu Powiatu Gryfickiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia. 1. Usługa dotyczy zorganizowania i przeprowadzenia szkolenia dla 15 osób. 2. Szkolenie ma na celu zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu prowadzenia księgowości w firmie. 3. Szkoleniem zostaną objęte osoby bezrobotne zarejestrowane i skierowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach. 4. Program szkolenia powinien realizować zagadnienia z zakresu prowadzenia księgowości w firmie. Szczegółowe wytyczne znajdują się w SIWZ. 5. Czas trwania szkolenia - 200 godzin na 1 uczestnika. 6. Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku: a) w godzinach umożliwiających uczestnikom dojazd z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia i powrót, b) nie dłużej niż 6 godzin dziennie. 7. Zastosowane metody nauczania muszą uwzględniać indywidualne podejście do każdego z uczestników. 8. Wykonawca zapewnia uczestnikom w trakcie kursu indywidualne materiały szkoleniowe, materiały piśmiennicze, wzory dokumentów do wypełniania, które po zakończeniu przekazuje każdemu z kursantów na własność. Każdy uczestnik szkolenia musi otrzymać: a) podręczniki, skrypty obejmujące tematykę szkolenia, b) materiały piśmiennicze, c) notatnik. 9. Kwalifikacje i umiejętności wykładowców muszą być adekwatne do zakresu prowadzonych przez nich zajęć. 10. Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia osób uczestniczących w szkoleniu od następstw nieszczęśliwych wypadków (NW). 11. Miejsce realizacji szkolenia: Wykonawca zapewnia na okres szkolenia bazę lokalową znajdującą się na terenie Powiatu Gryfickiego, która spełnia co najmniej poniższe warunki: a) posiada podstawowy sprzęt dydaktyczny m.in. sprzęt A/V, rzutnik, b) każdy uczestnik ma zapewnione odpowiednio wyposażone stanowisko komputerowe. 12. Zamawiający wymaga umieszczania na materiałach szkoleniowych oraz zaświadczeniach (lub innych dokumentach) świadczących o zakończeniu szkolenia informacji o szkoleniu z projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 13. Szkolenie kończy się egzaminem wewnętrznym przed komisją powołaną przez instytucję szkoleniową. Absolwenci kursu nabywają wiedzę teoretyczną oraz umiejętności praktyczne. Uczestnicy po ukończeniu kursu uzyskują zaświadczenie o ukończeniu kursu wydane przez jednostkę szkoleniową.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niepodlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz.U. 07. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), a także spełniają warunki dodatkowe określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły Spełnia/Nie spełnia na podstawie dokumentów wyszczególnionych w SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: a) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych właściwego wojewódzkiego urzędu pracy, d) dokumenty potwierdzające uprawnienie/pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, e) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, f) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert g) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, h) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, i) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku gdy zaistnieją nieprzewidziane okoliczności dopuszcza się wprowadzenie innych osób lub podmiotów w zastępstwie. Należy wówczas przedstawić dokumenty potwierdzające nie niższy poziom wykształcenia oraz kwalifikacji zawodowych jak osoba/podmiot zastępowana/y, j) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, k) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, l) wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy - z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, m) program szkolenia z rozbiciem na poszczególne tematy/moduły w ujęciu łącznej ilości przewidzianych godzin na realizację danego modułu/tematu, n) harmonogram szkolenia zawierający następujące informacje: f) rozkład zajęć przewidzianych na szkolenie w rozbiciu na poszczególne dni i godziny, g) tematykę poszczególnych zajęć każdego dnia, h) wskazanie osoby prowadzącej zajęcia. o) opis bazy na zajęcia teoretyczne i praktyczne potwierdzający jej zgodność z wytycznymi określonymi w dziale III. niniejszej SIWZ. p) kalkulację kosztów usługi szkoleniowej, q) wykaz wykonanych szkoleń o tożsamym lub zbliżonym zakresie tematycznym, odpowiadających szkoleniu stanowiącemu przedmiot zamówienia, z podaniem ich daty i miejsca. r) wzór zaświadczenia, jakie otrzymają absolwenci szkolenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.gryfice.ibip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach ul. Trzygłowska 31 72-300 Gryfice.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach ul. Trzygłowska 31 72-300 Gryfice Pokój nr 15 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie osób bezrobotnych z projektu współfinansowanego ze środków EFS w ramach POKL

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.