Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-25
Morąg: Świadczenie przez wykonawcę usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta rodziny dla uczestników projektu systemowego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn. Aktywność - szansą na lepsze jutro, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 54200 - 2011; data zamieszczenia: 25.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Dworcowa 9, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7574052, faks 089 7574052.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-morag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie przez wykonawcę usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta rodziny dla uczestników projektu systemowego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki pn. Aktywność - szansą na lepsze jutro, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawców (osoby fizyczne) na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na pełnieniu funkcji asystenta rodziny dla 46 osób - mieszkańców Gminy Morąg, uczestników projektu systemowego pn. Aktywność - szansą na lepsze jutro w wymiarze 3.220 godzin. 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie przez asystentów rodziny w miejscu zamieszkania uczestników projektu, w dni robocze , w godzinach od 800 - 2200, co najmniej 2 razy w miesiącu, przy czym liczba godzin podczas wykonywania funkcji asystenta rodziny w danym dniu uzależniona będzie od potrzeb rodziny i diagnozy postawionej przez asystenta. Przewiduje się wypełnianie funkcji asystenta rodziny również w dni wolne od pracy ale tylko w sytuacji kryzysowej rodziny lub konieczności podjęcia interwencji. 3. Asystenci rodziny zostaną zatrudnieni przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Morągu na umowę - zlecenie. Usługi będą świadczone przez asystentów rodziny od daty podpisania umowy do 30.11.2011. 4. Zatrudnionych zostanie 9 asystentów rodziny przy czym każdy z 8 asystentów świadczyć będzie usługi dla co najmniej 5 osób a jeden (1) asystent dla 6 osób w wymiarze 70 godzin dla każdej osoby w okresie trwania umowy. 5. Wymiar godzin pracy zlecanych asystentom w trakcie trwania umowy może ulec zmianie - zwiększeniu lub zmniejszeniu. W przypadku zmniejszenia wykonawca nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z powodu realizacji umowy w mniejszym zakresie. 6. Do obowiązków asystenta rodziny należeć będzie: wspieranie rodziny poprzez konsultacje i działania edukacyjne, propagowanie prawidłowych wzorców funkcjonowania społecznego poprzez edukację w zakresie obowiązujących norm współżycia społecznego, informowania rodziny o przysługujących formach pomocy i wsparcia ze strony instytucji i organizacji pozarządowych, korzystania z różnego typu placówek wsparcia, stymulowania klientów do samodzielnego rozwiązywania problemów rodziny, również metodą konferencji grupy rodziny, inicjowania działań zmierzających do zapobiegania izolacji społecznej. 7. Wykonawcom nie przysługuje zwrot kosztów przejazdu do miejsca wykonywania przez nich usług asystenta rodziny. 8.Asystent rodziny prowadzi wymaganą przez Zamawiającego dokumentację: dziennik pracy z osobą/rodziną, miesięczne zestawienie wizyt u osób objętych asystenturą z datą i ilością godzin przepracowanych z rodziną potwierdzonych własnoręcznym podpisem uczestnika projektu oraz miesięcznych kart czasu pracy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.30.00.00 - Usługi pracy społecznej i podobnej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli: - Wykonawca wykaże udokumentowane wykształcenie wyższe w jednym z kierunków: psychologia, pedagogika, socjologia, socjoterapia, resocjalizacja, - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał, (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) co najmniej jedno zadanie polegające na świadczeniu przez asystentów rodziny lub pracy socjalnej oraz pomocy pedagogicznej wspierającej rodziny przeżywającej trudności w wykonywaniu funkcji opiekuńczo-wychowawczych. Ocena wykazania spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 65
- 2 - wykształcenie, podnoszenie kwalifikacji i doświadczenie - 35
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-morag.pl, www.bip.morag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 14-300 Morąg, ul. Dworcowa 9, pok. 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2011 godzina 13:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, 14-300 Morąg, ul. Dworcowa 9, pok. 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Finansowanie projektu ze Środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MORĄGA
- Zakup i dostawa wyposażenia ratowniczego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
- ZAKUP UŻYWANEGO POJAZDU CIĘŻAROWEGO DO WYWOZU ODPADÓW - ŚMIECIARKA JEDNOKOMOROWA
- Zakup i dostawa sprzętu łącznościowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej.
więcej: przetargi w Morągu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





