eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzec PodlaskiRemont elewacji budynku Szkoły Podstawowej Nr3 w Międzyrzecu Podlaskim -I etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-05

Międzyrzec Podlaski: Remont elewacji budynku Szkoły Podstawowej Nr3 w Międzyrzecu Podlaskim -I etap
Numer ogłoszenia: 89053 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Gospodarczo-Administracyjny , ul. Warszawska 37, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. 0-83 371 23 34, faks 0-83 371 23 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji budynku Szkoły Podstawowej Nr3 w Międzyrzecu Podlaskim -I etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1). Montaż i demontaż rusztowań niezbędnych do wykonania prac, wysokość 4.5-13 m. -2148,67 m2. 2). Zabezpieczenie przed zabrudzeniem stolarki (razem z parapetami) okna - 134szt. i drzwi -4szt.o łącznej powierzchni -606,80 m2. 3). Demontaż i montaż rur spustowych wody ze ścian hali sportowej -30 m. 4). Demontaż oznaczeń szkoły - 3 szt. 5). Demontaż uchwytów do flag -2 szt. 6). Oczyszczenie istniejących uchwytów do flag - 2 szt. 7). Montaż oznaczeń szkoły - 3 szt. 8). Przygotowanie podłoża, przetarcie i oczyszczenie ścian bez podpiwniczenia, wykonanych z terrazytu o powierzchni - 1846,40 m2 9). Gruntowanie powierzchni ścian bez podpiwniczenia łącznie z ościeżami okiennymi i drzwiowymi - 2039,70 m2. 10).Przyklejenie warstwy siatki PCV na ścianach - 1846,40m2. 11).Przyklejenie warstwy siatki PCV na ościeżach - 193,30 m2. 12).Wklejenie kątownika aluminiowego z siatką na narożnikach wypukłych - 1200,20 m. 13).Nałożenie na ściany II warstwy masy klejowej z wygładzeniem pod malowanie- 1846,40 m2. 14).Nałożenie na ościeże II warstwy masy klejowej z wygładzeniem pod malowanie- 193,30 m2. 15).Gruntowanie ścian i ościeży gruntem na bazie żywic akrylowych i mączek kwarcowych -2039,70 m2. 16).Dwukrotne malowanie farbami akrylowymi elewacji wg palety kolorów firmy KOSBUD,ościeże okienne i drzwiowe w kolorze AK 037 - 193,30 m2, filarki międzyokienne w kolorze BK 025 - 161,00 m2, pozostała powierzchnia ścian w kolorze AK 082 - 1685,40 m2. Łącznie -2039,70 m2. 17).Montaż kratek wentylacyjnych w istniejących otworach umiejscowionych w górnej części ścian -45 szt. 18).Demontaż i montaż po remoncie elewacji instalacji odgromowej -145,15 m..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy; wyrażają zgodę na termin płatności wynagrodzenia wynoszący 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego; udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia wymienione w następnym punkcie i w rozdz. 1.2.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych; aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; kserokopie uprawnień budowlanych osoby, która będzie pełniła samodzielną funkcję techniczną - kierownika budowy - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wyraża zgodę na termin płatności wynagrodzenia wynoszący 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego; udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Miejskiego Zespołu Gospodarczo-Administracyjnego ul. Warszawska 37, 21-560 Międzyrzec Podlaski w dniach poniedziałek ÷ piątek w godz. 9.00 ÷ 14.00 w cenie 30,00 PLN brutto..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zespół Gospodarczo-Administracyjny 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska 37, pow. bialski, woj. lubelskie , tel. (083) 3712334; fax (083) 371 23 30, e-mail:mzgamp@wp.pl,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.