Ogłoszenie z dnia 2013-05-23
Wrocław: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu Zaprasza do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki. Przedmiotem postępowania są 4 zadania:
1. nadzór autorski nad oprogramowaniem Infomedica,
2. UPGRADE DO AMMS,
3. zakup licencji Ruch Chorych AMMS
4. usługa serwisu.
Numer ogłoszenia: 87551 - 2013; data zamieszczenia: 23.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu, ul. Grabiszyńska 105, 53-439 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3349520, 410, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podmiot leczniczy niebędący przedsiębiorcą.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu Zaprasza do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki. Przedmiotem postępowania są 4 zadania: 1. nadzór autorski nad oprogramowaniem Infomedica, 2. UPGRADE DO AMMS, 3. zakup licencji Ruch Chorych AMMS 4. usługa serwisu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu Zaprasza do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki. Przedmiotem postępowania są 4 zadania: 1. nadzór autorski nad oprogramowaniem Infomedica, 2. UPGRADE DO AMMS, 3. zakup licencji Ruch Chorych AMMS 4. usługa serwisu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Asseco Poland Spółka Akcyjna, ul. Olchowa 14, 35-322 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 355000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 430500,00
Oferta z najniższą ceną: 430500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 430500,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a, art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie udzielane w drodze zamówienia z wolnej ręki ze względu na fakt posiadania praw wyłącznych (autorskich)przez Wykonawcę. Jednocześnie, ze względu na fakt iż dotychczasowe usługi opieki serwisowej - pomimo dołożenia wszelkiej staranności w zakresie wyłonienia kompetentnego Wykonawcy w drodze konkurencyjnej - nie były realizowane w sposób zadowalający, a posiadane przez Centrum oprogramowanie nie może być w pełni wykorzystane, zadecydowano o włączeniu tej usługi w zakres zamówienia. Katalog firm mogących świadczyć takie usługi na terenie Dolnego Śląska jest mocno ograniczony, co odzwierciedlały oferty składane w poprzednich postępowaniach oraz działania podejmowane przez Zamawiającego. Jednocześnie należy zauważyć, że decyzja o włączeniu usługi opieki serwisowej do postępowania podyktowana jest względami nie tylko merytorycznymi, ale i ekonomicznymi. Przy dużym zamówieniu (złożonym z 4 zadań, z czego 3 zadania są w pełni oparte o prawa autorskie) istniały dużo większe możliwości wynegocjowania korzystniejszych cen.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 12 miesięcy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu"
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 66 WE WROCŁAWIU
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 6 ZADAŃ
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- Aktualizacja oraz serwis techniczny systemów informatycznych
- "Wdrożenie posiadanego modułu LABORATORIUM w Laboratorium Analitycznym (Strzelców Bytomskich 11) wraz z dostawą niezbędnych licencji oprogramowania bazodanowego (2)"
- Dostawa licencji baz danych
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania I, 18/ZP/2024
- Dostawa i wdrożenie systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.