eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalwaria Zebrzydowska › Wykonanie placów zabaw realizowanych w ramach programu Radosna Szkoła na terenie Gminy Kalwaria Zebrzydowska, z podziałem na 3 zadaniaZadanie nr 1przy Zespole Szkół nr 5 w Barwałdzie Górnym; Zadanie nr 2przy Zespole Szkół nr 4 w Zebrzydowicach; Zadanie nr 3przy Szkole Podstawowej w Zarzycach Wielkich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-18

Kalwaria Zebrzydowska: Wykonanie placów zabaw realizowanych w ramach programu Radosna Szkoła na terenie Gminy Kalwaria Zebrzydowska, z podziałem na 3 zadania: Zadanie nr 1: przy Zespole Szkół nr 5 w Barwałdzie Górnym; Zadanie nr 2: przy Zespole Szkół nr 4 w Zebrzydowicach; Zadanie nr 3: przy Szkole Podstawowej w Zarzycach Wielkich
Numer ogłoszenia: 87711 - 2012; data zamieszczenia: 18.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kalwaria Zebrzydowska , ul. Mickiewicza 7, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, woj. małopolskie, tel. 033 8766218, faks 033 8766301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalwaria-zebrzydowska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie placów zabaw realizowanych w ramach programu Radosna Szkoła na terenie Gminy Kalwaria Zebrzydowska, z podziałem na 3 zadania: Zadanie nr 1: przy Zespole Szkół nr 5 w Barwałdzie Górnym; Zadanie nr 2: przy Zespole Szkół nr 4 w Zebrzydowicach; Zadanie nr 3: przy Szkole Podstawowej w Zarzycach Wielkich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Wykonanie placów zabaw realizowanych w ramach programu Radosna Szkoła na terenie Gminy Kalwaria Zebrzydowska, z podziałem na 3 zadania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania: Zadanie nr 1: Wykonanie placu zabaw realizowanego w ramach programu Radosna Szkoła przy Zespole Szkół nr 5 w Barwałdzie Górnym. Plac zabaw o powierzchni 285,31 m2 (w tym powierzchnia bezpieczna pod urządzenia rekreacyjne 157,39 m2, powierzchnia bezpieczna pod komunikację 23,54 m2, powierzchnia pod teren zielony 95,19 m2). Wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowo-rekreacyjne i małą architekturę wysokiej jakości oraz nawierzchnie bezpieczne, a także zieleń otaczającą (izolacyjną i dekoracyjną). Zadanie nr 2: Wykonanie placu zabaw realizowanego w ramach programu Radosna Szkoła przy Zespole Szkół nr 4 w Zebrzydowicach. Plac zabaw o powierzchni 283,67 m2 (w tym powierzchnia bezpieczna pod urządzenia rekreacyjne 155,25 m2, powierzchnia bezpieczna pod komunikację 22,50 m2, powierzchnia pod teren zielony 101,10 m2). Wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowo-rekreacyjne i małą architekturę wysokiej jakości oraz nawierzchnie bezpieczne, a także zieleń otaczającą (izolacyjną i dekoracyjną). Zadanie nr 3: Wykonanie placu zabaw realizowanego w ramach programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej w Zarzycach Wielkich. Plac zabaw o powierzchni 265,78 m2 (w tym powierzchnia bezpieczna pod urządzenia rekreacyjne 157,03 m2, powierzchnia bezpieczna pod komunikację 21,02 m2, powierzchnia pod teren zielony 81,99 m2). Wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowo-rekreacyjne i małą architekturę wysokiej jakości oraz nawierzchnie bezpieczne, a także zieleń otaczającą (izolacyjną i dekoracyjną). II. Zamawiający będzie rozpatrywał każdą z części oddzielnie. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. Szczegółowo roboty budowlane określone zostały w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót i projektach budowlano-wykonawczych opracowanych dla każdego zadania, stanowiących załączniki do SIWZ. Obiekty wykonane muszą być zgodnie z programem Rządowym Radosna Szkoła. Wszystkie zastosowane materiały i wyroby muszą posiadać wymagane, aktualne atesty, aprobaty lub deklaracje zgodności. W przypadku wskazania w dokumentacjach projektowych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia dla poszczególnych towarów lub rozwiązań, dopuszcza się towary lub rozwiązania równoważne, tj. takie które spełniają wymagania techniczne, jakościowe, parametry itp. określone w projektach budowlano-wykonawczych przez autora projektu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 45.11.27.10-5, 45.11.12.40-2, 45.34.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu placu zabaw z nawierzchnią syntetyczną wraz z wyposażeniem lub w ramach programu rządowego Radosna Szkoła o wartości minimum 100.000,00 złotych brutto każda robota budowlana oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przedkładając wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 100.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp; 2) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku należy przedłożyć ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) oferta i załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi. W przypadku, gdy oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo; 4) kosztorys ofertowy odpowiednio na zadanie, na które Wykonawca składa ofertę

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmiany dotyczące podwykonawców i powierzonego im zakresu prac w stosunku do wskazanego w ofercie; 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana: warunkami atmosferycznymi, w szczególności klęskami żywiołowymi; odmiennymi od przyjętych w dokumentacji projektowej warunkami terenowymi oraz innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkującymi niemożliwością prowadzenia robót; 3) zmiana osób wymienionych w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, pod warunkiem posiadania przez następców tych osób doświadczenia i uprawnień, co najmniej równoważnych doświadczeniu i uprawnieniom wskazanych w warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określonych w SIWZ. Zmiana osób może być dokonana w przypadkach: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, niewywiązywania się z powierzonych obowiązków lub gdy zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy np. rezygnacji

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kalwaria-zebrzydowska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej, ul. Mickiewicza 7, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, II piętro, pokój nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2012 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej, ul. Mickiewicza 7, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, Biuro Obsługi Mieszkańców, parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie placu zabaw realizowanego w ramach programu Radosna Szkoła przy Zespole Szkół nr 5 w Barwałdzie Górnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plac zabaw o powierzchni 285,31 m2 (w tym powierzchnia bezpieczna pod urządzenia rekreacyjne 157,39 m2, powierzchnia bezpieczna pod komunikację 23,54 m2, powierzchnia pod teren zielony 95,19 m2). Wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowo-rekreacyjne i małą architekturę wysokiej jakości oraz nawierzchnie bezpieczne, a także zieleń otaczającą (izolacyjną i dekoracyjną).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 45.11.27.10-5, 45.34.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie placu zabaw realizowanego w ramach programu Radosna Szkoła przy Zespole Szkół nr 4 w Zebrzydowicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plac zabaw o powierzchni 283,67 m2 (w tym powierzchnia bezpieczna pod urządzenia rekreacyjne 155,25 m2, powierzchnia bezpieczna pod komunikację 22,50 m2, powierzchnia pod teren zielony 101,10 m2). Wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowo-rekreacyjne i małą architekturę wysokiej jakości oraz nawierzchnie bezpieczne, a także zieleń otaczającą (izolacyjną i dekoracyjną).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 45.11.27.10-5, 45.11.12.40-2, 45.34.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie placu zabaw realizowanego w ramach programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej w Zarzycach Wielkich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plac zabaw o powierzchni 265,78 m2 (w tym powierzchnia bezpieczna pod urządzenia rekreacyjne 157,03 m2, powierzchnia bezpieczna pod komunikację 21,02 m2, powierzchnia pod teren zielony 81,99 m2). Wyposażenie placu zabaw w urządzenia zabawowo-rekreacyjne i małą architekturę wysokiej jakości oraz nawierzchnie bezpieczne, a także zieleń otaczającą (izolacyjną i dekoracyjną).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 45.23.32.00-1, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 45.11.27.10-5, 45.11.12.40-2, 45.34.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.08.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.