Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-29
Racibórz: Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych, realizowanych i współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
( Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.3)
- wartość szacunkowa zamówienia jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655)
Numer ogłoszenia: 88862 - 2008; data zamieszczenia: 29.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu, plac Okrzei 4, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 0-32 415 45 50, fax 0-32 414 04 98.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.pup-raciborz.pl/index.php?bip/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych, realizowanych i współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego ( Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.3) - wartość szacunkowa zamówienia jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych dla 69 osób bezrobotnych w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.3 w ramach projektu pn. W przyszłość -Magazynier z obsługa wózków jezdniowych dla 8 osób * bezrobotnych, -Kurs gastronomiczny ( kucharz, kelner - barman) dla 6 osób* bezrobotnych, -Nowoczesny sprzedawca dla 8 osób* bezrobotnych, -Obsługa maszyn sprzątająco- czyszczących dla 6 osób* bezrobotnych, -Profesjonalna obsługa sekretariatu z elementami kadr i płac z modułem języka angielskiego dla 8 osób* bezrobotnych, -Obsługa maszyn i urządzeń ciężkich: operator koparko - ładowarek wszystkich typów Kl. III dla 4 osób* bezrobotnych, - Opiekunka dla osób starszych i dzieci niepełnosprawnych z modułem języka angielskiego dla 6 osób* bezrobotnych, -Wizażystka z elementami zdobienia paznokci dla 10 osób* bezrobotnych. - Księgowość wspomagana komputerem dla 8 osób* bezrobotnych, - Kurs komputerowy dla 5 osób* bezrobotnych, * UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej ilości osób bezrobotnych, jednak nie mniej niż 3 osoby. Zgodnie CPV kod: 80423000 - 5 - Usługi szkolenia zawodowego Zgodnie CPV kod: 80423310 - 1- Usługi szkolenia komputerowego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 80.42.30.00 - Usługi szkolenia zawodowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego Oryginalny kod CPV: 80.42.33.10 - Usługi szkolenia komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW: 1 Zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ww. Ustawy. 2 Ocena spełnienia ww. warunków udziału nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt. IX.SIWZ IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Oświadczenie zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 specyfikacji, 2. koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4 aktualny wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez WUP. 5. wykaz osób, które będą realizowały zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia,specjalności, doświadczenia zawodowego (potwierdzonych dyplomami i certyfikatami) niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 6. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 7. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń - sprawnych, jakie posiada wykonawca, 8. wykaz co najmniej trzech usług szkoleniowych objętych przedmiotem zamówienia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, z podaniem nazw i adresów odbiorców instytucjonalnych wraz z telefonami oraz dokumentami (np. referencje) potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie -(dokumenty potwierdzające mogą być w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Z prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy wykonawców którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu i podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnianie wymaganych warunków przez Wykonawców będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń dokumentów, o których mowa w SIWZ na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub nie złożą dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych warunków albo z przedłożonych oświadczeń i dokumentów będzie wynikało, że nie spełniają wymaganych warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Oświadczenie zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 2 specyfikacji, 2. koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4 aktualny wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez WUP. 5. wykaz osób, które będą realizowały zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia, specjalności, doświadczenia zawodowego (potwierdzonych dyplomami i certyfikatami) niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 6. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 7. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń - sprawnych, jakie posiada wykonawca, 8. wykaz co najmniej trzech usług szkoleniowych objętych przedmiotem zamówienia wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, z podaniem nazw i adresów odbiorców instytucjonalnych wraz z telefonami oraz dokumentami (np. referencje) potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie -(dokumenty potwierdzające mogą być w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Z prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wykluczy wykonawców którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu i podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnianie wymaganych warunków przez Wykonawców będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń dokumentów, o których mowa w SIWZ na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków lub nie złożą dokumentów potwierdzających spełnianie wymaganych warunków albo z przedłożonych oświadczeń i dokumentów będzie wynikało, że nie spełniają wymaganych warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Warunki lokalowe - 10
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30
- 4. Miejsce szkolenia - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup-raciborz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu Placu Okrzei 4, 47 - 400 Racibórz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2008 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Raciborzu Placu Okrzei 4, 47 - 400 Racibórz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 10.06.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przetarg nieograniczony na przeprowadzenie szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych, realizowanych i współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego ( Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.3) - wartość szacunkowa zamówienia jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655)
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Magazynier z obsługą wózków jezdniowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla 8 osób* bezrobotnych * UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej ilości osób bezrobotnych, jednak nie mniej niż 3 osoby..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Warunki lokalowe - 10
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30
- 4. Miejsce szkolenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs gastronomiczny ( kucharz, kelner - barman)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolenia grupowego dla 6 osób* bezrobotnych * UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej ilości osób bezrobotnych, jednak nie mniej niż 3 osoby..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Warunki lokalowe - 10
- 3. Kwsalifikacje kadry dydaktycznej - 30
- 4. Miejsce szkolenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nowoczesny sprzedawca.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolenia grupowego dla 8 osób* bezrobotnych * UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej ilości osób bezrobotnych, jednak nie mniej niż 3 osoby..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Warunki lokalowe - 10
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30
- 4. Miejsce szkolenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obsługa maszyn sprzątająco - czyszczących.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolenia grupowego dla 6 osób* bezrobotnych * UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej ilości osób bezrobotnych, jednak nie mniej niż 3 osoby..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Warunki lokalowe - 10
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30
- 4. Miejsce szkolenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Profesjonalna obsługa sekretariatu z elementami kadr i płac z modułem języka angielskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolenia grupowego dla 8 osób* bezrobotnych * UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej ilości osób bezrobotnych, jednak nie mniej niż 3 osoby..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Warunki lokalowe - 10
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30
- 4. Miejsce szkolenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Operator koparko - ładowarek wszystkich typów Kl. III.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia dla 4 osób * bezrobotnych * UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej ilości osób bezrobotnych, jednak nie mniej niż 3 osoby..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Warunki lokalowe - 10
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30
- 4. Miejsce szkolenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Opiekunka dla osób starszych i niepełnosprawnych dzieci z modułem języka angielskiego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolenia grupowego dla 6 osób* bezrobotnych * UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej ilości osób bezrobotnych, jednak nie mniej niż 3 osoby..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Warunki lokalowe - 10
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30
- 4. Miejsce szkolenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wizażystka z elementami zdobienia paznokci.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolenia grupowego dla 10 osób * bezrobotnych * UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej ilości osób bezrobotnych, jednak nie mniej niż 3 osoby..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Warunki lokalowe - 10
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30
- 4. Miejsce szkolenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Księgowość wspomagana komputerem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolenia grupowego dla 8 osób* bezrobotnych * UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej ilości osób bezrobotnych, jednak nie mniej niż 3 osoby..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.33.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Warunki lokalowe - 10
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30
- 4. Miejsce szkolenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kurs komputerowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja szkolenia grupowego dla 5 osób * bezrobotnych * UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie skierowanie mniejszej ilości osób bezrobotnych, jednak nie mniej niż 3 osoby..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.33.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Warunki lokalowe - 10
- 3. Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30
- 4. Miejsce szkolenia - 10
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- PRZEBUDOWA UL. WYGONOWEJ I UL. ZAKŁADOWEJ W RACIBORZU
- 16/2025 Endoproteza stawu barkowego
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w latach 2025 - 2027.
- Budowa zbiornika retencyjnego w rejonie ul. Ocickiej - Racibórz Ocice.
- 15/2025 Wymiana pokrycia dachu na bloku "D" Szpitala Rejonowego im. dr. Józefa Rostka w Raciborzu
- Zmiana systemu grzewczego z piecowego węglowego na ekologiczne niskoemisyjne w budynkach i lokalach komunalnych Gminy Racibórz.
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń/kursów branżowych i zawodowych dla uczniów szkół zawodowych.
- "Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz szkoleń w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Olszyna"
- Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz szkoleń w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczna Gmina Lubomierz"
- Dostawa sprzętu i wyposażenia dla urzędu gminy i jednostek organizacyjnych.
- SZKOLENIA UCZNIÓW KLAS TELEINFORMATYCZNYCH ORAZ NAUCZYCIELI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W PROJEKCIE "TRANSFORMACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO PRZYSZŁOŚCIĄ KONINA"
- Kompleksową organizację i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli i uczniów w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stefana Batorego w Koninie
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.