Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-29
Mielec: Usługa szkolenia zawodowego:
część I -szkolenie Kosmetyczka,
część II szkolenie Fryzjer - stylista
Numer ogłoszenia: 88408 - 2010; data zamieszczenia: 29.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu , ul. F. Chopina 16A, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, faks 017 7880069.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.mielec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkolenia zawodowego: część I -szkolenie Kosmetyczka, część II szkolenie Fryzjer - stylista.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkolenia Kosmetyczka dla 10 osób bezrobotnych/ poszukujących pracy - Kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80530000-8- usługi szkolenia zawodowego. 2.Uczestnikami szkolenia będą osoby bezrobotne/poszukujące pracy z wykształceniem minimum zawodowym, skierowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, nieposiadające przeciwwskazań lekarskich do wykonywania pracy na stanowisku kosmetyczka. Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy zostaną skierowani przez PUP w Mielcu na badania lekarskie, Powiatowy Urząd Pracy pokryje koszty tych badań. 3.Celem szkolenia jest nabycie wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności do pracy na stanowisku kosmetyczka. 4.Szkolenie powinno się kończyć egzaminem i uzyskaniem zaświadczenia wydanego na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. nr 31 poz. 216). Egzamin powinien być wliczony w liczbę godzin szkolenia. 5.Wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej: 220 godzin zegarowych. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. 6.Zajęcia powinny odbywać się przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, codziennie (bez sobót, niedziel, dni ustawowo wolnych od pracy). 7.Zakres tematyczny programu szkolenia Kosmetyczka powinien wykorzystywać modułowe programy szkoleń zawodowych opracowane dla zawodu kosmetyczka dostępne w bazach danych Ministra Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Ponadto program szkolenia powinien uwzględniać przedłużanie paznokci metodą: żelową, akrylową, fiberglass. 8.Wymagany termin realizacji: rozpoczęcie maj 2010r. 9.Wykonawca zapewnia dla każdego uczestnika szkolenia: -materiały dydaktyczne niezbędne przy realizacji szkolenia (dodatkowo jeden komplet materiałów dla zamawiającego doręczony zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia), -materiały ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia, -przybornik za kwotę minimum 200 zł w skład którego wchodzą co najmniej: nożyczki kosmetyczne, pilniczek metalowy, pilniczek szklany, dłutko do pedicure, blok polerski, cążki do paznokci, pinceta, -materiały piśmiennicze, -zaplecze dydaktyczne i kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego kształcenia, -odpowiednie pomieszczenia wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, -bazę i sprzęt do zajęć praktycznych umożliwiający nabycie umiejętności praktycznych i płynną realizację szkolenia, -nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia, -odzież ochronną, -catering (dzienna stawka 10,00zł na osobę). 10.Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne, przybornik oraz odzież ochronna przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia. 11.W przypadku lokalizacji szkolenia poza terenem miasta Mielca, Wykonawca zobowiązuje się zapewnić uczestnikom szkolenia dowóz z Mielca na szkolenie i z miejsca szkolenia do Mielca, przy czym łączny czas dojazdu nie może przekraczać 3 godzin. 12.Zamawiający zapewnia sobie oraz organom nadzoru i kontroli Zamawiającego możliwość kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją szkolenia w tym dokumentów finansowych. CZĘŚĆ II 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkolenia Fryzjer-stylista dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy - Kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80530000-8- usługi szkolenia zawodowego. 2.Uczestnikami szkolenia będą osoby bezrobotne/poszukujące pracy skierowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu posiadające wykształcenie minimum zawodowe, nieposiadające przeciwwskazań lekarskich do wykonywanej pracy na stanowisku fryzjer. Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy zostaną skierowani przez PUP w Mielcu na badania lekarskie, Powiatowy Urząd Pracy pokryje koszty tych badań. 3.Celem szkolenia jest nabycie wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności do pracy w zawodzie fryzjer. 4.Szkolenie powinno się kończyć egzaminem i uzyskaniem zaświadczenia wydanego na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. nr 31 poz.216). Egzamin powinien być wliczony w liczbę godzin szkolenia. 5.Wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej: 300 godzin zegarowych. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. 6.Zajęcia powinny odbywać się przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, codziennie (bez sobót, niedziel, dni ustawowo wolnych od pracy). 7.Zakres tematyczny programu szkolenia powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych opracowane dla zawodu fryzjer dostępne w bazach danych Ministra Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl . Program szkolenia powinien uwzględniać nowoczesne trendy i techniki fryzjerstwa w zakresie koloryzacji, strzyżenia, modelowania oraz stylizacji fryzur. 8.Wymagany termin realizacji: rozpoczęcie wrzesień 2010r. 9.Wykonawca zapewnia dla wszystkich uczestników szkolenia: -materiały dydaktyczne niezbędne przy realizacji szkolenia (dodatkowo jeden komplet materiałów dla zamawiającego doręczony zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia), -materiały ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia, -przybornik za kwotę minimum 250 zł w skład którego wchodzą co najmniej: nożyczki fryzjerskie, grzebień, 3 szczotki do modelowania okrągłe o zróżnicowanej szerokości, -materiały piśmiennicze, -zaplecze dydaktyczne i kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego kształcenia, -odpowiednie pomieszczenia wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, -bazę i sprzęt do zajęć praktycznych umożliwiający nabycie umiejętności praktycznych i płynną realizację szkolenia, -nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia, -odzież ochronną, -catering (dzienna stawka 10,00zł na osobę). 10.Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne, przybornik oraz odzież ochronna przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia. 11.W przypadku lokalizacji szkolenia poza terenem miasta Mielca, Wykonawca zobowiązuje się zapewnić uczestnikom szkolenia dowóz z Mielca na szkolenie i z miejsca szkolenia do Mielca, przy czym łączny czas dojazdu nie może przekraczać 3 godzin. 12.Zamawiający zapewnia sobie oraz organom nadzoru i kontroli Zamawiającego możliwość kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją szkolenia w tym dokumentów finansowych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwego ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej aktualny na 2010 rok. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o treść złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie), co najmniej: 5 usług szkolenia zawodowego o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia każdej części , z których każde miało wartość co najmniej 15000,00zł brutto, a usługi te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o treść złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca będzie dysponował: dla szkolenia Kosmetyczka: minimum 5 stanowiskami pracy dla kosmetyczki z pełnym wyposażeniem, w tym 5 fotelami kosmetycznymi, dla szkolenia Fryzjer-stylista: minimum 5 stanowiskami pracy dla fryzjera z pełnym wyposażeniem oraz 10 główkami treningowymi. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana w oparciu o treść złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji swoich zasobów tj. wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Pisemne oświadczenie Wykonawcy, że w stosunku do niego nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości - dotyczy osób fizycznych posiadających wpis do ewidencji działalności gospodarczej i działających na podstawie ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, Pisemne oświadczenie Wykonawcy, że w stosunku do niego nie ogłoszono upadłości - dotyczy osób fizycznych nie posiadających wpisu do ewidencji działalności gospodarczej i nie działających na podstawie ustawy o swobodzie działalności gospodarczej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - KWALIFIKACJE i DOŚWIADCZENIE KADRY DYDAKTYCZNEJ - 20
- 3 - BAZA SPRZĘTOWA - 15
- 4 - PROGRAM SZKOLENIA - 10
- 5 - POSIADANIE PRZEZ INSTYTUCJĘ SZKOLENIOWĄ CERTYFIKATU JAKOŚCI - 2
- 6 - NADZÓR WEWNĘTRZNY REALIZOWANEGO SZKOLENIA - 1
- 7 - ZAANGAŻOWANIE INSTYTUCJI SZKOLENIOWEJ W POZYSKIWANIE MIEJSC PRACY DLA PRZESZKOLONYCH OSÓB - 1
- 8 - RODZAJ DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH UKOŃCZENIE SZKOLENIA I UZYSKANIE KWALIFIKACJI - 1
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku: zmiany adresu, zmiany numeru rachunku bankowego, zmiany przepisów prawnych w tym zmiany stawki podatku VAT. 2) Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy dotyczących: a) zmiany terminu realizacji szkolenia z przyczyn niezależnych od wykonawcy (siła wyższa), zmiana terminu realizacji nie może dotyczyć przypadku niedostępności osób wskazanych do wykonania zamówienia. Zmiana może być wprowadzona na pisemny wniosek wykonawcy, b) zmiany: zmniejszenia (w przypadku problemów ze skompletowaniem grupy szkoleniowej przez PUP), lub zwiększenia liczby uczestników szkolenia. W takim przypadku koszt szkolenia stanowił będzie iloczyn jednostkowego kosztu szkolenia jednego uczestnika i liczby osób szkolonych, c) zmiany kadry prowadzącej szkolenie w szczególnie uzasadnionych przypadkach np. choroba wykładowcy. Osoba zastępująca musi posiadać taki sam lub wyższy poziom kwalifikacji i doświadczenia jak osoba zastępowana. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu informacje o zastępującym wg Części II Formularza ofertowego: Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej. Zmiana może być wprowadzona na pisemny wniosek wykonawcy. 3) Zmiany wymienione w punkcie 2 ppkt a) i c) wymagają zgody zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.mielec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
ul. F. Chopina 16A
39-300 Mielec
pokój 29.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. F. Chopina 16A 39-300 Mielec pokój 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kosmetyczka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkolenia Kosmetyczka dla 10 osób bezrobotnych/ poszukujących pracy - Kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80530000-8- usługi szkolenia zawodowego. 2.Uczestnikami szkolenia będą osoby bezrobotne/poszukujące pracy z wykształceniem minimum zawodowym, skierowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, nieposiadające przeciwwskazań lekarskich do wykonywania pracy na stanowisku kosmetyczka. Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy zostaną skierowani przez PUP w Mielcu na badania lekarskie, Powiatowy Urząd Pracy pokryje koszty tych badań. 3.Celem szkolenia jest nabycie wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności do pracy na stanowisku kosmetyczka. 4.Szkolenie powinno się kończyć egzaminem i uzyskaniem zaświadczenia wydanego na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. nr 31 poz. 216). Egzamin powinien być wliczony w liczbę godzin szkolenia. 5.Wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej: 220 godzin zegarowych. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. 6.Zajęcia powinny odbywać się przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, codziennie (bez sobót, niedziel, dni ustawowo wolnych od pracy). 7.Zakres tematyczny programu szkolenia Kosmetyczka powinien wykorzystywać modułowe programy szkoleń zawodowych opracowane dla zawodu kosmetyczka dostępne w bazach danych Ministra Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl. Ponadto program szkolenia powinien uwzględniać przedłużanie paznokci metodą: żelową, akrylową, fiberglass. 8.Wymagany termin realizacji: rozpoczęcie maj 2010r. 9.Wykonawca zapewnia dla każdego uczestnika szkolenia: -materiały dydaktyczne niezbędne przy realizacji szkolenia (dodatkowo jeden komplet materiałów dla zamawiającego doręczony zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia), -materiały ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia, -przybornik za kwotę minimum 200 zł w skład którego wchodzą co najmniej: nożyczki kosmetyczne, pilniczek metalowy, pilniczek szklany, dłutko do pedicure, blok polerski, cążki do paznokci, pinceta, -materiały piśmiennicze, -zaplecze dydaktyczne i kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego kształcenia, -odpowiednie pomieszczenia wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, -bazę i sprzęt do zajęć praktycznych umożliwiający nabycie umiejętności praktycznych i płynną realizację szkolenia, -nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia, -odzież ochronną, -catering (dzienna stawka 10,00zł na osobę). 10.Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne, przybornik oraz odzież ochronna przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia. 11.W przypadku lokalizacji szkolenia poza terenem miasta Mielca, Wykonawca zobowiązuje się zapewnić uczestnikom szkolenia dowóz z Mielca na szkolenie i z miejsca szkolenia do Mielca, przy czym łączny czas dojazdu nie może przekraczać 3 godzin. 12.Zamawiający zapewnia sobie oraz organom nadzoru i kontroli Zamawiającego możliwość kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją szkolenia w tym dokumentów finansowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. KWALIFIKACJE i DOŚWIADCZENIE KADRY DYDAKTYCZNEJ - 20
- 3. BAZA SPRZĘTOWA - 15
- 4. PROGRAM SZKOLENIA - 10
- 5. POSIADANIE PRZEZ INSTYTUCJĘ SZKOLENIOWĄ CERTYFIKATU JAKOŚCI - 2
- 6. NADZÓR WEWNĘTRZNY REALIZOWANEGO SZKOLENIA - 1
- 7. ZAANGAŻOWANIE INSTYTUCJI SZKOLENIOWEJ W POZYSKIWANIE MIEJSC PRACY DLA PRZESZKOLONYCH OSÓB - 1
- 8. RODZAJ DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH UKOŃCZENIE SZKOLENIA I UZYSKANIE KWALIFIKACJI - 1
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Fryzjer - stylista.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkolenia Fryzjer-stylista dla 10 osób bezrobotnych/poszukujących pracy - Kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80530000-8- usługi szkolenia zawodowego. 2.Uczestnikami szkolenia będą osoby bezrobotne/poszukujące pracy skierowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu posiadające wykształcenie minimum zawodowe, nieposiadające przeciwwskazań lekarskich do wykonywanej pracy na stanowisku fryzjer. Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy zostaną skierowani przez PUP w Mielcu na badania lekarskie, Powiatowy Urząd Pracy pokryje koszty tych badań. 3.Celem szkolenia jest nabycie wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności do pracy w zawodzie fryzjer. 4.Szkolenie powinno się kończyć egzaminem i uzyskaniem zaświadczenia wydanego na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. nr 31 poz.216). Egzamin powinien być wliczony w liczbę godzin szkolenia. 5.Wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej: 300 godzin zegarowych. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. 6.Zajęcia powinny odbywać się przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu, codziennie (bez sobót, niedziel, dni ustawowo wolnych od pracy). 7.Zakres tematyczny programu szkolenia powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych opracowane dla zawodu fryzjer dostępne w bazach danych Ministra Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl . Program szkolenia powinien uwzględniać nowoczesne trendy i techniki fryzjerstwa w zakresie koloryzacji, strzyżenia, modelowania oraz stylizacji fryzur. 8.Wymagany termin realizacji: rozpoczęcie wrzesień 2010r. 9.Wykonawca zapewnia dla wszystkich uczestników szkolenia: -materiały dydaktyczne niezbędne przy realizacji szkolenia (dodatkowo jeden komplet materiałów dla zamawiającego doręczony zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia), -materiały ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia, -przybornik za kwotę minimum 250 zł w skład którego wchodzą co najmniej: nożyczki fryzjerskie, grzebień, 3 szczotki do modelowania okrągłe o zróżnicowanej szerokości, -materiały piśmiennicze, -zaplecze dydaktyczne i kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego kształcenia, -odpowiednie pomieszczenia wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia, zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, -bazę i sprzęt do zajęć praktycznych umożliwiający nabycie umiejętności praktycznych i płynną realizację szkolenia, -nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia, -odzież ochronną, -catering (dzienna stawka 10,00zł na osobę). 10.Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne, przybornik oraz odzież ochronna przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia. 11.W przypadku lokalizacji szkolenia poza terenem miasta Mielca, Wykonawca zobowiązuje się zapewnić uczestnikom szkolenia dowóz z Mielca na szkolenie i z miejsca szkolenia do Mielca, przy czym łączny czas dojazdu nie może przekraczać 3 godzin. 12.Zamawiający zapewnia sobie oraz organom nadzoru i kontroli Zamawiającego możliwość kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją szkolenia w tym dokumentów finansowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. KWALIFIKACJE i DOŚWIADCZENIE KADRY DYDAKTYCZNEJ - 20
- 3. BAZA SPRZĘTOWA - 15
- 4. PROGRAM SZKOLENIA - 10
- 5. POSIADANIE PRZEZ INSTYTUCJĘ SZKOLENIOWĄ CERTYFIKATU JAKOŚCI - 2
- 6. NADZÓR WEWNĘTRZNY REALIZOWANEGO SZKOLENIA - 1
- 7. ZAANGAŻOWANIE INSTYTUCJI SZKOLENIOWEJ W POZYSKIWANIE MIEJSC PRACY DLA PRZESZKOLONYCH OSÓB - 1
- 8. RODZAJ DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH UKOŃCZENIE SZKOLENIA I UZYSKANIE KWALIFIKACJI - 1
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Wymiana nawierzchni tarasu przy Przedszkolu Miejskim nr 4 w Mielcu (MBO)
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1 143R w km 5+230 - 5+400 w m. Brzyście"
- Dowóz do szkół uczniów z niepełnosprawnościami z terenu Gminy Miejskiej Mielec w roku szkolnym 2025/2026
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 184 R od km 0+930 do km 1+460 w m. Podole
- Transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 02 01 zebranych z nieruchomości niezamieszkałych z terenu powiatu mieleckiego od dnia podpisania umowy do 31.12.2025r.
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 140R w km od 2+055 do 2+309 w m. Grochowe polegająca na budowie drogi dla pieszych
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Realizacja warsztatów i szkoleń zawodowych dla słuchaczy Szkoły Policealnej im. Jadwigi Romanowskiej w Elblągu, z podziałem na 6 części"
- Przeprowadzenie kursu ,,Spawania metodą MAG-135" dla uczniów w ramach projektu ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start" w Zespole Szkół nr 7 im. Stanisława Mastalerza w Katowicach
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Tarnowie pn. Kasjer-fakturzysta.
- Przeprowadzenie szkolenia elektrycznego G1 do 1kv pod nazwą ,,SEP dla uczniów z egzaminem" w ramach projektu pn.: ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start" w ZS7 w Katowicach.
- Usługa szkoleniowa realizowana przez 3 instruktorów prowadzących pn.: "Współpraca GOPR i górskich służb ratowniczych w reagowaniu na wypadki letnie, zdarzenia [...] w górskim obszarze transgranicznym"
- Zakup kursów zawodowych dla uczniów CKZiU w Niepołomicach w ramach projektu: Rozwijanie umiejętności zawodowych uczniów oraz kadry pedagogicznej szkół prowadzących kształcenie zawodowe
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.