To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-26
Ogłoszenie nr 88903 - 2017 z dnia 2017-05-26 r.
Bydgoszcz: Przegląd i konserwacja instalacji p. poż., systemu oddymiania, antywłamaniowej, wykonanie prób różnicowania ciśnień dróg ewakuacyjnych oraz usuwanie awarii w jednostkach Policji woj. kujawsko-pomorskiego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuNie dotyczy
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 77396-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, krajowy numer identyfikacyjny
9136215200000, ul.
ul. Powstańców Wielkopolskich
7,
85090
Bydgoszcz, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
525 255 320, faks
525 255 319, e-mail
przetarg@bg.policja.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.kujawsko-pomrska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Nie dotyczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przegląd i konserwacja instalacji p. poż., systemu oddymiania, antywłamaniowej, wykonanie prób różnicowania ciśnień dróg ewakuacyjnych oraz usuwanie awarii w jednostkach Policji woj. kujawsko-pomorskiego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SZPiFP-27-17
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przeglądu i konserwacji instalacji przeciwpożarowych, instalacji systemu oddymiania i instalacji antywłamaniowych z siedzib jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego w zakresie: 1)sprawdzenia prawidłowości zadziałania czujek dymu, włamaniowych, przycisków napadowych, wskaźników zadziałania poprzez wywołanie w sposób sztuczny zadziałania urządzenia, 2)sprawdzenia zadziałania ręcznych ostrzegaczy pożaru oraz sygnalizatorów akustyczno-optycznych, 3)sprawdzenia zdatności centrali sygnalizacji pożarowej do uaktywnienia wszystkich funkcji pomocniczych, 4)uzupełnienia w centralach sygnalizacyjnych papieru, 5)wymiany brakujących lub uszkodzonych szybek w ręcznych ostrzegaczach pożaru, 6)sprawdzenia sprawności centrali oddymiania, przycisków oddymiania, przycisku przewietrzenia oraz klapy dymowej, 7)sprawdzenia sprawności akumulatorów (w przypadku gdy pomierzone wartości nie przekraczają wartości dopuszczalnych należy wymienić akumulatory), 8)pomiarów i regulacji parametrów elektrycznych centralek, 9)przeprowadzenia instruktażu technicznego pracowników Zamawiającego, celem zapewnienia prawidłowej obsługi codziennej, 10)usuwania awarii. 2.Przedmiotem zamówienia jest również usługa polegająca na zabezpieczeniu przed zadymieniem dróg ewakuacyjnych tj. wykonanie prób różnicowania ciśnień.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
75251110-4
Dodatkowe kody CPV:
50710000-5,
50700000-2,
50711000-2,
50721000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie prawne: art. 93 ust.1 pkt. 4 ustawy Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia w/w postępowanie, gdyż oferta wykonawcy PROMIT Sp. z o.o. ul. Pałucka 3,, 85-712 Bydgoszcz, która jest ofertą z najniższą ceną wynoszącą 406 428,75 zł przewyższa kę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w tym postępowaniu, tj. 276 750,00 zł. | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa sprzętu medycznego i ratowniczego na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2026
- Dostawa samochodów służbowych dla jednostek KAS województwa kujawsko-pomorskiego.
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich z zakresu Power BI w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia w okresie 24 miesięcy
- "Dostawy produktów żywnościowych- II (2025)"
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





