Ogłoszenie z dnia 2007-01-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Pabianice: środek transportu: samochód lub wariantowo zestaw (samochód + przyczepa) przeznaczony do transportu lekkich dużogabarytowych ładunków Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Suwary S.A., do kontaktów: dyr. Krzysztof Biskupski, ul. Piotra Skargi 45/47, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. +48 42 2252205, fax +48 42 2145331, e-mail: office@suwary.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.suwary.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Zakład Pracy Chronionej; Produkcja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Środek transportu: samochód lub wariantowo zestaw (samochód + przyczepa) przeznaczony do transportu lekkich dużogabarytowych ładunków. Częstotliwość przejazdów 4-5 w ciągu 8 godzin na dystansie 10 km. Sporadycznie dystanse do 50 km. Samochód powinien być przystosowany do transportu w soboty, niedziele i podczas obowiązujących zakazów dla innych samochodów ciężarowych (Euro 3). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Pabianice, woj. łódzkie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Samochód solo: - kabina dzienna - klimatyzacja - część ładunkowa kryta plandeką - w części tylnej drzwi na całej wysokości zabudowy naczepy - część ładunkowa przystosowana do przewozu 18 sztuk palet - wymiary palety z ładunkiem 1200 x 800 x 2550 - ciężar jednej palety z ładunkiem około 130 kg. 2. Samochód + przyczepa Przyczepa: - przystosowana do załadunku od 12 do 18 palet - wymiary palety z ładunkiem 1200 x 800 x 2550 - ciężar jednej palety z ładunkiem około 130 kg - część ładunkowa kryta plandeką - w części tylnej drzwi. Samochód: - kabina dzienna - klimatyzacja - część ładunkowa kryta plandeką - w części tylnej drzwi na całej wysokości zabudowy naczepy - część ładunkowa przystosowana do przewozu 18 sztuk palet - wymiary palety z ładunkiem 1200 x 800 x 2550 - ciężar jednej palety z ładunkiem około 130 kg. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Świadectwo homologacji i zaświadczenie Euro 3. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.13.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów Kod CPV wg słownika 2008: 34.13.00.00 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 50 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 01.03.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności. Do potwierdzenia: - aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się dostawcy, którzy przedstawią następujące świadectwa: Świadectwo homologacji środka transportu Zaświadczenie, że środek transportu jest przystosowany do transportu w soboty, niedziele i podczas obowiązujących zakazów dla innych samochodów ciężarowych (Euro 3). 2. Znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. Do potwierdzenia sprawozdaniem finansowym, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią o badanym sprawozdaniu, albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innym dokumentem określającym obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy - wykazującym płynność finansową wykonawcy. O udzielenie zamówienia będzie mógł ubiegać się wykonawca, który wykaże posiadanie płynności finansowej. 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzenie poprawności formalnej i kompletności złożonych informacji i oświadczeń. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ustawowe, ww. oraz świadectwo homologacji i zaświadczenie Euro 3.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suwary.com.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.01.2007, godzina 13:30, Pabianice 95-200, ul. Piotra Skargi 45/47.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.01.2007.
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Remont bieżący nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3308E - ul. Piłsudskiego od ul. Św. Rocha do ul. Partyzanckiej w Pabianicach
- Wywóz odpadów wytworzonych w związku z działalnością Zamawiającego z terenów administrowanych przez Zamawiającego - 2026 rok (II postępowanie)
- ZAPEWNIENIE W 2026 ROKU GORĄCEGO POSIŁKU ŚWIADCZENIOBIORCOM OBJĘTYCH POMOCĄ SPOŁECZNĄ PRZEZ MIEJSKIE CENTRUM POMOCY SPOŁECZNEJ W PABIANICACH
więcej: przetargi w Pabianicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





