Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-02
Gdańsk: Remont posadzki w Kościele Św. Jakuba w Gdańsku przy ul. Łagiewniki
Numer ogłoszenia: 88822 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakon Braci Mniejszych oo. Kapucynów - Dom Zakonny , ul. Wałowa 28, 80-858 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3015550, faks 058 3015550 w. 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Zakonny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont posadzki w Kościele Św. Jakuba w Gdańsku przy ul. Łagiewniki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont ( wymiana ) posadzki w Kościele Św. Jakuba w Gdańsku. Obiekt zlokalizowany jest w Gdańsku przy ul. Łagiewniki. Zakres prac obejmować będzie wykonanie robót w branży budowlano konserwatorskiej i kamieniarskiej - układanie płyt kamiennych z wapienia. Powierzchnia użytkowa ~ 400 m2 Planowane roboty mają na celu wykonanie kolejnego etapu prac przywracających stan świetności Kościoła Św. Jakuba z przed 1945 r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45.26.25.10 - Roboty kamieniarskie 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje prowadzenie zarejestrowanej działalności gospodarczej. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca: 1) dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależącym do właściwej izby samorządu zawodowego; 2) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie roboty remontowe w budynkach wpisanych do rejestru zabytków, na łączną kwotę co najmniej 3.000.000,00 zł brutto; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach, określonych w rozdziale IV specyfikacji. Z treści tych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi o wykonania zamówienia, Zamawiający żąda załączenia do oferty: 3. decyzji stwierdzającej posiadanie wymaganego uprawnienia budowlanego przez osobę wskazaną do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z zaświadczeniem potwierdzającym jej przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa, 4. wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót remontowych w budynkach wpisanych do rejestru zabytków, na łączną kwotę co najmniej 3.000.000,00 zł brutto wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.W wykazie, dla każdej roboty, należy podać: 1) zakres robót (krótki opis), 2) miejsce wykonania (adres obiektu), 3) wartość, 4) datę wykonania, 5) nazwę i adres odbiorcy (pożądane podanie również jego aktualnego nr telefonu oraz nazwiska osoby posiadającej informacje na temat zamówienia). w przypadku, gdy do wykonania zamówienia wykonawca będzie korzystał z potencjału kadrowego innego podmiotu musi załączyć: - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdansk.kapucyni.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakon Braci Mniejszych OO. Kapucynów Dom Zakonny
ul. Wałowa 28, 80-858 Gdańsk.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2009 godzina 15:00, miejsce: Zakon Braci Mniejszych OO. Kapucynów Dom Zakonny ul. Wałowa 28, 80-858 Gdańsk.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Przebudowa i Remont Oddziału Leczenia Zabiegowego Chirurgii, remont Poradni Chirurgii realizującej świadczenia w zakresie diagnostyki leczenia onkologicznego
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Copernicus PL Sp. z o.o."
- Sukcesywny zakup paliw do pojazdów, urządzeń i maszyn będących na wyposażeniu Pomorskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Gdańsku
- Dostawa samochodu typu furgon nieoznakowany do przewozu osób w ilości 7-8 w ilości 1 szt.
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP MALBORK ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Usługa sprzątania wewnętrznego w pomieszczeniach zajmowanych przez Gdański Urząd Pracy (GUP), w budynku przy ul. Lastadia 41 w Gdańsku 2025-2026
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA ZJAZDU DO GARAŻU W RAMACH ZADANIA "REMONT NAWIERZCHNI FRAGMENTU DZIEDZIŃCA BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŁASKU PRZY UL. KOLEJOWEJ 12"
- Budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy Szkole Podstawowej im. Stanisława Grzmota - Skotnickiego w Młodzieszynie
- Modernizacja systemu i urządzeń ochrony przeciwpożarowej SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku - etap II - Przeciwpożarowa stolarka drzwiowa
- Adm.261.2.2025- REMONT BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W RUDZIE ŚLĄSKIEJ
- Modernizacja dachu na budynku IMGW-PIB w Katowicach
- Odnowienie 5 pustostanów w budynk. adm . przez ZGN Praga-Południe m. st. W-wy na terenie AN-6: ul. Kawcza 31 m 5, Siennicka 12 m 8, Sulejkowska 22 m 1, Waszyngtona 79/81 m 10, Waszyngtona 79/81 m 16.
więcej: Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.