Ogłoszenie z dnia 2017-01-02
Ogłoszenie nr 890 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.
Słupsk: Dostawa sprzętu realizowana w ramach projektu pt. "Szansa na sukces-podniesienie jakości edukacji ogólnej w słupskich szkołach podstawowych", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu Państwa w ramach RPO WP na lata 2014 -2020 - Umowa o dofinansowanie Nr RPPM.03.02.01-22-0159/15-00 z dnia 15 listopada 2016 r
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu"Szansa na sukces-podniesienie jakości edukacji ogólnej w słupskich szkołach podstawowych", projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Oś priorytetowa: 03. Edukacja, Działanie: 03.02.Edukacja ogólna, Poddziałanie: 03.02.01.Jakość edukacji ogólnej oraz ze środków budżetu Państwa w ramach RPO WP na lata 2014 -2020 - Umowa o dofinasowania Nr RPPM.03.02.01-22-0159/15-00 z dnia 15 listopada 2016 r.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 362591
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Henryka Sienkiewicza, ul. W. Lutosławskiego 23, 76-200 Słupsk, zwana dalej SP-1,
2) Szkoła Podstawowa nr 2 im. Tadeusza Kościuszki, ul. H. Pobożnego 2, 76 - 200 Słupsk, zwana dalej SP -2,
3) Szkoła Podstawowa nr 3 im. Janusza Korczaka, ul. Banacha 5, 76-200 Słupsk, zwana dalej SP -3,
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 4 im. G ustawa Morcinka, ul. Leszczyńskiego 17, 76-200 Słupsk, zwana dalej SP -4,
5) Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 5 im. Gryfitów, ul. Hubalczyków 7, 76-200 Słupsk, zwana dalej SP-5,
6) Szkoła Podstawowa nr 6 im. Ludwika Waryńskiego, ul. Starzyńskiego 6, 76-200 Słupsk, zwana dalej SP -6,
7) Szkoła Podstawowa nr 8 im. Żołnierzy Armii Krajowej, ul. Grottgera 10 a, 76-200 Słupsk, zwana dalej SP -8,
8) Szkoła Podstawowa nr 9 im. kmdra por. Stanisława Hryniewieckiego, ul. Małachowskiego 9, 76-200 Słupsk,zwana dalej SP -9,
9) Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 10 im. Polonii, ul. prof. S. Kulczyńskiego 1 a, 76-200 Słupsk zwana dalej SP -10.
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4, krajowy numer identyfikacyjny
90814200000, ul.
ul. Leszczyńskiego
17,
76-200
Słupsk, państwo
Polska, woj.
pomorskie, tel.
59 845 70 66, faks
59 841 79 55, e-mail
sp4slupsk@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): http://sp4slupsk.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): 1. Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 4 im. Gustawa Morcinka w Słupsku jest Partnerem wiodącym projektu pt. "Szansa na sukces-podniesienie jakości edukacji ogólnej w słupskich szkołach podstawowych", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 oraz ze środków budżetu Państwa w ramach RPO WP na lata 2014 -2020 - Umowa o dofinansowania Nr RPPM.03.02.01-22-0159/15-00 z dnia 15 listopada 2016 r. i jest upoważniony do przeprowadzenia postępowania wspólnego i udzielenia zamówienia w imieniu i na rzecz ww. szkół. 2. Niniejsze zamówienie jest zamówieniem wspólnym w rozumieniu art. 16 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej "Ustawą".
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu realizowana w ramach projektu pt. "Szansa na sukces-podniesienie jakości edukacji ogólnej w słupskich szkołach podstawowych", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu Państwa w ramach RPO WP na lata 2014 -2020 - Umowa o dofinansowanie Nr RPPM.03.02.01-22-0159/15-00 z dnia 15 listopada 2016 r
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):2/ZP/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu realizowana w ramach projektu pt. "Szansa na sukces-podniesienie jakości edukacji ogólnej w słupskich szkołach podstawowych", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu Państwa w ramach RPO WP na lata 2014 -2020 - Umowa o dofinansowanie Nr RPPM.03.02.01-22-0159/15-00 z dnia 15 listopada 2016 r. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z podziałem na 3 części zamówienia: 1) Część zamówienia nr 1 - Tablice interaktywne wraz projektorem i uchwytem ściennym; 2) Część zamówienia nr 2 - Drukarki laserowe; 3) Część zamówienia nr 3 - Mikrofony.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
32322000-6
Dodatkowe kody CPV:
30232110-8,
32341000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Tablice interaktywne wraz projektorem i uchwytem ściennym |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w niniejszej części zamówienia unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 93 ust.2 Ustawy, wobec tego, że oferta najwyżej oceniona na podstawie art. 24 aa ust.2 Ustawy spośród pozostałych ofert przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najwyżej ocenionej oferty. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Drukarki laserowe |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT19024.39 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6996.24 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Mikrofony |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5853.66 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6896.61 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa ładowarki teleskopowej w ramach zadania "Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie".
- PODN.ZP.321.8.2025 Przeprowadzenie szkolenia "Dyfuzja innowacji. Myślenie krytyczne"
- Dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku
- Roboty budowlane w przychodniach SPMZOZ w Słupsku
- Dostawa urządzenia sprzątającego wielofunkcyjnego w ramach zadania "Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie".
- Organizacja i prowadzenie w sezonie letnim strzeżonego przez ratowników wodnych kąpieliska na terenie Parku im. Józefa Trendla przy ul. Arciszewskiego w Słupsku" - 2025
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.