eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › ZP.26.05.2014 Szkolenia osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu, finansowane ze środków EFS Inicjatywa

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-17

Radom: ZP.26.05.2014 Szkolenia osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu, finansowane ze środków EFS Inicjatywa
Numer ogłoszenia: 88724 - 2014; data zamieszczenia: 17.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu , ul. Ks. Łukasika 3, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3639957 w. 1219, faks 048 3634873.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: wwww.pupradom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP.26.05.2014 Szkolenia osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu, finansowane ze środków EFS Inicjatywa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są szkolenia osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu w 10 tematach. Szkolenia finansowane są finansowane ze środków EFS Inicjatywa. Część I zamówienia: Szkolenie pn. Operator koparko - ładowarki klasy III dla 20 osób, podzielonych na 2 grupy po 10 osób. Część II zamówienia: Szkolenie pn. Operator obrabiarek CNC z oprogramowaniem i elementami rysunku technicznego dla 20 osób, podzielonych na 2 grupy po 10 osób. Część III zamówienia: Szkolenie pn. Opiekun dziecięcy w żłobku i klubie dziecięcym dla 10 osób. Część IV zamówienia: Szkolenie pn. Pracownik ochrony dla 20 osób podzielonych na 2 grupy po 10 osób. Część V zamówienia: Szkolenie pn. Spawanie metodą TIG 141 dla 10 osób. Część VI zamówienia: Szkolenie pn. Spawanie metodą MIG 131 dla 10 osób. Część VII zamówienia: Szkolenie pn. Prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną dla 20 osób podzielonych na 2 grupy po 10 osób. Część VIII zamówienia: Szkolenie pn. Elektryk do 1 kV dla 10 osób. Część IX zamówienia: Szkolenie pn. Podstawy księgowości z elementami kadr i płac dla 10 osób. Część X zamówienia: Szkolenie pn. Kwalifikacja wstępna przyśpieszona dla 10 osób..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych dokonany przez Wojewódzki Urząd Pracy. Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawcy złożą oświadczenie, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga także złożenia stosownego oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie w prowadzeniu szkoleń lub kursów związanych z tematem szkolenia, którego dotyczy oferta Wykonawcy tj. przeprowadzili minimum dwa szkolenia lub kursy o tematyce związanej tematem szkolenia, w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga złożenia: wykazu przeprowadzonych szkoleń, którego wzór stanowi Załącznik 9 do SIWZ oraz oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA. Zamawiający za główne usługi uznaje te, które swoim zakresem i wartością potwierdzają spełnianie przez Wykonawcę postawionego wyżej warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, iż dysponują potencjałem technicznym tj. miejscem prowadzenia szkolenia przystosowanym do prowadzenia szkolenia, którego dotyczy oferta także pod względem BHP sanitarnym i ppoż oraz sprzętem wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, niezbędnym do prawidłowego prowadzenia szkolenia. Na potwierdzenie dysponowania potencjałem technicznym, Wykonawcy zobowiązani są opisać miejsce przeprowadzenia szkolenia i wyposażenie w sposób pozwalający Zamawiającemu na stwierdzenie, iż spełniają wskazany wyżej warunek. Wzór Opisu stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawcy zobowiązani są także złożyć oświadczenie o przystosowaniu wszystkich pomieszczeń, z których będą korzystać uczestnicy szkolenia pod względem BHP, sanitarnym i ppoż. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SIWZ. Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga także złożenia stosownego oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, iż dysponują kadrą dydaktyczną, tj. iż dysponują co najmniej po jednej osobie posiadającej doświadczenie i uprawnienia niezbędne w szkoleniu z poszczególnych tematów szkoleń (wykonawca spełnia ten warunek w części jaka dotyczy szkolenia na które składa ofertę), ponadto przy złożeniu oferty: dotyczącej części X szkolenia wykonawca musi wykazać, iż dysponuje co najmniej: mgr informatyki i osobą posiadającą uprawnienia głównego księgowego lub osobę posiadającą uprawnienia do prowadzenia biura rachunkowego Na potwierdzenie dysponowania kadrą dydaktyczną Wykonawcy złożą wykaz kadry, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ, do którego należy wpisać wymagane informacje o uprawnieniach i doświadczeniu wykładowców. Zamawiający zastrzega sobie jednak prawo do sprawdzenia wpisanych informacji poprzez zażądanie przedstawienia dokumentów potwierdzających powyższe przed podpisaniem umowy. Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga także złożenia stosownego oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia w tej kwestii zgodnie z treścią zawartą w dokumencie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, który stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Decyzja wydana przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej o zatwierdzeniu programu szkolenia, zgodnie z przepisami ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do 3 lat z dnia 04 lutego 2011r.(Dz. U. z dnia 3 marca 2011r.). Dokument wymagany w przypadku składania oferty dotyczącej III części zamówienia; Dokumenty, składane fakultatywnie (w celu uzyskania dodatkowych punktów w kryteriach wyboru oferty): Informacja o średniej zdawalności absolwentów ośrodka nauki jazdy w całym 2013 roku - w przypadku składania oferty dotyczącej VII części zamówienia; Aktualne Certyfikaty i Akredytacje posiadane przez Wykonawcę; Wpis do ewidencji szkół i placówek niepublicznych (dokument potwierdzający, że Wykonawca może wydawać zaświadczenia na tzw. druku MEN) - forma dokumentu kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony zastrzegają możliwość zmiany powyższej umowy za obopólną zgodą w następujących przypadkach - zmiany w terminach szkoleń, z przyczyn niezależnych lub usprawiedliwionych przez Wykonawcę a także na wniosek Zamawiającego, - zmiany dotyczące osób wskazanych w ofercie do wykonania zamówienia, w przypadkach gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy osoby wskazane w ofercie nie mogą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, pod warunkiem, iż Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji osoby z takimi samymi lub większymi kwalifikacjami, - zmiany w liczbie szkolonych bezrobotnych, jeżeli z przyczyn niezależnych od stron umowy nie jest możliwe skierowanie na szkolenie wskazanej w SIWZ liczby bezrobotnych. W powyższym przypadku wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o cenę szkolenia brakujących osób. - inne z zastrzeżeniem art. 140 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupradom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu ul. Księdza Łukasika 3, 26-600 Radom, pok. 139.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu ul. Księdza Łukasika 3, 26-600 Radom, pok. 137 - Kancelaria Urzędu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego projekt Inicjatywa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie pn. Operator koparko - ładowarki klasy III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Operator koparko - ładowarki klasy III dla 20 osób, podzielonych na 2 grupy po 10 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu ISO 9001 - 5
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podst. Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu - 10
    • 4. Posiadanie przez Wykonawcę wpisu do ewidencji szkół i placówek niepublicznych - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie pn. Operator obrabiarek CNC z oprogramowaniem i elementami rysunku technicznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Operator obrabiarek CNC z oprogramowaniem i elementami rysunku technicznego dla 20 osób, podzielonych na 2 grupy po 10 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu ISO 9001 - 5
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podst. Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu - 10
    • 4. Posiadanie przez Wykonawcę wpisu do ewidencji szkół i placówek niepublicznych - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie pn. Opiekun dziecięcy w żłobku i klubie dziecięcym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Opiekun dziecięcy w żłobku i klubie dziecięcym dla 10 osób..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu ISO 9001 - 5
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podst. Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu - 10
    • 4. Posiadanie przez Wykonawcę wpisu do ewidencji szkół i placówek niepublicznych - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie pn. Pracownik ochrony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Pracownik ochrony dla 20 osób podzielonych na 2 grupy po 10 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu ISO 9001 - 5
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podst. Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu - 10
    • 4. Posiadanie przez Wykonawcę wpisu do ewidencji szkół i placówek niepublicznych - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szkolenie pn. Spawanie metodą TIG 141.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Spawanie metodą TIG 141 dla 10 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu ISO 9001 - 5
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podst. Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu - 10
    • 4. Posiadanie przez Wykonawcę wpisu do ewidencji szkół i placówek niepublicznych - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szkolenie pn. Spawanie metodą MIG 131.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Spawanie metodą MIG 131 dla 10 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu ISO 9001 - 5
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podst. Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu - 10
    • 4. Posiadanie przez Wykonawcę wpisu do ewidencji szkół i placówek niepublicznych - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szkolenie pn. Prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną dla 20 osób podzielonych na 2 grupy po 10 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 73
    • 2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu ISO 9001 - 5
    • 3. Zdawalność egazminów praktycznych przez absolwentów - 22

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Szkolenie pn. Elektryk do 1 kV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Elektryk do 1 kV dla 10 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu ISO 9001 - 5
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podst. Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu - 10
    • 4. Posiadanie przez Wykonawcę wpisu do ewidencji szkół i placówek niepublicznych - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Szkolenie pn. Podstawy księgowości z elementami kadr i płac.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Podstawy księgowości z elementami kadr i płac dla 10 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu ISO 9001 - 5
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podst. Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu - 10
    • 4. Posiadanie przez Wykonawcę wpisu do ewidencji szkół i placówek niepublicznych - 5

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Szkolenie pn.Kwalifikacja wstępna przyśpieszona.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Kwalifikacja wstępna przyśpieszona dla 10 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. Posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu ISO 9001 - 5
    • 3. Posiadanie przez Wykonawcę akredytacji Ministerstwa Edukacji Narodowej nadanej na podst. Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.