To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-10
Lublin: Naprawy i konserwacje kserokopiarek oraz wymiany części zamiennych niezbędnych do naprawy- umowa na okres trzech lat, nr spawy: UM-ZP-262-89/10.
Numer ogłoszenia: 8807 - 2011; data zamieszczenia: 10.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 317705 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Al. Racławickie 1, 20-059 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 528 88 88, faks 81 528 89 18.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy i konserwacje kserokopiarek oraz wymiany części zamiennych niezbędnych do naprawy- umowa na okres trzech lat, nr spawy: UM-ZP-262-89/10..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są autoryzowane naprawy i konserwacje wszystkich typów kopiarek będących własnością Uniwersytetu Medycznego w Lublinie wraz z wymianami części zamiennych niezbędnych do naprawy, określonych w załączniku nr 8 i 9 do SIWZ. Kopiarki, o których mowa w niniejszym punkcie wymienione są poniżej w dwóch zadaniach (ofertach częściowych). Przez pojęcie Konserwacja- Zamawiający rozumie realizację czynności serwisowych polegających na sprawdzeniu i czyszczeniu elementów, wraz z ewentualną wymianą elementów, mające na celu zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy kserokopiarki: Sprawdzenie dotyczy: skanera i obiektywu, zespołu utrwalania, zespołu bębna, zespołu wywołującego. Sprawdzenie i czyszczenie dotyczy: elektrody i rolki ładującej, elektrody i rolki transferowej oraz separującej rolek transportu papieru. Czyszczenie dotyczy: szyby ekspozycyjnej, odbłyśników i luster, wałka teflonowego i dociskowego, odrywaczy papieru, obudowy kserokopiarki. Przez pojęcie: Naprawa- Zamawiający rozumie serwisowanie kserokopiarek łącznie z dostarczeniem przez wykonawcę w ramach tego serwisu wszystkich materiałów i części zamiennych do miejsca instalacji urządzenia (z wyłączeniem papieru i tonerów). W trakcie wykonywania zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się podjąć czynności naprawy i/lub konserwacji w ciągu maksymalnie 2 godzin roboczych od czasu zgłoszenia usterki faksem jeżeli zgłoszenie nastąpi w godz. 7:15-15:15. W przypadku, gdy Zamawiający wezwie Wykonawcę do dokonania naprawy po godz.15:15, wówczas czas podjęcia naprawy przez Wykonawcę (2 godziny robocze od zgłoszenia) będzie liczony od godz. 7:00 rano dnia następnego. Załącznik nr 8 i 9 do SIWZ stanowi wykaz części zamiennych najczęściej używanych do naprawy kserokopiarek. Jest on przykładowy i stanowi katalog otwarty, gdyż nie można z góry przewidzieć oraz określić ilości i rodzaju naprawianych części. W związku z faktem, że w przedmiotowym postępowaniu występują zamówienia mieszane, na podst. art. 6 ust. 1 Pzp, do udzielenia niniejszego zamówienia stosuje się przepisy dotyczące DOSTAW..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Autoryzowane naprawy i konserwacje kopiarek: Toshiba, Lanier, Canon, Sharp, Xerox, Panasonic, Minolta, Kiocera Mita, Konica. Wykaz części zamiennych do ww. kserokopiarek, najczęściej używanych do naprawy, zawiera załącznik nr 8 do SIWZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Euro-Serwis s.c. W. Fedyna, J. Grzegorczyk, M. Tarkowski, ul. Sieroszewskiego 7, 24-100 Puławy, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 111270,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5430,82
Oferta z najniższą ceną: 5430,82 / Oferta z najwyższą ceną: 5430,82
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Autoryzowane naprawy i konserwacje kopiarek: Ricoh, Gestetner, Nashuatec, Develop, Konica-Minolta Wykaz części zamiennych do ww. kserokopiarek, najczęściej używanych do naprawy, zawiera załącznik nr 9 do SIWZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Euro-Serwis s.c. W. Fedyna, J. Grzegorczyk, M. Tarkowski, ul. Sieroszewskiego 7, 24-100 Puławy, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 111270,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6389,14
Oferta z najniższą ceną: 6389,14 / Oferta z najwyższą ceną: 6882,17
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Kompleksowa obsługa w zakresie rezerwacji i sprzedaży oraz dostarczenia biletów lotniczych na loty zagraniczne i krajowe wraz z ubezpieczeniem na wyjazd zagraniczny na potrzeby UMWL w Lublinie.
- Renowacja zabytkowego XIX-wiecznego drewnianego dworu rezydencjonalnego z Huty Dzierążyńskiej w sektorze dworskim Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
- Rewitalizacja zabytkowej rezydencji dworkowej Harasiewiczówki z początku XIX wieku w Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
- Przebudowa zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej wraz z pracami towarzyszącymi przy budynku będącym siedzibą Pierwszego Urzędu Skarbowego w Lublinie przy ul. Sądowej 5
- Komenda Powiatowa Policji w Kraśniku - modernizacja obiektu wraz z terenem przyległym
- Usługa wykonania okresowych przeglądów kominiarskich
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.