Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-28
Warszawa: Wykonanie rozbudowy systemu informatycznego eInspektor
Numer ogłoszenia: 88468 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5560129, fax 022 8270843.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uokik.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie rozbudowy systemu informatycznego eInspektor.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie rozbudowy systemu informatycznego eInspektor. W związku z wejściem w życie w dniu 1 stycznia 2007 r. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz. U. Nr 169, poz. 1200) konieczna jest rozbudowa systemu informatycznego eInspektor, tak aby dostosować jego wszystkie funkcje do nowych wymagań. Ustawa o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw zakłada rozszerzenie i zmianę systemu monitorowania i kontrolowania jakości paliw zarówno pod względem podmiotowym, jak i przedmiotowym, tj. kontrolą zostały objęte nowe podmioty (dotychczas były to tylko stacje paliwowe i zakładowe oraz hurtownie paliw) oraz nowe rodzaje paliw (dotychczas benzyny bezołowiowe RON 95 i RON 98 oraz olej napędowy). Z tego względu, w celu realizacji przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, jako Zarządzającego systemem zadań wynikających z ustawy o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw, a także prowadzenia przez Inspekcję Handlową efektywnych kontroli jakości paliw konieczne jest utworzenie wykazów nowych podmiotów, które będą podlegały kontroli, w szczególności: - producentów paliw, - przedsiębiorców wykonujących działalność gospodarczą w zakresie transportowania paliw, - przedsiębiorców wykonujących działalność gospodarczą w zakresie magazynowania paliw, - stacji paliwowych i stacji zakładowych, na których sprzedawany jest gaz skroplony (LPG), - stacji paliwowych i stacji zakładowych, na których sprzedawany jest sprężony gaz ziemny (CNG), - przedsiębiorców wykonujących działalność gospodarczą w zakresie wprowadzania do obrotu lekkiego oleju opałowego, - właścicieli i użytkowników wybranych flot pojazdów, - rolników wytwarzających biopaliwa ciekłe na własny użytek. Ponadto konieczne jest stworzenie mechanizmów informatycznych umożliwiających m.in. nadawanie numerów identyfikacyjnych ww. podmiotom, losowanie podmiotów oraz gromadzenie i przetwarzanie danych statystycznych dotyczących wyników kontroli jakości paliw, w tym sporządzanie raportów dla Rady Ministrów oraz Komisji Europejskiej. Zamawiający dopuszcza możliwość zarówno rozbudowy systemu w oparciu o udostępnione kody źródłowe jak i stworzenie całkowicie nowego systemu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.54.11.00 - 30.54.11.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I. Warunki formalne udziału w postepowaniu 1. W postępowaniu nie mogą brać udziału Wykonawcy wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 ÷ 9 i ust. 2 pkt 1 ÷ 3 ustawy Pzp. 2. Wymagania określone w pkt I.1. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. II. Warunki merytoryczne udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1 ÷ 3 ustawy Pzp. Informacje potwierdzające spełnienie warunków merytorycznych udziału w postępowaniu winny być przedstawione na formularzach stanowiących załączniki do niniejszych Wymagań dotyczących przygotowania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia musi wykazać, że spełnia warunek określony w pkt II.1. 2. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. W szczególności wykonawca powinien dysponować min. jedną osobą posiadającą dostęp do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone 2.1. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt II.2. 3. Doświadczenie zawodowe. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia. W rozumieniu Zamawiającego zadaniami odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia, są zadania polegające na wykonaniu oprogramowania związanego z obsługą baz danych, oraz o wartości min. 100 000 zł netto każda. 3.1. Doświadczenie zawodowe Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt II.3. III. OPIS SPOSOBU SOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WAUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu w liczbie określonej w ogłoszeniu, tj. 7. Za każde zadanie potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia zawodowego, określonego w pkt II.3., Wykonawca otrzyma 1 pkt. W przypadku złożenia większej niż 7 liczby wniosków spełniających warunki określone w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy uzyskają najwyższą ilość punktów wg następującego kryterium: - Liczba punktów: za każde dodatkowe (ponad wymóg minimalny 2) zadanie potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia zawodowego, określonego w pkt II.3. niniejszego zaproszenia, Wykonawca otrzyma 1 pkt. W przypadku otrzymania przez Wykonawców równej najwyższej ilości punktów przy zastosowaniu powyższego kryterium kwalifikacji, Zamawiający zakwalifikuje do składania ofert Wykonawców, którzy uzyskali najwyższą równą ilość punktów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dla potwierdzenia spełnienia warunków formalnych dotyczących przygotowania Wniosku Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią załącznika nr 2 do Wymagań dotyczących przygotowania Wniosku. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. II. Na potwierdzenie spełniania warunków merytorycznych opisanych w pkt II. niniejszych Wymagań dotyczących przygotowania Wniosku Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Informację o osobach, które będą kierować i uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do Wymagań dotyczących przygotowania Wniosku. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt II.2. niniejszego Wniosku. Do informacji winna być dołączona kopia dokumentu potwierdzającego dostęp do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone. 2. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z załącznika nr 4 do Wniosku. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt II.3. niniejszych Wymagań dotyczących przygotowania Wniosku. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie. III. Wykonawca zagraniczny. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1.1 w pkt I.2.- składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.1.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt III.1. i III.2., powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt I.2. 4. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 5. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a) oświadczenie wymienione w pkt I.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt I.2. albo odpowiadające im określone w pkt III.1. i III.2., powinny być złożone przez każdego z Wykonawców; c) dokumenty wymienione w pkt II. winien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, którzy spełniają warunki merytoryczne udziału w postepowaniu i uczestniczyć będą w realizacji zamówienia w zakresie odpowiadającym postawionym warunkom.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z uprzednim ogłoszeniem.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana wraz z zaproszeniem do składania ofert wstępnych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów Pl. Powstańców Warszawy 1 00-950 Warszawa, pok. 415.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





