eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przetarg nieograniczony na dostawę fabrycznie nowego chromatografu cieczowego HPLC dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-05

Warszawa: Przetarg nieograniczony na dostawę fabrycznie nowego chromatografu cieczowego HPLC dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 89129 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Warszawie , ul. Bartycka 110A, 00-716 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6510707 w. 2008, faks 022 6510676.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wios.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę fabrycznie nowego chromatografu cieczowego HPLC dla Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Warszawie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) fabrycznie nowego chromatografu cieczowego HPLC oraz dostarczenie urządzenia do Delegatury w Ciechanowie, instalacja, uruchomienie i przeszkolenie pracowników zamawiającego -zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale II SIWZ oraz innymi postanowieniami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.22.00 - Chromatografy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 77.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU O UDZIELNIE ZAMÓWIENIA O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy : 1. Spełniają warunki z art.22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Spełniają pozostałe wymogi SIWZ, potwierdzone wymaganymi przez Zamawiającego dokumentami i oświadczeniami. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą :spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, których żąda Zamawiający w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wymagane warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA, JAKIE NALEŻY ZŁOŻYĆ W OFERCIE W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WYMAGANYCH WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ POZOSTAŁE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej) zawierające aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. nr 87 poz. 605 ze zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, za aktualny uważa się odpis wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu wymagań z art. 22 ust. 1 - wg wzoru podanego w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Wypełniony i podpisany formularz oferty (Rozdział III SIWZ) wraz z zawartymi w nim oświadczeniami o: - zapoznaniu ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązaniu do stosowania i ścisłego przestrzegania warunków w niej określonych. - akceptacji ogólnych warunków umowy i zobowiązaniu się - w przypadku wyboru oferty do zawarcia umowy na tych warunkach, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. - związaniu niniejszą ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert; - oferowaniu przedmiotu zamówienia zgodnego ze szczegółowym opisem zawartym w rozdz. II SIWZ; - zobowiązaniu do wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% wartości umowy z podatkiem VAT w formie dopuszczalnej przez ustawę Prawo zamówień publicznych; - oznakowaniu oferowanego sprzętu znakiem CE; - posiadaniu przez producenta ważnego certyfikatu ISO 9001 na proces produkcji. 4.Wypełniony i podpisany formularz cenowy (Rozdział IV SIWZ). 5. Wypełnione i podpisane tabele: zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymogami Zamawiającego oraz informacja o spełnianiu parametrów dodatkowych podlegających ocenie -których wzór zawiera rozdział II SIWZ stanowiący jednocześnie opis przedmiotu zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Zakres przepływu dla pompy - 2
  • 3 - Zakres ciśnienia w całym zakresie przepływów - 7
  • 4 - Precyzja składu fazy ruchomej - 3
  • 5 - Zakres spektralny detektora UV-VIS - 2
  • 6 - Stosunek sygnału do szumu dla linii Ramanowskiej wody - 8
  • 7 - Okres gwarancji - 8

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wios.warszawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dokumentację przetargową (SIWZ) można otrzymać nieodpłatnie w siedzibie Zamawiającego w Warszawie, w recepcji lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Warszawa,ul. Bartycka 110 A, w recepcji.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Środki finansowe na niniejsze zamówienie pochodzą z dotacji Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.