Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-02
Warszawa: Wykonanie, dostawa i instalacja elementów wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej Oddziału Banku Gospodarstwa Krajowego w Szczecinie, ul. Tkacka 4.
Numer ogłoszenia: 88534 - 2009; data zamieszczenia: 02.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego , Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5229112, 5965980, faks 022 6270378,6270479.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgk.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa i instalacja elementów wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej Oddziału Banku Gospodarstwa Krajowego w Szczecinie, ul. Tkacka 4..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem jest wykonanie, dostawa i instalacja elementów wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej Oddziału Banku Gospodarstwa Krajowego w Szczecinie, ul. Tkacka 4..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VII.OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU WYKONAWCÓW W POSTĘPOWANIU 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP tj. -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) warunek doświadczenia zawodowego: Wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich trzech (3) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia polegającego na wykonaniu zewnętrznej lub wewnętrznej wizualizacji w obiekcie wykonanego z należytą starannością o wartości zamówienia co najmniej 40 000 zł brutto. Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający, że wymagane zamówienie zostało wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden wykonawca. VIII.OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.Spełnienie warunków opisanych w części VII należy potwierdzić poprzez złożenie stosownego oświadczenia według załącznika nr 2 do SIWZ oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w części IX. 2.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. 3.Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż warunki Wykonawca spełnił. 4.Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: XI.OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ WYKONAWCY DOSTARCZYĆ W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - (wymogi dla wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej) 1.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty wymienione w części IX z zastrzeżeniem, że zamiast dokumentów, o których mowa w części IX: 1) pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości: 2.Odnośnie terminu ważności dokumentów, o których mowa w punkcie 1, ppkt 1) zapisy części IX stosuje się odpowiednio. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1. ppkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wówczas punkt 2. stosuje się odpowiednio. 4.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. XII.WYMAGANIA DOTYCZĄCE DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCÓW 1.Oświadczenie, o którym mowa w części IX pkt 1 należy przedstawić w oryginale, dokumenty, o których mowa w części IX i XI mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. osoby wymienione we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, posiadające umocowania prawne do reprezentowania firmy lub przez umocowanego pełnomocnika). Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej (ponumerowanej) stronie. 2.Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie 3.Złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niepoświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) traktowane będzie jak jego brak. 4.Za aktualny odpis lub zaświadczenie, o którym mowa w części IX pkt 2. należy rozumieć dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający, stosowną pieczątką lub zaświadczeniem w terminie jak powyżej (z pieczątki lub zaświadczenia winno wynikać potwierdzenie zgodności przedłożonego dokumentu ze stanem faktycznym). 5.Dokumenty, oświadczenia oraz pełnomocnictwa sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bgk.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bank Gospodarstwa Krajowego
Departament Logistyki i Administracji
Nowy Świat 6/12
00-400 WARSZAWA
II Piętro - pokój 276A, pon- pt 8.00-16.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Bank Gospodarstwa Krajowego Departament Logistyki i Administracji Nowy Świat 6/12 00-400 WARSZAWA II Piętro - pokój 276A, pon- pt 8.00-16.00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja oświetlenia awaryjno - ewakuacyjnego w Światowym Centrum Słuchu Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Kajetanach, ul. Mokra 17.
- Dostawa 5000 szt.: Wysokonapięciowy rezystor mocy 100 M om , wg. określonych wymagań
- Przetarg na wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego instalacji gazowych i przewodów kominowych w budynkach mieszkalnych S.M. ,,DOMHUT".
- "Usługa drukowania, pakowania i dostawy publikacji- Katalogu dobrych praktyk, w nakładzie 3000 egzemplarzy".
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego L-1, spełniającego wymagania określone wg normy PN-C-96024, do kotłowni Ogrodu Botanicznego Uniwersytetu Warszawskiego, Aleje Ujazdowskie 4, Warszawa.
- Modernizacja dróg wewnętrznych w Składnicy Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych w Komorowie, II etap podetap 1 i 2
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej oraz kampanii informacyjno-edukacyjnej
- "Usługa drukowania, pakowania i dostawy publikacji- Katalogu dobrych praktyk, w nakładzie 3000 egzemplarzy".
- Usługa druku i dostawy dwóch książek i jednej broszury na potrzeby Małopolskiego Instytutu Kultury w Krakowie
- Zakup usług drukarskich dla potrzeb MSZ
- Dostawa artykułów promocyjnych
- Druk kalendarzy ściennych na 2026 rok
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.