Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-04
Warszawa: Dostawa zestawu do pomiarów parametrów fizjologicznych dostosowanego do pracy na lotniczych gimnastycznych przyrządach specjalnych (LGPS)
Numer ogłoszenia: 88183 - 2009; data zamieszczenia: 04.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej , ul. Krasińskiego 54, 01-755 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6852689, faks 022 6852689, 6852715.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiml.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawu do pomiarów parametrów fizjologicznych dostosowanego do pracy na lotniczych gimnastycznych przyrządach specjalnych (LGPS).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawu do pomiarów parametrów fizjologicznych dostosowanego do pracy na lotniczych gimnastycznych przyrządach specjalnych (LGPS) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zakres przedmiotu zamówienia składa się z trzech etapów: A) Opracowanie dokumentacji konstrukcyjnej zestawu pomiarowego parametrów fizjologicznych dostosowanego do pracy na LGPS. B) Zainstalowanie na stanowisku badawczym LGPS prototypu zestawu pomiarowego parametrów fizjologicznych. C) Wykonanie badań funkcjonalnych prototypu zestawu pomiarowego parametrów fizjologicznych w warunkach rzeczywistych pracy na LGPS, wprowadzenie wymaganych zmian i zainstalowanie wersji finalnej zestawu pomiarowego parametrów fizjologicznych w warunkach rzeczywistych pracy na LGPS..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunki określone w SIWZ i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia: a. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostarczył i zainstalował aparaturę medyczną do pomiaru, rejestracji, bezprzewodowej transmisji danych, archiwizacji i analizy sygnałów biologicznych. 3. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy potwierdzą, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a. Wykonawca musi posiadać wdrożony system zarządzania jakością świadczonych dostaw potwierdzony przez niezależną jednostkę certyfikującą zgodny z normą ISO 13485 dla Systemu Zarządzania Jakością Wyrobów Medycznych 4. Zamawiający oceni spełnianie wyżej wymienionych warunków na podstawie przedstawionych dokumentów wymienionych w pkt. IX SIWZ wg sposobu spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca składa wraz z ofertą: a. Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. b. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, Wykonawca składa wraz z ofertą: a. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ. Przez dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie dostarczenie i zainstalowanie aparatury medycznej do pomiaru, rejestracji, bezprzewodowej transmisji danych, archiwizacji i analizy sygnałów biologicznych. 3) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca składa wraz z ofertą: a. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli Zamawiający odwołuje się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich - EN ISO 13485 dla Systemu Zarządzania Jakością Wyrobów Medycznych 4) Inne wymagane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty: a. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiml.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, bud. nr 5, pok. nr 26 Sekcja Planowania Logistycznego i Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, bud. nr 2, pok. nr 37 Kancelaria WIML.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizację pomieszczeń w obiekcie Centrum Rekreacyjno - Sportowego m.st Warszawy w Dzielnicy Bielany przy ul. Lindego 20.
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 42 w budynku przy al. Niepodległości 132/136 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Wykonywanie usług weterynaryjnych na rzecz Lasów Miejskich - Warszawa.
- Dostawa materiałów oraz sprzętu do sterylizacji
- dostawa elektrod, papierów i akcesoriów do urządzeń medycznych (EKG, EEG, KTG, USG i innych)
- KZP/11/2025 Dostawa klastra IT HE
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa aparatury badawczej dla Wydziału Chemii UWr - Titrator kulometryczny Karla Fischera"
- "Dostawa urządzenia nadawczo-odbiorczego NI USRP 2974 High Performance Embedded SDR dla Wojskowego Instytutu Łączności-Państwowego Instytutu Badawczego."
- Dostawa urządzenia do rozwirowania emulsji (spincoaters) zintegrowanego z płytami grzejnymi (hot plates): 2 szt.
- Dostawa automatycznego czytnika termoluminescencyjnego dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.16.2025)
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.