eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa materiałów hydraulicznych dla potrzeb CIOR w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-29

Kraków: Dostawa materiałów hydraulicznych dla potrzeb CIOR w Krakowie
Numer ogłoszenia: 89216 - 2010; data zamieszczenia: 29.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6190516, 6190537, faks 012 6190573.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów hydraulicznych dla potrzeb CIOR w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów hydraulicznych m.in.: baterie umywalkowe ścienne, umywalki, uszczelki, wężyki, wylewki baterii, zawory grzejnikowe, automaty spłukujące, deski sedesowe, głowice, dla potrzeb Centrum Infrastruktury Oddziału Regionalnego w Krakowie. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 12 - miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie. Zamawiający skieruje zamówienie do Wykonawcy, drogą elektroniczną lub faksem, w którym sprecyzuje ilość oraz rodzaj zamawianego asortymentu. Zamówienia będą składane nie częściej niż 2 razy w tygodniu. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia na własny koszt pod adres: Poczta Polska S.A. ul. Cystersów 21, 31-553 Kraków Zamawiający zastrzega sobie prawo, w razie braku potrzeb do zmniejszenia wielkości i wartości zamówienia maksymalnie o 20% wartości. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy (w przypadku nie wykorzystania wartości umowy w pierwotnym terminie jej obowiązywania) do czasu wykorzystania wartości umowy. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy (załącznik nr 3 do siwz)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.00.00 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura 44.41.13.00 - Umywalki 44.41.17.00 - Deski sedesowe, pokrywy, muszle, miski klozetowe i rezerwuary 44.41.18.00 - Pisuary 39.71.51.00 - Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 340,00 zł (słownie: trzysta czterdzieści złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. : 1.1 posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 1.2 posiadać wiedzę i doświadczenie 1.3 dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.4 znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca jest zobowiązany wykazać nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. i brak podstaw do wykluczenia z powodu nie spełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p. w niżej opisanym zakresie: 2. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w pkt 1. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić: 2.1 Wykonawca załącza do oferty podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE, ŻE OFEROWANE DOSTAWY ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO do oferty należy załączyć opis oferowanego asortymentu potwierdzający, że spełnia on następujące warunki: - jest zgodny z asortymentem wymaganym przez Zamawiającego; parametry wymagane zawarte zostały w kol. nr 2 zał. nr 2 do siwz. Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony załącznik nr 2 do siwz w kol. nr 3, gdzie należy określić parametry asortymentu zaoferowanego. W kolumnie tej muszą zostać podane odpowiednie parametry w stosunku do parametrów wymaganych. Wymagane jest również podanie nazwy i producenta oferowanych produktów w pozycjach w których jest to możliwe.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo, w razie braku potrzeb do zmniejszenia wielkości i wartości zamówienia maksymalnie o 20% wartości. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy (w przypadku nie wykorzystania wartości umowy w pierwotnym terminie jej obowiązywania) do czasu wykorzystania wartości umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska S.A. CIOR w Krakowie Dział Zamówień Publicznych ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków pok. 213.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2010 godzina 09:30, miejsce: Poczta Polska S.A. CIOR w Krakowie Dział Zamówień Publicznych ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków pok. 213.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 18.05.2010.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.