eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna › BUDOWA MIEJSKIEGO PARKU ZDROJOWEGO BASZTA W UZDROWISKU MUSZYNA

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-19

Muszyna: BUDOWA MIEJSKIEGO PARKU ZDROJOWEGO BASZTA W UZDROWISKU MUSZYNA
Numer ogłoszenia: 89305 - 2012; data zamieszczenia: 19.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 46619 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna, Rynek 31, 33-370 Muszyna, woj. małopolskie, tel. 18 4714009, faks 18 4777921.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA MIEJSKIEGO PARKU ZDROJOWEGO BASZTA W UZDROWISKU MUSZYNA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa Miejskiego Parku Zdrojowego BASZTA w Uzdrowisku Muszyna. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne zadania: Zadanie nr 1 1.1. Zagospodarowanie wejścia do Parku od strony Rynku - Budowa placu wejściowego wraz z ogólnodostępną pijalnią wód mineralnych Zakres szczegółowy obejmuje: 1. Dostawę i montaż elementów małej architektury: a. ławki żeliwne z oparciem - kpl 3 b. kosze na śmieci -kpl 1 c. kosze do segregacji odpadów - 1 zestaw d. stojak na rowery pięciostanowiskowy - 1 szt. 2. Roboty budowlane a wykonanie okładziny kamiennej pylonu i muru oporowego. 1.2. Zagospodarowanie ujścia potoku Szczawnik. - budowę dojścia (pochylnia i schody) do kładki nr 2 na potoku Szczawnik od strony ul. Zazamcze, - dostawę i montaż koszy do segregacji odpadów - 1 zestaw, - dostawę i montaż wraz z instalacją kamer obrotowych - 1 kpl, Do w/w zakresu należy ponadto: - urządzenie zaplecza budowy, - zabezpieczenie robót pod względem BHP, - zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich w trakcie wykonywania robót. - uzyskanie własnym staraniem i kosztem pozwoleń na wykonywanie robót w pasie drogowym Założenia: a. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. b. Wykonawca zapewni materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. c. Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. d. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. e. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). f. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. g. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia kosztorysu powykonawczego zgodnego z wykonanymi robotami. h. Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z odbioru robót. i. Warunkiem podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru jest dostarczenie przez Wykonawcę kompletu dokumentacji budowy o której mowa w art. 3 ust. 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. Nr 243 poz. 1623 z 2010 r. z późniejszymi zmianami). j. Szczegółowy zakres robót opisany został w SIWZ w tym dokumentacji projektowej, stanowiących załącznik nr 2 do umowy. k. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz oddania przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu w terminie w niej uzgodnionym. l. Zamawiający oświadcza, że posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane. m. Zamawiający oświadcza, że wszelka korespondencja wychodząca zarówno od Zamawiającego jak i Wykonawcy powinna być zaopatrzona w aktualne, wymagane zasadami promocji Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego loga promocyjne. Zadanie nr 2 2.1 Zagospodarowanie wzgórza wraz z ekspozycją elementów zabytkowych, zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych wg programu funkcjonalno- użytkowego Zakres szczegółowy obejmuje; - remont istniejących ciągów spacerowych, - budowę instalacji oświetleniowej parku - 8 szt lamp oświetleniowych zasilanych linią kablową wraz z monitoringiem - 4 szt. kamer obrotowych i linii nn zasilającej poszczególne obiekty - dostawę i montaż: ławek, tablic informacyjnych, koszy na śmieci, stojaków na rowery, drogowskazów - budowę altanek wypoczynkowych - 3 kpl - opracowanie programu badań archeologicznych na wzgórzu Baszta w zakresie objętym projektem 2.2 Zagospodarowanie skweru po drugiej stronie wzgórza (od strony Uzdrowiska Złockie) Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych wg programu funkcjonalno- użytkowego Zakres szczegółowy obejmuje; 2.2.1. Zagospodarowanie terenu - remont istniejących szlaków. Trakt pieszo - jezdny ul. Basztowa - remont nawierzchni - nawierzchnia z asfaltobetonu gr. 5 cm ograniczona obustronnie krawężnikiem, ułożonym na płasko - wykonanie obustronnego pobocza o szer. 0,5 m - budowa instalacji oświetleniowej - 4 szt lamp oświetleniowych zasilanych kablem ziemnym Alejki na skwerze -remont istniejących ciągów spacerowych - nawierzchnia z piaskowca ograniczona obustronnie obrzeżem Modernizację skweru - zagospodarowanie istniejących terenów zielonych w obrębie skweru, - budowę instalacji oświetleniowej skweru - budowę instalacji monitoringu i internetu przewodowego - 1 kamera obrotowa - budowę linii nn zasilającej poszczególne obiekty - dostawę i montaż : ławek, tablic informacyjnych, koszy na śmieci, stojaków na rowery, drogowskazów, Do w/w zakresu należy; Prace projektowe tj: - sporządzenie mapy sytuacyjno wysokościowej do celów projektowych - sporządzenie projektu budowlanego - uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji - uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę - sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - sporządzenie przedmiaru robót Roboty budowlane tj; - wykonanie robót budowlanych - urządzenie zaplecza budowy, - zabezpieczenie robót pod względem BHP, - zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich w trakcie wykonywania robót. - uzyskanie własnym staraniem i kosztem niezbędnych pozwoleń na wykonywanie robót. Założenia: a. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania kompletnej dokumentacji projektowej wraz z wizualizacją zgodnie z przepisami prawa polskiego, a w szczególności: z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programem funkcjonalno-użytkowym ( Dz. U z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 wraz z późn. zm.) obejmującą miedzy innymi; projekt zagospodarowania terenu sporządzony na aktualnej mapie, projekt budowlany, przedmiar robót i specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót, b. Wykonawca na etapie prac projektowych uzyska wszelkie niezbędne warunki, uzgodnienia, pozwolenia oraz decyzje w tym decyzje pozwolenia na budowę lub dokona skutecznego zgłoszenie budowy i robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, c. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. d. Wykonawca zapewni materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. e. Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. f. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. g. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). h. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. i. Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót. j. W dniu odbioru Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu komplet dokumentacji budowy o której mowa w art. 3 ust. 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. Nr 243 poz. 1623 z 2010 r. z późniejszymi zmianami). k. Szczegółowy zakres robót opisany został w SIWZ w tym programie funkcjonalno użytkowym stanowiących załącznik nr 2 do umowy. l. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz oddania przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu w terminie w niej uzgodnionym. m. Zamawiający oświadcza, że posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane. n. Zamawiający oświadcza, że wszelka korespondencja wychodząca zarówno od Zamawiającego jak i Wykonawcy powinna być zaopatrzona w aktualne, wymagane zasadami promocji Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego loga promocyjne. o. Zamawiający udzieli Wykonawcy w dniu zawarcia niniejszej umowy upoważnienia do reprezentowania Zamawiającego celem uzyskania stosownych pozwoleń, decyzji i uzgodnień niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia. Gwarancja i Rękojmia ( Zadanie Nr 1 i Zadanie Nr 2): 1. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na okres 60 miesięcy od dnia podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. 2. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad i usterek w terminie 7 dni licząc od daty pisemnego (listem lub faksem) powiadomienia przez Zamawiającego. Okres gwarancji zostanie przedłużony o czas usunięcia wad i usterek. 3. Wady, które wystąpiły w okresie gwarancyjnym niezawinione przez Zamawiającego, Wykonawca usunie w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia. 4. Zamawiający ma prawo dochodzić uprawnień z tytułu rękojmi za wady, niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 5. Wykonawca odpowiada za wady w wykonaniu przedmiotu umowy również po okresie rękojmi, jeżeli Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o wadzie przed upływem okresu rękojmi. 6. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie 14 dni od daty wyznaczonej przez Zamawiającego na ich usunięcie, to Zamawiający może zlecić usunięcie wad stronie trzeciej na koszt Wykonawcy. W tym przypadku koszty usuwania wad będą pokrywane w pierwszej kolejności z zatrzymanej kwoty będącej zabezpieczeniem należytego wykonania umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Budowa Miejskiego Parku Zdrojowego Baszta w Uzdrowisku Muszyna w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Oś Priorytetowa 3. Turystyka i przemysł kulturowy, Działanie 3.1 Rozwój infrastruktury turystycznej, Schemat B: Inwestycje w obiekty i infrastrukturę uzdrowiskową, dofinansowywana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zagospodarowanie wejścia do Parku od strony Rynku - Budowa placu wejściowego wraz ogólnodostępną pijalnią wód mineralnych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z.o.o. w Muszynie, ul. Piłsudskiego 39, 33-370 Muszyna, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91216,05 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65075,08

  • Oferta z najniższą ceną: 65075,08 / Oferta z najwyższą ceną: 65075,08

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zagospodarowanie skweru po drugiej stronie wzgórza (od strony Uzdrowiska Złockie)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Remontowo - Budowlane SARATA, Złockie 88, 33-370 Muszyna, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 736500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 712908,00

  • Oferta z najniższą ceną: 712908,00 / Oferta z najwyższą ceną: 712908,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.