To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-05-14
Kraków: Dostawa materiałów hydraulicznych dla potrzeb CIOR w Krakowie
Numer ogłoszenia: 124571 - 2010; data zamieszczenia: 14.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89216 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie, ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6190516, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów hydraulicznych dla potrzeb CIOR w Krakowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów hydraulicznych m.in.: baterie umywalkowe ścienne, umywalki, uszczelki, wężyki, wylewki baterii, zawory grzejnikowe, automaty spłukujące, deski sedesowe, głowice, dla potrzeb Centrum Infrastruktury Oddziału Regionalnego w Krakowie. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 12 - miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie. Zamawiający skieruje zamówienie do Wykonawcy, drogą elektroniczną lub faksem, w którym sprecyzuje ilość oraz rodzaj zamawianego asortymentu. Zamówienia będą składane nie częściej niż 2 razy w tygodniu. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia na własny koszt pod adres: Poczta Polska S.A. ul. Cystersów 21, 31-553 Kraków Zamawiający zastrzega sobie prawo, w razie braku potrzeb do zmniejszenia wielkości i wartości zamówienia maksymalnie o 20% wartości. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji umowy (w przypadku nie wykorzystania wartości umowy w pierwotnym terminie jej obowiązywania) do czasu wykorzystania wartości umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.13.00.00 - Krany, kurki, zawory i podobna armatura 44.41.13.00 - Umywalki 44.41.17.00 - Deski sedesowe, pokrywy, muszle, miski klozetowe i rezerwuary 44.41.18.00 - Pisuary 39.71.51.00 - Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
jakie przetargi wygrała firma
Bronikowski Paweł PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "SEA"
- Przedsiębiorstwo Handlowe SEA Paweł Bronikowski, ul. Norbertańska 3, 09-402 Płock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17584,3
Oferta z najniższą ceną: 14149,84 / Oferta z najwyższą ceną: 17584,3
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roboty budowlane polegające na dociepleniu ścian zewnętrznych w budynku przy ul. Stanisławy Daneckiej 1 w Miechowie, pozostającym w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- Świadczenie usług cateringowych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Dostosowanie sali obsługi klienta w budynku w Chrzanowie, ul. Garncarska 9, do potrzeb osób niepełnosprawnych
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Poprawa sprawności energetycznej oraz modernizacja Zespołu Pałacowo-Parkowego AGH w Młoszowej - etap II - DE-dzp.272-311/25
- 155.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy jednej (1) sztuki monitora stacjonarnego na potrzeby Zakładu Humanocentrycznej Sztucznej Inteligencji IIS WFAIS UJ.
- Przeprowadzenie procedury oceny zgodności wyrobów medycznych oraz recertyfikacja systemu zarządzania jakością dla producentów wyrobów medycznych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa armatury wandaloodpornej na potrzeby Zakładu Karnego w Czarnem
- Dostawa wraz z montażem do 3 pracowni gastronomicznych w Techn. nr 3 w ZSE w Dębicy w ramach projektu współfin. ze środków UE pn. Nowoczesny zawodowiec-szansą na przyszłość
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa sprzętu RTV i AGD dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych- powtórka 1 część
- dostawa materiałów hydraulicznych
więcej: Elektryczne podgrzewacze wody, natychmiastowe lub akumulacyjne oraz grzałki nurnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.