Ogłoszenie z dnia 2009-06-04
Konin: Remont pomieszczeń Zespołu Szkół Technicznych i Hutniczych w Koninie
Numer ogłoszenia: 88295 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Technicznych i Hutniczych , ul. Kolska 1, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 2429824, faks 0-63 2429824.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zstih.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń Zespołu Szkół Technicznych i Hutniczych w Koninie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowe i adaptacyjne w istniejącym budynku szkolnym przy ul. Kolskiej i ulicy Dąbrowskiego w Koninie. Zakres robót w budynku przy ul. Kolskiej w Koninie obejmuje roboty remontowe pracowni fizyki - sala nr 15. Zakres robót w budynku przy ulicy Dąbrowskiego w Koninie obejmuje: - wymianę stolarki drzwiowej, - adaptację zaplecza sali biologicznej na gabinet pielęgniarki, - wykonanie pomieszczenia WC dla personelu, - remont sanitariatów chłopców..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum pięciu robót obejmujących roboty remontowo - budowlane obiektów kubaturowych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 3.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Należy przedłożyć kserokopię uprawnień kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem stwierdzającym wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Oświadczenie o posiadaniu wymaganego w postępowaniu sprzętu technicznego. 4.Dokumenty na okoliczność potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia : - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej dysponowaniem środkami finansowymi lub zdolnością kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5.Oświadczenie wykonawcy, że spełnienia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, w tym oświadczenie o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków - Urząd Skarbowy, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne - załączyć kserokopie zaświadczeń wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zstih.konin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Technicznych i Hutniczych w Koninie
62-500 Konin, ul. Kolska 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Technicznych i Hutniczych w Koninie 62-500 Konin, ul. Kolska 1, pok. nr 24.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 2 "Kraina Wesołej Zabawy" w roku 2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 6 w Koninie w 2026 r.
- Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Ubezpieczenie pojazdów samochodowych i majątku Wielkopolskiego Centrum Ratownictwa Medycznego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Kompleksowa wymiana bram wjazdowych w budynku garażowym PGKiM Sp. z o. o. ul. Marii Dąbrowskiej 8 w Koninie
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REWITALIZACJA BUDYNKU PO POWIATOWEJ BIBLIOTECE PEDAGOGICZNEJ NA POTRZEBY UTWORZENIA OŚRODKA WSPARCIA DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI REALIZUJĄCEGO W ŚRODOWISKU USŁUGI SPOŁECZNE
- Modernizacja kotłowni gazowej w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przy ul. Pomnikowej 21
- Remont budynku przy ul. Więckowskiego 20 we Wrocławiu w zakresie: remontu klatki schodowej z likwidacją WC, likwidacją instalacji gazowej, wydzielenia łazienek w lokalach, robót wentylacyjnych.
- Poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych na terenie gminy Warka
- "Remont lokali mieszkalnych w systemie "zaprojektuj-wybuduj" w budynku przy ul. Leśnej 1 w Wałbrzychu (lokale nr 2, 3, 5 i 6)"
- ""Adaptacja budynku starej plebani w Oleśnicy na cele infrastruktury społecznej i wsparcia osób starszych - etap I" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych".
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





