Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-28
Gdynia: Przebudowa budynku dla potrzeb Środowiskowego Domu Samopomocy w Gdyni przy ul. Wąsowicza 3
Numer ogłoszenia: 87758 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Armii Krajowej 44, 81-366 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7810120, 7820124 w. 55, 38, fax 058 7820124 w. 38.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsgdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynku dla potrzeb Środowiskowego Domu Samopomocy w Gdyni przy ul. Wąsowicza 3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa budynku dla potrzeb Środowiskowego Domu Samopomocy w Gdyni przy ul. Wąsowicza, zgodnie z zakresem robót na podstawie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z przedmiarami (załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.52.21 - Ośrodki opieki dziennej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.52.21 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków opieki dziennej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 22.288,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A/ posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, B/ spełnianie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, C/ nie podleganie wykluczeniu z art. 24 ust. 1-2 tejże ustawy, D/ posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale IV siwz.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 1, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego dla siedziby Wykonawcy urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu przetargowym. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego dla siedziby Wykonawcy oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z płatnościami składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, ze uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu przetargowym. 5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2. 6. Wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat t.j. od dnia 1 stycznia 2005 r. do daty składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia na zał. nr 3, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, potwierdzonych dokumentami, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. Wymagane min. 3 kontrakty, każdy na kwotę min. 500.000 zł netto. 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. 8. Kosztorys szczegółowy opracowany zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i na podstawie przedmiaru robót, zawierający całkowitą cenę przedmiotu zamówienia. 9. Projekt umowy uzupełniony o dane Wykonawcy - zał. nr 4 - z podpisem i pieczątką osoby upoważnionej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopsgdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni Ul. Armii Krajowej 44 81-366 Gdynia pok. 504, V piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni Ul. Armii Krajowej 44 81-366 Gdynia Sekretariat - pok. 500, V piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa do siedziby zamawiającego samochodu przeznaczonego do przewozu towarów
- Dostawa punktów dostępu do sieci WiFi wraz z licencjami do zarządzania
- Dostawa czterech pneumatycznych namiotów ratunkowych wraz z osprzętem
- Dostawa specjalistycznej odzieży ochronnej do celów przeciw pożarowych
- SUKCESYWNE DOSTAWY AKCESORIÓW DO SSAKÓW NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





