eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słubice › 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w roku 2013 w rozumieniu art. 3 ust. 25 ustawy Prawo pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Słubicach w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów świadczonych przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku zgodnie z ustawą z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2008 r. Nr 189, poz.1159 z późn. zm.), zwrotu przesyłek niedoręczonych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-07

Słubice: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w roku 2013 w rozumieniu art. 3 ust. 25 ustawy Prawo pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Słubicach w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów świadczonych przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku zgodnie z ustawą z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2008 r. Nr 189, poz.1159 z późn. zm.), zwrotu przesyłek niedoręczonych.
Numer ogłoszenia: 8862 - 2013; data zamieszczenia: 07.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 512818 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach, ul. Piłsudskiego 19, 69-100 Słubice, woj. lubuskie, tel. 0-95 758 3608, faks 0-95 758 3609.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w roku 2013 w rozumieniu art. 3 ust. 25 ustawy Prawo pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Słubicach w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów świadczonych przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku zgodnie z ustawą z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2008 r. Nr 189, poz.1159 z późn. zm.), zwrotu przesyłek niedoręczonych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w roku 2013 w rozumieniu art. 3 ust. 25 ustawy Prawo pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Słubicach w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów świadczonych przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku zgodnie z ustawą z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2008 r. Nr 189, poz.1159 z późn. zm.), zwrotu przesyłek niedoręczonych. 2. Szczegółowe informacje dotyczące wykonywanej usługi: 1) przez przesyłki pocztowe, będące przedmiotem zamówienia rozumie się przesyłki listowe: a) zwykłe ekonomiczne - przesyłki nierejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, b) zwykłe priorytetowe - przesyłki nierejestrowane listowe najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, c) polecone ekonomiczne - przesyłki rejestrowane nie będące przesyłkami najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, d) polecone priorytetowe - przesyłki rejestrowane najszybszej kategorii w obrocie krajowym i w obrocie zagranicznym, e) polecone ekonomiczne za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki nie będące przesyłkami najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym, f) polecone priorytetowe za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) - przesyłki najszybszej kategorii przyjęte za potwierdzeniem nadania i doręczone za pokwitowaniem odbioru w obrocie krajowym. 2) nadanie przesyłek potwierdzać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. 3) wymagania w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia wynikają z następujących przepisów: a) Ustawy z dnia 12.06.2003 r. Prawo Pocztowe (tekst jednolity: Dz. U. z 2008 r. Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.) oraz obowiązujących przepisów wykonawczych do ustawy w szczególności rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 09.01.2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. z 2004, Nr 5 poz. 34 z późn. zm.), które powinni spełnić Wykonawcy, b) Polskiej Normy PN-T-85004 - koperty listowe i kartki pocztowe, c) Polskiej Normy PN-T-85003 - koperty listowe do automatycznego opracowania, d) Polskiej Normy PN-IS0269 - koperty listowe i kartki pocztowe, e) Aktów wewnętrznych wydanych przez Wykonawcę na podstawie art. 24 ustawy Prawo Pocztowe. 4) Wykonawca będzie doręczał przesyłki krajowe zaliczone do usług pocztowych z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym wskazanym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 09.01.2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. Nr 5, poz. 34 z późn. zm.), 5) Wykonawca jest zobowiązany do potwierdzić odbiór przesyłek listowych nadanych książce nadawczej prowadzonej przez zamawiającego, 6) nadanie przesyłek następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego do godziny 14:00 jeżeli odległość siedziby Zamawiającego do placówki poczty wynosi do 1km, natomiast jeśli odległość siedziby zamawiającego od placówki jest powyżej 1 km to Wykonawca zobowiązany jest do osobistego odbioru przesyłek listowych. 7) przesyłki dostarczane będą przez Wykonawcę do każdego wskazanego miejsca w kraju i zagranicą objętego Porozumieniem ze Światowym Związkiem Pocztowym, 8) dla przesyłek ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru Wykonawca będzie doręczał do siedziby Zamawiającego, przez którą przesyłka została nadana, pokwitowane przez adresata potwierdzenie odbioru niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, w terminach określonych przez Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. Nr 5 z 2004 r., poz. 34 z późn. zm.) dla przesyłek listowych niebędących przesyłkami najszybszej kategorii, 9) w przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawi zawiadomienie (pierwsze awizo) o próbie dostarczenia przesyłki ze wskazaniem, gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 14 dni liczonych od następnego dnia po dniu pozostawienia pierwszego awizo; w tym terminie przesyłka jest awizowana powtórnie. Po upływie terminu odbioru, przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata, (zgodnie z art. 44 Kodeksu postępowania administracyjnego), 10) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował placówką nadawczą w miejscowości, w której znajduje się jednostka Zamawiającego oraz wymaga, aby punkty odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych) znajdowały się na terenie gminy powiatu słubickiego, 11) uiszczanie opłat od przesyłek listowych będzie następowało z dołu w formie opłaty skredytowanej. Zamawiający będzie umieszczał oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu, nadruku lub odcisku pieczęci o treści ustalonej z Wykonawcą, 12) do przesyłek używane będą koperty Zamawiającego oraz potwierdzenia odbioru stanowiące bezpłatne druki w placówce Wykonawcy, zaś do przesyłek urzędowych wymagających zwrotnego potwierdzenia odbioru przez adresata - art. 40-46 Kodeksu Postępowania Administracyjnego - podstawa prawna zastosowania ww. druków to KPA z 14 czerwca 2960 r. (Dz.U. z 2000r., nr 98, poz. 1071 z póżn. zm.) stosowane będą zwrotne potwierdzenia odbioru Zamawiającego. Waga przesyłki określona będzie w stanie zamkniętym, 13) wszelkie oznaczenia przesyłek rejestrowanych i priorytetowych muszą być zapewnione przez Wykonawcę, 14) Zamawiający za okres rozliczeniowy do fakturowania uznaje miesiąc kalendarzowy, 15) rzeczywiste wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane jako iloczyn ilości usług realizowanych w zakończonym okresie rozliczeniowym oraz opłat określonych w formularzu cenowym. Liczba ta będzie potwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych i oddawczych. Wynagrodzenie z tytułu wykonywania przedmiotu zamówienia będzie rozliczane w okresach rozliczeniowych odpowiadających miesiącom kalendarzowym. Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 14 dni od wystawienia Zamawiającemu faktury VAT. Za dzień zapłaty strony przyjmują dzień uznania rachunku bankowego Wykonawcy, 16) przewidywana ilość przesyłek różnych rodzajów została wskazana w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że rzeczywiste ilości przesyłek będą wynikać z aktualnych potrzeb Zamawiającego i mogą odbiegać od ilości podanych w formularzu cenowym. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie ilości przesyłek określonej w formularzu cenowym, 17) w przypadku nadania przez Zamawiającego większej ilości przesyłek z danej kategorii, usługi te będą rozliczane według cen jednostkowych wynikających z formularza cenowego, do wysokości łącznego wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie. 18) podane w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ złożonym wraz z ofertą ilości poszczególnych przesyłek są ilościami szacunkowymi, 19) cena podana przez Wykonawcę nie będzie podlegała zmianom przez okres realizacji zamówienia, z czterema wyjątkami: a) zmian w stosowaniu podatku od towarów i usług; zmiany stawki VAT. b) zmian cen jednostkowych za świadczenie usług pocztowych, w przypadku, gdy Wykonawca wprowadzi nowy cennik opłat wyłącznie po jego zatwierdzeniu przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub w sposób dopuszczony przez obowiązujące przepisy prawa pocztowego. c) zmiany podstaw prawnych regulujących świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia. d) korzystania z programów rabatowych (opustowych) oferowanych przez Wykonawcę w toku realizowanej umowy. 3. Zamawiający zobowiązuje się do: 1) prawidłowego adresowania przesyłek w sposób czytelny i zgodny ze standardami określonymi w normach, 2) sporządzania w dwóch egzemplarzach (w tym jeden dla Wykonawcy) zestawień ilościowo-wartościowych nadanych przesyłek nierejestrowanych z uwzględnieniem kategorii i podziałów wagowych; wzór zestawień winien być uzgodniony z Wykonawcą, 3) sporządzania w dwóch egzemplarzach (w tym jeden dla Wykonawcy) zestawień ilościowo-wartościowych nadanych przesyłek rejestrowanych z uwzględnieniem kategorii i podziałów wagowych; wzór zestawień winien być uzgodniony z Wykonawcą. Lp. waga przesyłki w gramach (g) oraz rodzaj ilość szt. OGÓŁEM 1 2 3 Przesyłki listowe nierejestrowane - zwykły - w obrocie krajowym (ekonomiczne) 1. Do 50 gabaryt A* 1.500 2. 51-100 gabaryt A* 100 3. 101-350 gabaryt A* 10 4. 351-500 gabaryt A* 10 5. 501-1000 gabaryt A* 10 6. 501-1000 gabaryt B* 10 7. 1001-2000 gabaryt A* 5 Przesyłki listowe nierejestrowane - zwykły priorytetowy - w obrocie krajowym 1. Do 50 gabaryt A* 50 2. 51-100 gabaryt A* 10 3. 101-350 gabaryt A* 10 4. 351-500 gabaryt A* 5 5. 501-1000 gabaryt A* 5 Przesyłki listowe polecone w obrocie krajowym (ekonomiczny) z usługą ZPO 1. Do 50 gabaryt A* 13.000 2. 51-100 gabaryt A* 400 3. 101-350 gabaryt A* 100 4. 101-350 gabaryt B* 50 5. 351-500 gabaryt A* 10 6. 351-500 gabaryt B* 10 7. 501-1000 gabaryt A* 5 8. 501-1000 gabaryt B* 5 Przesyłki listowe polecone priorytetowy w obrocie krajowym z usługą ZPO 1. Do 50 gabaryt A* 60 2. Do 51-100 gabaryt A* 10 3. Do 101-350 gabaryt A* 10 Przesyłki listowe nierejestrowane - zwykły - w obrocie zagranicznym (ekonomiczne) 1. do 50 ekonomiczne Europa gabaryt A* 10 2. 101-350 ekonomiczne Europa gabaryt A* 5.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Poczta Polska Spółka Akcyjna z siedziba w Warszawie Oddział/Biuro Klienta Biznesowego i Inwestycyjnego Rejon Sprzedaży Gorzów Wlkp.,, Jagiellończyka 4, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82821,84 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 81142,75

  • Oferta z najniższą ceną: 81142,75 / Oferta z najwyższą ceną: 81142,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.