eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawaopracowanie Studium Wykonalności dla projektu ,,e@KRUS - Elektroniczna platforma usług publicznych KRUS,, aplikującego o dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, 7 oś pr

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-29

Warszawa: opracowanie Studium Wykonalności dla projektu ,,e@KRUS - Elektroniczna platforma usług publicznych KRUS,, aplikującego o dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, 7 oś priorytetowa - Społeczeństwo Informacyjne - Budowa elektronicznej administracji
Numer ogłoszenia: 89102 - 2010; data zamieszczenia: 29.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala , Al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5926420, 5926590, faks 022 5926663.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: opracowanie Studium Wykonalności dla projektu ,,e@KRUS - Elektroniczna platforma usług publicznych KRUS,, aplikującego o dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, 7 oś priorytetowa - Społeczeństwo Informacyjne - Budowa elektronicznej administracji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Studium Wykonalności dla projektu ,,e@KRUS - Elektroniczna platforma usług publicznych KRUS,, aplikującego o dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013, 7. oś priorytetowa - Społeczeństwo Informacyjne - Budowa elektronicznej administracji. Opis projektu: Zbudowany w ramach Projektu system pozwoli na gromadzenie, przetwarzanie i udostępnianie informacji o rolnikach i członkach ich rodzin w zakresie ubezpieczeń społecznych oraz świadczeń krótko- i długoterminowych. Powyższe wymagania realizowane będą za pomocą usług odpowiednio zdefiniowanych dla różnych grup użytkowników, dostępnych poprzez różne kanały dystrybucji. Dla efektywnego świadczenia usług, w ramach projektu zbudowany zostanie system analityczny, pozwalający na tworzenie szeregu wielowymiarowych przekrojów informacyjnych, analiz oraz symulacji na bazie informacji oraz trendów społecznych dostępnych w KRUS. Elektroniczna platforma usług publicznych KRUS pozwoli rolnikom na załatwienie spraw poprzez Internet, bez konieczności osobistej wizyty w jednostce organizacyjnej KRUS. Usługi dla klientów instytucjonalnych będą opierały się na wymianie między instytucjami informacji w celu świadczenia usług dla obywatela przez państwo. Założono, że podstawowym kanałem dystrybucji usług online świadczonych przez KRUS będzie platforma ePUAP, rozwijana przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji. Dodatkowo, zakładana jest współpraca z projektem pl.ID w zakresie identyfikacji podmiotów korzystających z usług e@KRUS. Informacje szczegółowe zamieszczone są na stronie internetowej Zamawiającego www.krus.gov.pl.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.10.00 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował lub realizuje łącznie usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia polegające na: a) wykonaniu co najmniej 5 usług w zakresie opracowania studium wykonalności dla systemu informatycznego lub teleinformatycznego dla jednostki administracji publicznej o strukturze wielooddziałowej w tym co najmniej 2 usług doradczych spełniających jednocześnie następujące wymagania: - opracowane studium wykonalności dotyczyło systemu informatycznego o wartości co najmniej 30 mln zł brutto; - opracowane studium wykonalności dotyczyło projektu aplikującego o dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013, 7. oś priorytetowa - Społeczeństwo Informacyjne - Budowa elektronicznej administracji; - przynajmniej jedna z usług miała wartość powyżej 100 tys. zł brutto; - przynajmniej jedna z usług dotyczyła projektu, który otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013, 7. oś priorytetowa - Społeczeństwo Informacyjne - Budowa elektronicznej administracji i jest realizowany z wykorzystaniem środków europejskich; b) wykonaniu usługi doradczej polegającej na opracowaniu studium wykonalności dla jednostki administracji publicznej, w której konieczna była znajomość ustawy - Pzp, (zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 3 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, które będą pełniły w przedmiotowym zamówieniu następujące funkcje: - Specjalisty ds. analiz finansowych i księgowości; - Specjalisty ds. analiz systemów informatycznych i telekomunikacyjnych; - Specjalisty ds. projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej; (Zamawiający dopuszcza, by jedna osoba pełniła jednocześnie dwie funkcje) a) Zamawiający wymaga, aby wyżej wymienieni Specjaliści posiadali następujące kwalifikacje: - Specjalista ds. analiz finansowych i księgowości - wykształcenie wyższe w dziedzinie nauk ekonomicznych, zarządzania lub nauk technicznych z ukończonymi kursami podyplomowymi w zakresie nauk ekonomicznych. - Specjalista ds. analiz systemów informatycznych i telekomunikacyjnych - wykształcenie wyższe w dziedzinie informatyki lub nauk technicznych. - Specjalista ds. projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej - wykształcenie wyższe w dziedzinie nauk ekonomicznych, zarządzania lub nauk technicznych z ukończonymi kursami podyplomowymi w zakresie nauk ekonomicznych lub zarządzania. b) Zamawiający wymaga, aby wyżej wymienieni Specjaliści posiadali co najmniej następujące doświadczenie: - Specjalista ds. analiz finansowych i księgowości - doświadczenie w przygotowaniu następujących opracowań i analiz dla przynajmniej dwóch projektów systemów informatycznych: i) analizy wariantów (metodą analizy Koszty/Korzyści lub metodą Dynamicznego Kosztu Jednostkowego DGC); ii) harmonogramu rzeczowo - finansowego; iii) nakładów odtworzeniowych, amortyzacji środków trwałych; iv) prognozy przychodów i kosztów operacyjnych projektu; v) prognozy rachunku zysków i strat projektu; vi) prognozy rachunku przepływów pieniężnych; vii) analizy wrażliwości ekonomicznej; viii) analizy ryzyka ekonomicznego; ix) analizy kosztów i korzyści społecznych; x) oceny efektywności społeczno - ekonomicznej. - Specjalista ds. analiz systemów informatycznych i telekomunikacyjnych - doświadczenie w przygotowaniu następujących analiz, ocen i specyfikacji dla przynajmniej dwóch projektów systemów informatycznych: i) specyfikacji projektów infrastruktury informatycznej i teleinformatycznej; ii) specyfikacji metodyk realizacji projektów informatycznych i/lub teleinformatycznych; iii) analizy ryzyka technologicznego projektu; iv) harmonogramu realizacji przedsięwzięcia; v) analizy zgodności w minimalnymi wymaganiami dla systemów informatycznych; vi) analizy zgodności z wymaganiami dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w formie elektronicznej; vii) analizy SWOT dla projektów informatycznych i/lub teleinformatycznych. - Specjalista ds. projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej - doświadczenie w opracowaniu następujących dokumentów i analiz dla przynajmniej dwóch projektów systemów informatycznych: i) analizy zgodności celów projektu z celami programów Unii Europejskiej; ii) analizy zgodności grup ostatecznych odbiorców z grupami określonymi w programach Unii Europejskiej; iii) analizy otoczenia społeczno - gospodarczego dla projektu dofinansowanego z funduszy Unii Europejskich; iv) analizy problemów wynikających z otoczenia projektu dofinansowanego z funduszy Unii Europejskiej; v) analizy wpływu projektu na polityki horyzontalne Unii Europejskiej; vi) analizy kwalifikowania wydatków w ramach programów Unii Europejskiej; (zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ),

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wypełniony formularz oferty według wzoru określonego w SIWZ, Rozdział II - Formularz Oferty, - oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa /upoważnienia/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy, - oświadczenie Wykonawcy wskazujące, którą część zamówienia powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy - Pzp (SIWZ, Rozdział II, pkt X - formularz oferty - składane tylko w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany Umowy winny być dokonane w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość w formie pisemnej pod rygorem nieważności zmiany postanowień niniejszej Umowy pod warunkiem zaistnienia jednej lub kilku z następujących okoliczności: 1) potrzeba zmiany określonych w Umowie osób, wyznaczonych przez strony do realizacji zamówienia wynikająca z przyczyn obiektywnych (choroba, niezdolność do pracy, urlop wypoczynkowy, macierzyński lub wychowawczy, zwolnienie z pracy itp.) albo z decyzji Zamawiającego; 2) uzasadniona przyczynami technicznymi lub organizacyjnymi lub strukturalnymi konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy; 3) w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niemożliwych wcześniej do przewidzenia lub jeżeli są one korzystne dla Zamawiającego, 4) w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.); 5) zmiany w strukturze i organizacji Zamawiającego; 6) opóźnienia w innych projektach, uniemożliwiające realizację Umowy zgodnie z określonym pierwotnie harmonogramem lub powodujące, że realizowanie Umowy zgodnie z określonym pierwotnie harmonogramem jest nieracjonalne technicznie, organizacyjnie lub finansowo; 7) zmiana przepisów prawa, opublikowana w Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra; 8) potrzeba wstrzymania, zawieszenia lub ograniczenia zakresu prac w oczekiwaniu na dokonanie zmian w przepisach prawa, w sytuacji gdy toczą się prace nad nowelizacją; 9) zaistnienie siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, pok. 225.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2010 godzina 09:30, miejsce: siedziba Zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Centrala al. Niepodległości 190, 00-608 Warszawa, pok. 101- Kancelaria lub drogą pocztową.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.