Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-02-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Nowa Ruda: pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji projektu pod nazwą: Ochrona Gór Sowich i Bardzkich przez budowę infrastruktury technicznej w Gminie Nowa Ruda
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Nowa Ruda, do kontaktów: Krzysztof Niebora, ul. Niepodległości 4, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. (074) 872-22-63, fax (074) 872-50-83, e-mail: prawnik_2@gmina.nowaruda.pl, www.bip.gmina.nowaruda.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji projektu pod nazwą: Ochrona Gór Sowich i Bardzkich przez budowę infrastruktury technicznej w Gminie Nowa Ruda. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Wykonawca pełnić będzie funkcję Inżyniera Kontraktu przy realizacji projektu pod nazwą: Ochrona Gór Sowich i Bardzkich przez budowę infrastruktury technicznej w Gminie Nowa Ruda. Na realizację projektu inwestycyjnego składają się następujące zadania: 1. Zadanie 1 - Budowa stacji wodociągowej w Czerwieńczycach. 2. Zadanie 2 - Budowa sieci wodociągowej w Bartnicy. 3. Zadanie 3 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Przygórzu - etap I . 4. Zadanie 4 - Budowa kanalizacji sanitarnej we Włodowicach - etap II, III i IV Do zadań Konsultanta - Inżyniera Kontraktu należy w szczególności: (a) badanie i zatwierdzanie dokumentacji do wykonania, (b) kontrola spełnienia przez wykonawców robót wymagań formalnych (uprawnień, ubezpieczeń, podzleceń). (c) nadzorowanie przygotowania terenu budowy, w tym zapewnienia mediów. (d) sporządzenie, uzgodnienie z Wykonawcą oraz Zamawiajacym wzorów bieżących i końcowych sprawozdań z postępu robót, obejmującą działania techniczne, formalne i finansowe. (e) kontrola jakościowa, ilościowa, finansowa i formalna postępu robót. (f) nadzór nad prowadzeniem badań, pomiarów, prób i odbiorów częściowych, rozruchu i odbioru końcowego. (g) kontrola zawierania i dotrzymywania przez Wykonawcę umów ubezpieczeniowych i płacenia składek. (h) wykrywanie, notyfikacja, rejestracja, kontrola i koordynacja usuwania wad w trakcie realizacji budowy oraz w okresie gwarancyjnym. (i) przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej wymaganej od Zamawiającego w związku z podjęciem, prowadzeniem i rozliczeniem robót oraz uzyskaniem pozwoleń na użytkowanie. (j) prowadzenie promocji projektu zgodnie z Rozporządzeniem Komisji Europejskiej (WE) nr 1159/2000 z dnia 30 maja 2000r., Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 1 lipca 2004 r. w sprawie przyjęcia Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2004-2006 (Dz. U. z 2004 roku Nr 166, poz. 1745) oraz rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 25 sierpnia 2004 r. w sprawie przyjęcia Uzupełnienia Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2004-2006 (Dz. U. z dnia 14 września 2004 r.) poprzez: -stworzenie i uruchomienie strony internetowej poświęconej realizacji projektu, - zapewnienie wydruku pism urzędowych wykonanych w technice kolorowej zawierających logo Unii Europejskiej, logo ZPORR i co najmniej nazwę Unia Europejska , - wyposażenie stanowiska pracy osoby wyznaczonej przez Zamawiającego do kierowania projektem w jego imieniu w sprzęt komputerowy, który wykorzystywane przez Wykonawcę do zarządzania projektem, - zakupie i montażu billboardów zawierających niezbędne informacje o projekcie, które będą montowane w terenie, - zakupie i montażu tablic informacyjnych dla poszczególnych zadań, zawierających niezbędne informacje o zadaniu, które będą montowane w terenie, - k)współpraca z Zamawiającym w zakresie przygotowania dokumentacji przetargowej, obsługi przetargów oraz przygotowania kontraktu z wykonawcą. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gmina Nowa Ruda NUTS 0208041. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 25;
III.1) Wymagane wadium: 6 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz inne warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca, ani żaden z podmiotów występujących wspólnie, nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 07.04.2006, cena - 45.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.04.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.04.2006, godzina 11:30, URZĄD GMINY NOWA RUDA, UL. NIEPODLEGŁOŚCI 1, SALA RADY GMINY.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego, Działanie 1.2 Infrastruktura ochrony środowiska, współfinansowany przez EFRR. 2) Data wysłania ogłoszenia: 09.02.2006.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- Termomodernizacja i wymiana źródła ciepła w Szkole Podstawowej w Bożkowie
- "Odbudowa mostu przy ul. Stara Droga (ul. Świdnicka 116); Odbudowa mostu ul. Stara Droga 101; Odbudowa mostu ul. Cicha 32 , Odbudowa mostu ul. Cicha 34 (powódź wrzesień 2024)"
więcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie usług nadzoru budowlanego na rzecz KOWR OT w Szczecinie w zakresie spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami będącymi w ZWRSP - postępowanie nr SZC.WO.260.9.2025
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad rozbudową drogi powiatowej Nr 1801W w Gminie Serock - I Etap na odcinku od km 0+000 do km 1+935
- Pełnienie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją p.n. "Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 11 w Nowym Targu".
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Makowie Podhalańskim przy ul. Grzechyńskiej
- "Kompleksowy nadzór inwestorski" w ramach zadania pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce" - część II
- "Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.