Ogłoszenie z dnia 2009-06-05
Warszawa: Świadczenie usług prania w obiektach należących do Kancelarii Prezydenta RP
Numer ogłoszenia: 89233 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze Kancelarii Prezydenta RP , ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 695 20 05, faks 0-22 695 28 62.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług prania w obiektach należących do Kancelarii Prezydenta RP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na sukcesywne świadczenie usług prania wraz z suszeniem, maglowaniem, prasowaniem oraz z odbiorem i dostawą do poszczególnych obiektów Zamawiającego. 2. Zastosowane przez Wykonawcę metody prania, suszenia, maglowania i prasowania muszą być dostosowane do odebranego asortymentu oraz nie mogą powodować zmian struktury, koloru i kształtu tego asortymentu. 3. Asortyment uważa się za czysty, jeśli po wykonaniu usługi będzie pozbawiony wszelkich zabrudzeń, plam i zacieków. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji zmniejszonej ilości poszczególnych asortymentów wg cen jednostkowych przedstawionych w ofercie. 5. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część I - Usługa prania ręczników, bielizny pościelowej, nakładek, obrusów, serwetek, szlafroków, zasłon, lambrekinów, firan; Rezydencja Prezydenta RP Zamek w Wiśle, Narodowy Zespół Zabytkowy, ul. Zameczek 1, 43-460 Wisła Część II - Usługa prania obrusów, zasłon, pościeli serwetek, ścierek, ręczników; Centrum Konferencyjno-Reprezentacyjne - Jurata-Hel Część III - Usługa prania zasłon, pościeli, serwetek, bielizny stołowej; Dworek Prezydenta RP - Ośrodek Informacyjno-Edukacyjny w Ciechocinku 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków jego realizacji stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 7. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu wykaz osób dostarczających przedmiot zamówienia do obiektów, a w przypadku zmian personalnych w trakcie realizacji umowy, każdorazowo przed wykonaniem zlecenia, zawierający imię i nazwisko, nr PESEL, imię ojca oraz wykaz samochodów (marka i nr rejestracyjny)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.50.00 - Usługi prasowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust 2III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Pzp, tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia tj. wykażą się odpowiednim doświadczeniem, że w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali usługi prania o łącznej wartość brutto nie mniejszej niż wartości podane poniżej odpowiednio dla wybranej części: cześć I 30.000,00 zł część II 13.000,00 zł część III 700,00 zł Do każdej pozycji wykazu Wykonawca musi przedstawić dokument potwierdzający, że usługi wykonane były w sposób należyty (faktura nie jest dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie usługi). Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część, powinien wykazać się doświadczeniem w realizacji usług o wartości odpowiednio zsumowanych części. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt. 1 na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w VIII części SIWZ. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 4. Niespełnienie któregokolwiek z warunków będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz dotyczące art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (składany dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem (potwierdzenie warunku z pkt. VII ppkt. 1.1.). 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (potwierdzenie warunku z pkt. VII z ppkt. 1.3). 4. Wykaz wykonanych usług o łącznej wartości brutto, nie mniejszej niż: cześć I 30.000,00 zł część II 13.000,00 zł część III 700,00 zł zgodnie z załącznikiem nr 4. Do każdej pozycji wykazu Wykonawca musi przedstawić dokument potwierdzający, że usługi wykonane były w sposób należyty (faktura nie jest dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie usługi). 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 6. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokumenty wymienione w punkcie VIII ppkt 2 i 3 składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 7. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii. 8. Jeżeli oferta Wykonawców, którzy złożyli ją wspólnie zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy, Wykonawcy muszą przedstawić umowę regulującą ich odpowiedzialność i współpracę. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 9. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 9.1 w punkcie VIII ppkt 2 i 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 10. Dokument, o którym mowa w pkt VIII ppkt 9.1 lit. a musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Dokumenty, o których mowa w pkt VIII ppkt 9.1 lit. b muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę wraz tłumaczeniem na język polski. 13. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 14. Inne dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.prezydent.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 13:00, miejsce: Kancelaria Prezydenta RP, ul. Wiejska 10, Kancelaria Główna, parter wejście D.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługa prania ręczników, bielizny pościelowej, nakładek, obrusów, serwetek, szlafroków, zasłon, lambrekinów, firan w Rezydencji Prezydenta RP Zamek w Wiśle, Narodowy Zespół Zabytkowy, ul. Zameczek 1, 43-460 Wisła.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Godziny odbioru i dostaw poniedziałek - piątek w godz. 8:00-15:00. 2. W szczególnych wypadkach po uzgodnieniu odbiór i dostawa prania w sobotę. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zrealizowania usługi w sytuacjach awaryjnych w terminie do 24 godzin (1-2 razy w miesiącu). 4. Czyste pranie pakowane asortymentem odpowiednio na wieszakach, rolkach lub w paczkach, uprasowane i zapakowane w folię. 5. Stosowane metody prania i prasowania nie mogą powodować zmian struktury, koloru i kształtu asortymentu. 6. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć listę pracowników i samochodów obsługujących obiekt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9, 98.31.00.00-2, 98.31.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa prania obrusów, zasłon, pościeli serwetek, ścierek, ręczników w Centrum Konferencyjno-Reprezentacyjne - Jurata-Hel.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Godziny odbioru i dostaw poniedziałek - piątek w godz. 08:00 -15:00. 2. W szczególnych wypadkach po uzgodnieniu odbiór i dostawa prania w sobotę. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zrealizowania usługi w sytuacjach awaryjnych w terminie do 12 godzin. 4. Czyste pranie pakowane asortymentem odpowiednio na wieszakach, rolkach lub w paczkach, uprasowane i zapakowane w folię. 5. Stosowane metody prania i prasowania nie mogą powodować zmian struktury, koloru i kształtu asortymentu. 6. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć listę pracowników i samochodów obsługujących obiekt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9, 98.31.00.00-2, 98.38.15.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługa prania zasłon, pościeli, serwetek, bielizny stołowej Dworku Prezydenta RP - Ośrodku Informacyjno-Edukacyjnym w Ciechocinku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Godziny odbioru i dostaw poniedziałek - piątek w godz. 08:00 -15:00. 2. W szczególnych wypadkach po uzgodnieniu odbiór i dostawa prania w sobotę. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zrealizowania usługi w sytuacjach awaryjnych w terminie do 48 godzin (3-4 razy w roku). 4. Czyste pranie pakowane asortymentem odpowiednio na wieszakach, rolkach lub w paczkach, uprasowane i zapakowane w folię. 5. Stosowane metody prania i prasowania nie mogą powodować zmian struktury, koloru i kształtu asortymentu. 6. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć listę pracowników i samochodów obsługujących obiekt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9, 98.31.00.00-2, 98.31.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługi informatyczne w zakresie wsparcia technicznego urządzeń komputerowych
- Wykonanie remontu pomieszczenia w budynku Urzędu Skarbowego w Sochaczewie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa stanowisk badawczych - wg 2 pakietów.
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy oraz zmiany sposobu użytkowania lokali nr 2 i nr 8 z lokali mieszkalnych na lokale użytkowe w budynku przy ul. Mokotowskiej 13 w Warszawie
- Zakup agregatów prądotwórczych na potrzeby Przychodni przy ul. Milenijnej 4 i Przychodni przy ul. Poborzańskiej 6 dla SZPZLO Warszawa Białołęka-Targówek
- Dostawa sprzętu nagrywającego (filmowego) i fotograficznego dla Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pralniczych dla Szpitala w Złotoryi i Ośrodka w Legnicy
- Kompleksowe usługi w zakresie pralnictwa oraz najem bielizny pościelowej i odzieży operacyjnej
- Świadczenie usług pralniczych.
- Kompleksowa usługa prania wraz z transportem dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (lokalizacja: Dębe)
- Świadczenie usług pralniczych dla Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich
- "Świadczenie usługi prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.