Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-22
Warszawa: Organizacja dwóch 14-dniowych turnusów profilaktycznych z programem rekreacyjno-sportowym dla uczestników całorocznych programów profilaktycznych realizowanych w żoliborskich placówkach oświatowych.
Numer ogłoszenia: 89072 - 2012; data zamieszczenia: 22.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz , ul. Słowackiego 6/8, 01-627 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5601365, faks 022 5601367.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoliborz.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja dwóch 14-dniowych turnusów profilaktycznych z programem rekreacyjno-sportowym dla uczestników całorocznych programów profilaktycznych realizowanych w żoliborskich placówkach oświatowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja dwóch 14-dniowych turnusów profilaktycznych z programem rekreacyjno-sportowym dla uczestników całorocznych programów profilaktycznych realizowanych w żoliborskich placówkach oświatowych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: posiadają uprawnienia do prowadzenia działalności w oparciu o ustawę z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (j.t. Dz. U. z 2004r., Nr 223, poz. 2268 z późn. zm.) i są wpisani do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów określonych w pkt III.4.1. niniejszego ogłoszenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamwiający wymaga aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie , tj.:zrealizowali co najmniej dwie usługi, polegające na zorganizowaniu dla minimum 30 uczestników (dzieci lub młodzieży ) letniego lub zimowego turnusu profilaktycznego z programem rekreacyjno-spotowym dla dzieci lub młodzieży lub kolonii profilaktycznej z programem rekreacyjno-sportowym. Zamawiający będzie brał pod uwagę wyłącznie zamówienia wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, które zostaną poparte dokumentem potwierdzającym, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje). W przypadku wykazania zamówienia, które nie zostanie poparte przez Wykonawcę stosownym dokumentem - pozycja ta nie będzie brana pod uwagę przy ocenie spełnienia warunku. Wykonawca może wykazać się spełnianiem warunku określonego w niniejszym ppkt. polegając na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie dokumentów określonych w pkt III.4.1. niniejszego ogłoszenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a mianowicie: 1. Dla Części I (turnusu 1) dysponują co najmniej : a) jedną osobą pełniącą funkcję kierownika wypoczynku - osoba ta musi spełniać wymagania określone rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 i Nr 18, poz. 102 z późn. zm.) oraz posiać minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu roli kierownika kolonii lub turnusu profilaktycznego, b) siedmioma osobami pełniącymi funkcje wychowawców - wychowawcy muszą spełniać wymagania określone rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 i Nr 18 , poz. 102 z późn. zm.) oraz posiadać przygotowanie do prowadzenia zajęć sportowych, a także przynajmniej dwuletnie doświadczenie w pracy jako wychowawcy na turnusach lub koloniach profilaktycznym z programem sportowo-rekreacyjnym, c) jedną osoba pełniącą rolę instruktora tańca nowoczesnego lub disco, lub aerobiku lub sportu, posiadającą uprawnienia do prowadzenia zajęć - tytuł instruktora poświadczony odpowiednim dokumentem (dyplom lub zaświadczenie o ukończeniu kursu) lub ukończone studia wyższe w tym kierunku, d) dwoma psychologami - osoba wyznaczona do sprawowania funkcji psychologa musi posiadać wykształcenie kierunkowe (ukończone studia wyższe), minimum 2 letnie doświadczenie w zawodzie jako organizator warsztatów przemocy w placówkach oświatowych lub terapeutycznych oraz legitymować się ukończonymi kursami, szkoleniami z zakresu profilaktyki uzależnień i przeciwdziałania przemocy, e) jednym ratownikiem - osoba pełniąca funkcję ratownika, musi posiadać minimum stopień ratownika WOPR (rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 12 listopada 2002r. w sprawie szczegółowego zakresu obowiązków i uprawnień specjalistycznych organizacji ratowniczych, warunków ich wykonywania przez inne organizacje ratownicze oraz rodzaju i wysokości świadczeń przysługujących ratownikom górskim i wodnym w związku z udziałem w akcji ratowniczej (Dz. U. Nr 193, poz. 1624) oraz przynajmniej 3 letni staż pracy jako ratownik na turnusach lub koloniach, f) jedną osobą świadczącą całodobową opiekę medyczną (lekarz) - lekarz musi legitymować się uprawnieniami zgodnymi z ustawą z dnia 5 grudnia 1996r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (j.t. Dz. U. z 2011r. Nr 277, poz. 1634 z późn. zm), który będzie dyspozycyjny 24 h na dobę z dojazdem na miejsce turnusu nie dłuższym niż 15 minut od chwili wezwania, g) jedną osobą świadczącą całodobową pomoc medyczna (pielęgniarka) - pielęgniarka musi legitymować się uprawnieniami zgodnie z ustawą z dnia 15 lipca 2011r. o zawodach pielęgniarki i położnej (j.t.. Dz. U. Nr 174, poz. 1039 z późn. zm) oraz być obecna w placówce wypoczynku 24 h na dobę. Zamawiający wymaga aby zatrudniona pielęgniarka była do wyłącznej i pełnej dyspozycji uczestników turnusu 2. Dla Części II (turnusu 2) dysponują co najmniej : a) jedną osobą pełniącą funkcję kierownika wypoczynku - osoba ta musi spełniać wymagania określone rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 i Nr 18, poz. 102 z późn. zm.) oraz posiać minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu roli kierownika kolonii lub turnusu profilaktycznego, b) trzema osobami pełniącymi funkcje wychowawców - wychowawcy muszą spełniać wymagania określone rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 i Nr 18 , poz. 102 z późn. zm.) oraz posiadać przygotowanie do prowadzenia zajęć sportowych, a także przynajmniej dwuletnie doświadczenie w pracy jako wychowawcy na turnusach lub koloniach profilaktycznym z programem sportowo-rekreacyjnym, c) jedną osoba pełniącą rolę instruktora tańca nowoczesnego lub disco, lub aerobiku lub sportu, posiadającą uprawnienia do prowadzenia zajęć - tytuł instruktora poświadczony odpowiednim dokumentem (dyplom lub zaświadczenie o ukończeniu kursu) lub ukończone studia wyższe w tym kierunku, d) jednym psychologiem - osoba wyznaczona do sprawowania funkcji psychologa musi posiadać wykształcenie kierunkowe (ukończone studia wyższe), minimum 2 letnie doświadczenie w zawodzie jako organizator warsztatów przemocy w placówkach oświatowych lub terapeutycznych oraz legitymować się ukończonymi kursami, szkoleniami z zakresu profilaktyki uzależnień i przeciwdziałania przemocy, e) jednym ratownikiem - osoba pełniąca funkcję ratownika, musi posiadać minimum stopień ratownika WOPR (rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 12 listopada 2002r. w sprawie szczegółowego zakresu obowiązków i uprawnień specjalistycznych organizacji ratowniczych, warunków ich wykonywania przez inne organizacje ratownicze oraz rodzaju i wysokości świadczeń przysługujących ratownikom górskim i wodnym w związku z udziałem w akcji ratowniczej (Dz. U. Nr 193, poz. 1624) oraz przynajmniej 3 letni staż pracy jako ratownik na turnusach lub koloniach, f) jedną osobą świadczącą całodobową opiekę medyczną (lekarz) - lekarz musi legitymować się uprawnieniami zgodnymi z ustawą z dnia 5 grudnia 1996r. o zawodach lekarza i lekarza dentysty (j.t. Dz. U. z 2011r. Nr 277, poz. 1634 z późn. zm), który będzie dyspozycyjny 24 h na dobę z dojazdem na miejsce turnusu nie dłuższym niż 15 minut od chwili wezwania. g) jedną osobą świadczącą całodobową pomoc medyczna (pielęgniarka) - pielęgniarka musi legitymować się uprawnieniami zgodnie z ustawą z dnia 15 lipca 2011r. o zawodach pielęgniarki i położnej (tj. Dz. U. Nr 174, poz. 1039 z późn. zm) oraz być obecna w placówce wypoczynku 24 h na dobę. Wykonawca może wykazać się spełnianiem warunków określonych w niniejszym ppkt. polegając na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie. dokumentów określonych w pkt III.4.1. niniejszego ogłoszenia. Zamawiający dopuszcza sytuację, w której pielęgniarka jest na stałe zatrudniona na terenie obiektu i świadczyć będzie usługi wszystkim jego pensjonariuszom,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Opis oferowanego turnusu zawierający program i harmonogram turnusu sportowo-rekreacyjnego oraz program profilaktyczny obejmujący: cele, metody, sposób realizacji, sposób ewaluacji, wykaz pomocy i materiałów
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oryginał bądź notarialnie potwierdzoną kopię pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy (a w przypadku podmiotów występujących wspólnie do reprezentowania Wykonawców) w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2. Tabela oceny obiektu ( dla wyznaczonej z części zamówienia), zawierająca oświadczenie Wykonawcy, że oferowany obiekt jest przystosowany do realizacji turnusów dla dzieci i młodzieży oraz, że jego stan nie budzi zastrzeżeń pod względem technicznym (sprawna wentylacja, instalacja elektryczna, wyposażenie obiektu, nieuszkodzona widocznie elewacja i nawierzchnia itp.) i sanitarnym (posiada aktualne przeglądy techniczne, SANEPID-u, Straży Pożarnej), zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. (Dz. U. z 2003r., Nr 120, poz. 1134 z późn. zm )oraz zobowiązanie Wykonawcy do dostarczenia w nieprzekraczalnym terminie 30 dni przed rozpoczęciem turnusu - potwierdzenia złożenia, zatwierdzonego przez właściwego dla organizatora wypoczynku Kuratora Oświaty, aktualnego formularzu zgłoszenia wypoczynku na akcję letnią - na 2011 rok, poświadczonego przez stosowne służby właściwe dla miejsca wypoczynku. tj. Sanepid, Straż Pożarną oraz Wójta lub Burmistrza; 3. Zdjęcia, katalogi, nagrania DVD, prezentujące oferowany obiekt zakwaterowania dla poszczególnych turnusów, z zewnątrz i wewnątrz oraz ich najbliższe otoczenie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 65
- 2 - Standard obiektu - 35
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoliborz.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Dzielnicy Żoliborzm.st. warszawy , Słowackiego 6/8, WOM (parter) stanowisko nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2012 godzina 08:45, miejsce: Urząd Dzielnicy Żoliborzm.st. warszawy , Słowackiego 6/8, Kancelaria Urzędu (parter0.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I zamówienia (turnus 1) - dla dzieci ze szkół podstawowych (70 osób).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia (turnus 1) - dla dzieci ze szkół podstawowych (70 osób).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 65
- 2. Standard obiektu - 35
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II zamówienia (turnus 2) - dla dzieci ze szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych (30 osób)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II zamówienia (turnus 2) - dla dzieci ze szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych (30 osób)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 65
- 2. Standard obiektu - 35
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Organizacja i realizacja dodatkowej oferty dydaktycznej przy współpracy z pracodawcami"
- Organizacja wizyt studyjnych (w ramach projektu "Spleceni z miastem")
- Warsztaty kompetencji wychowawczych - stacjonarne oraz warsztaty kompetencji wychowawczych - wyjazdowe
- Kompleksowa obsługa podróży służbowych, krajowych i zagranicznych pracowników Muzeum Historii Polski w Warszawie
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych i warsztatów dla uczestników projektu pn. "Lepsza edukacja w Gminie Jastków"
- Kompleksowa organizacja i obsługa zagranicznych wizyt studyjnych dla członków Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji oraz pracowników Biura Koordynacji.
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





