eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaCRZP 14/08 Przetarg nieograniczony na roboty remontowe w Studenckim Domu Marynarza Nr 2 w Gdyni przy ul. Sędzickiego 19

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-28

Gdynia: CRZP 14/08 Przetarg nieograniczony na roboty remontowe w Studenckim Domu Marynarza Nr 2 w Gdyni przy ul. Sędzickiego 19
Numer ogłoszenia: 87470 - 2008; data zamieszczenia: 28.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Morska w Gdyni, ul. Morska 81-87, 81-225 Gdynia, woj. pomorskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CRZP 14/08 Przetarg nieograniczony na roboty remontowe w Studenckim Domu Marynarza Nr 2 w Gdyni przy ul. Sędzickiego 19.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących robót budowlanych w Studenckim Domu Marynarza Nr 2 w Gdyni, przy ul. Sędzickiego 19 : Zadanie 1 . ETAP I . Kuchnie studenckie w SDM-2 ul. Sędzickiego 19 - poziomy 400, 500,700. Zadanie 1 . ETAP II . Kuchnie studenckie w SDM-2 ul. Sędzickiego 19 - poziomy 300,600. Zadanie 2 . Magazyn odpadów - poziom 100 - Duży Żagiel SDM-2 ul. Sędzickiego 19. Zadanie 3 . Remont korytarza - poziom 400 -Mały Żagiel SDM-2 ul.Sędzickiego 19. Zadanie 4 . Remont schodów zewnętrznych i ściany oporowej przy SDM-2 ul.Sędzickiego 19.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości odpowiednio do zadania : a) Zadanie nr 1 : 11.000 zł (słownie zł : jedenaście tysięcy) b) Zadanie nr 2 : 3.600 zł (słownie zł :trzy tysiące sześćset) c) Zadanie nr 3 : 400 zł (słownie zł : czterysta) d) Zadanie nr 4 : 1.700 zł (słownie zł : jeden tysiąc siedemset ).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007 r), a w szczególności : 1. dysponują pracownikiem posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami - uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w Prawie Budowlanym (Dz. U. Nr 156, poz. 1118 z 2006r) i wpisanym na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 2. wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością oferowanym robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za spełniające warunek uważa się roboty o wartości odpowiednio do zadania : - zadanie nr 1- każda co najmniej 360.000zł - zadanie nr 2 - każda co najmniej 120.000zł - zadanie nr 3 - każda co najmniej 16.000zł - zadanie nr 4 - każda co najmniej 50.000zł. Warunki uznaje się za spełnione, na podstawie wymienionych ponizej oświadczeń i dokumentów oraz po wniesieniu wadium Ocena spełniania warunków będzie dokonywana wg formuły spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych - wypełniony Formularz II. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku spółek jawnych należy przedłożyć odpowiednie zaświadczenie wystawione dla spółki. 4. zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu ( ZUS ), wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 5. wykaz osób, które będą brały udział w realizacji zamówienia. Należy przedstawić kserokopię uprawnień budowlanych uprawniających do kierowania robotami w zakresie robot objętych niniejszym zamówieniami - Formularz IV - Wykaz personelu. 6. wykaz wykonanych przez Wykonawców w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością oferowanym robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - Formularz V - Wykaz robót, wraz z dokumentami potwierdzajacymi, że usługi te zostały wykonane należycie tzn. zgodnie z postanowieniami zawartej umowy. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie każdy z wykonawców musi udokumentować oddzielnie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.1-9 ustawy PZP tj. przedłożyć w/w dokumenty od 1 do 4, natomiast pozostałe dokumenty muszą poświadczać spełnianie warunków łącznie przez Wykonawców występujących wspólnie. Jeżeli kraj pochodzenia osoby lub kraj, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania znajduje się poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej do składania dokumentów należy stosować przepisy §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz.605) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania potwierdzenia złożonych oświadczeń, w przypadku wystąpienia wątpliwości co do prawidłowości złożonej oferty oraz obowiązku okazania oryginałów dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://tajfun.am.gdynia.pl/azp/download.php?list.35

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Morska w Gdyni Dział Techniczny 81- 225 Gdynia ul. Morska 81-87 pok. F-232.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Akademia Morska w Gdyni Dział Techniczny 81-225 Gdynia ul. Morska 81-87, budynek F, pok 232 w dni robocze w godz. 9.00 -14.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Kuchnie studenckie w SDM-2 ul. Sędzickiego 19 ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ETAP I . Kuchnie studenckie w SDM-2 ul. Sędzickiego 19 - poziomy 400, 500,700. ETAP II . Kuchnie studenckie w SDM-2 ul. Sędzickiego 19 . - poziomy 300,600.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-1, 45.11.11.00-9, 45.20.00.00-9, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.12.10-1, 45.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 . Magazyn odpadów - poziom 100 Duży Żagiel SDM-2 ul. Sędzickiego 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót zgodnie z opisem i projektem dotyczy pomieszczeń nr 111b,119,120 ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.11.00-9, 45.20.00.00-9, 45.40.00.00-1, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9, 45.33.12.10-1, 45.30.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.07.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 . Remont korytarza - poziom 400 Mały Żagiel SDM-2 ul.Sędzickiego 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu korytarza w zakresie : - wymiany drzwi wewnętrznych do pokoi studenckich - wymiany posadzki - malowania z uprzednim przygotowaniem podłoży - wymiany grzejników.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 . Remont schodów zewnętrznych i ściany oporowej przy SDM-2 przy ul.Sędzickiego 19..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie : 4.1. Remontu schodów zewnętrznych w zakresie : - remontu cząstkowego chodników z płyt chodnikowych - przestawienia krawężników i obrzeży - wymiana nawierzchni z płyt chodnikowych, wymiana krawężników i obrzeży - naprawa powierzchni betonowych podestów i stopni Przedmiot zamówienia został opisany w Opisie technicznym i mapce sytuacyjnej załączonej do niniejszej SIWZ . 4.2. Remontu ściany oporowej - zgodnie z Ekspertyzą stanu technicznego i projektem remontu opracowanym przez dr.inż. Witolda Pieślę - będącymi częścią niniejszej specyfikacji ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.