eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRemont nawierzchni bitumicznych na drogach krajowych nr. A-4, 5, 8, 35 i 39

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-02

Wrocław: Remont nawierzchni bitumicznych na drogach krajowych nr. A-4, 5, 8, 35 i 39
Numer ogłoszenia: 89090 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu , ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, faks 071 334 73 63, 367 17 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni bitumicznych na drogach krajowych nr. A-4, 5, 8, 35 i 39.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont nawierzchni bitumicznych na drogach krajowych nr. A-4, 5, 8, 35 i 39: Zakres robót : remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych masą mineralno- asfaltową na gorąco w ilości 4.500 m2 remonty nawierzchni bitumicznych - frezowanie nawierzchni w ilości 500 m2 frezowanie nawierzchni bitumicznych wraz z ułożeniem warstwy ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej na gorąco (krótkie nakładki powyżej 20 m2) w ilości 1.500 m2 remont nawierzchni emulsją asfaltowa i grysami w ilości 500 Mg.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 10000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Potencjał ekonomiczno-finansowy1) posiadanie środków finansowych i/lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 150 000,00 zł Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osobę, która spełnia następujące wymagania: osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika robót : minimalna liczba osób : 1 minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika robót drogowych przy realizacji zadań obejmujących prace przy remontach nawierzchni dróg lub przebudowie względnie budowie, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub ogólnobudowlanej lub odpowiadające uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami oraz środkami transportu, wymienionymi w poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia. Frezarka drogowa -1 szt ; Mała wytwórnia przewoźna o min. wydajności 1 Mg/h-1 szt; Przecinarka z diamentowymi tarczami tnącymi (do przycięcia krawędzi) -1 szt; Remonter natryskowy ( np. Patcher )- 1 szt Zagęszczarka -1 szt; Szczotka mechaniczna - 1 szt Termos do przewozu masy-1 szt Rozkładarka mas bitumicznych -1 szt Lekki walec wibracyjny -1 szt Walec ogumiony ciężki -1 szt ŚRODKI TRANSPORTU Samochód samowyładowczy zaopatrzony w plandekę- 1 szt Samochód dostawczy - 1 szt Doświadczenie : Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) następujące rodzaje robót: - remont masą mineralno-asfaltową na gorąco w ilości nie mniejszej niż 4.000 m2 - remont emulsją i grysami w ilości nie mniejszej niż 200 Mg.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 7.2. IDW Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: Oświadczenie o posiadanych środkach finansowych i lub zdolności kredytowej. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3. (Potencjał kadrowy) i załącznika do tego formularza oraz kopie uprawnień. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi nie będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykaz narzędzi, urządzeń i środków transportu, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnym z treścią Formularza 3.4. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.3. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie narzędzia, urządzenia i środki transportu, którymi nie będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi, urządzeń i środków-transportu. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające , że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział we Wrocławiu, Rejon we Wrocławiu ul. Korfantego 2/4 ; 53-021 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Rejonu we Wrocławiu, ul. Korfantego 2/4; 53-021 Wrocław , pokój nr.7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.