To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-04-21
Morąg: Świadczenie przez wykonawcę usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta rodziny dla uczestników projektu systemowego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn. Aktywność - szansą na lepsze jutro, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 87732 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54200 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Dworcowa 9, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7574052, faks 089 7574052.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie przez wykonawcę usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta rodziny dla uczestników projektu systemowego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn. Aktywność - szansą na lepsze jutro, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawców (osoby fizyczne) na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta rodziny dla 46 osób - mieszkańców Gminy Morąg, uczestników projektu systemowego pn. Aktywność - szansą na lepsze jutro, w wymiarze 3.220 godzin. 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie przez asystentów rodziny w miejscu zamieszkania uczestników projektu, w dni robocze , w godzinach od 8.00 - 22.00, co najmniej 2 razy w miesiącu, przy czym liczba godzin podczas wykonywania funkcji asystenta rodziny w danym dniu uzależniona będzie od potrzeb rodziny i diagnozy postawionej przez asystenta. Przewiduje się wypełnianie funkcji asystenta rodziny również w dni wolne od pracy ale tylko w sytuacji kryzysowej rodziny lub konieczności podjęcia interwencji. 3. Asystenci rodziny zostaną zatrudnieni przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Morągu na umowę - zlecenie. Usługi będą świadczone przez asystentów rodziny od daty podpisania umowy do 30.11.2011. 4. Zatrudnionych zostanie 9 asystentów rodziny przy czym każdy z 8 asystentów świadczyć będzie usługi dla co najmniej 5 osób a jeden (1) asystent dla 6 osób w wymiarze 70 godzin dla każdej osoby w okresie trwania umowy. 5. Wymiar godzin pracy zlecanych asystentom w trakcie trwania umowy może ulec zmianie - zwiększeniu lub zmniejszeniu. W przypadku zmniejszenia wykonawca nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z powodu realizacji umowy w mniejszym zakresie. 6. Do obowiązków asystenta rodziny należeć będzie: wspieranie rodziny poprzez konsultacje i działania edukacyjne, propagowanie prawidłowych wzorców funkcjonowania społecznego poprzez edukację w zakresie obowiązujących norm współżycia społecznego, informowania rodziny o przysługujących formach pomocy i wsparcia ze strony instytucji i organizacji pozarządowych, korzystania z różnego typu placówek wsparcia, stymulowania klientów do samodzielnego rozwiązywania problemów rodziny, również metodą konferencji grupy rodziny, inicjowania działań zmierzających do zapobiegania izolacji społecznej. 7. Wykonawcom nie przysługuje zwrot kosztów przejazdu do miejsca wykonywania przez nich usług asystenta rodziny. 8.Asystent rodziny prowadzi wymaganą przez Zamawiającego dokumentację: dziennik pracy z osobą/rodziną, miesięczne zestawienie wizyt u osób objętych asystenturą z datą i ilością godzin przepracowanych z rodziną potwierdzonych własnoręcznym podpisem uczestnika projektu oraz miesięcznych kart czasu pracy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.30.00.00 - Usługi pracy społecznej i podobnej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn. Aktywność - szansą na lepsze jutro, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta rodziny dla 5 osób - mieszkańców Gminy Morąg, uczestników projektu systemowego pn. Aktywność - szansą na lepsze jutro, w wymiarze 350 godzin.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bożena Bernaszuk, ul. Kopernika 9/1, 14-530 Frombork, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
- jjkk, ggg, 14-300 gggg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14000,00
Oferta z najniższą ceną: 14000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta rodziny dla 5 osób - mieszkańców Gminy Morąg, uczestników projektu systemowego pn. Aktywność - szansą na lepsze jutro, w wymiarze 350 godzin.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kamila Rawska, ul. Dworcowa 7D, 14-310 Miłakowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14000,00
Oferta z najniższą ceną: 14000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta rodziny dla 5 osób - mieszkańców Gminy Morąg, uczestników projektu systemowego pn. Aktywność - szansą na lepsze jutro, w wymiarze 350 godzin.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kamila Rzeczkowska, ul. Kolejowa 10, 14-300 Morąg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14000,00
Oferta z najniższą ceną: 14000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta rodziny dla 5 osób - mieszkańców Gminy Morąg, uczestników projektu systemowego pn. Aktywność - szansą na lepsze jutro, w wymiarze 350 godzin.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Marlena Morawska, Chojnik 59, 14-310 Morąg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14000,00
Oferta z najniższą ceną: 14000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta rodziny dla 5 osób - mieszkańców Gminy Morąg, uczestników projektu systemowego pn. Aktywność - szansą na lepsze jutro, w wymiarze 350 godzin.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Monika Tomczak, Markowo 6/2, 14-300 Morąg, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14000,00
Oferta z najniższą ceną: 14000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MORĄGA
- Zakup i dostawa wyposażenia ratowniczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
- ZAKUP UŻYWANEGO POJAZDU CIĘŻAROWEGO DO WYWOZU ODPADÓW - ŚMIECIARKA JEDNOKOMOROWA
- Zakup i dostawa sprzętu łącznościowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
więcej: przetargi w Morągu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





