eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY MIENIA I OSÓB NA TERENIE UCMMiT



Og³oszenie z dnia 2025-10-13

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY MIENIA I OSÓB NA TERENIE UCMMiT

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192953946

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Styczniowego 9b

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-519

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.8.) Numer faksu: dzp@ucmmit.gdynia.pl

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ucmmit.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ucmmit.gdynia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY MIENIA I OSÓB NA TERENIE UCMMiT

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-864c7239-2aac-40ce-a62e-895f37fe148f

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00471213

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00011508/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 ¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY MIENIA I OSÓB

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1173706

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1173706

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w przedmiotowym postêpowaniu, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ucmmit_gdynia
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1173706
2. Korzystanie z Platformy jest bezp³atne. Podgl±d i pobieranie dokumentów zamówienia nie wymaga logowania.
3. Za datê wp³ywu ofert, informacji, dokumentów lub o¶wiadczeñ, przyjmuje siê datê ich wczytania na Platformie lub poczcie elektronicznej.
4. Wykonawca, za po¶rednictwem Platformy, mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci specyfikacji warunków zamówienia. Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów (pliki mo¿na spakowaæ) przy maksymalnej wielko¶ci 150 MB.
5. WYKONAWCA ZOBOWI¡ZANY JEST PRZEKAZAÆ PYTANIA W FORMIE EDYTOWALNEJ.
6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
7. W przypadku zastosowania kwalifikowanego podpisu elektronicznego Zamawiaj±cy zaleca podpisywanie dla dokumentów:
b) w formacie „pdf” zaleca siê podpis formatem PAdES,
c) dla dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpis formatem XAdES.
8. W przypadku zastosowania podpisu zaufanego :
a) którego efektem jest powstanie pliku .xml wielko¶æ tego pliku po podpisaniu nie mo¿e przekraczaæ 10 MB,
b) dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis formatem PAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .pdf),
c) dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .xml).
9. W przypadku korzystania z wariantu sk³adania podpisów zewnêtrznych konieczne jest za³±czenie na Platformê odpowiedniej pary plików, tj. pliku podpisywanego oraz pliku zawieraj±cego podpis.
10. Niezbêdne wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/ucmmit_gdynia tj.:
 sta³y dostêp do sieci Internet,
 zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0 lub Firefox ver.46 i pó¼niejsze lub Chrome ver. 45 i pó¼niejsze lub Opera ver. 37 i pó¼niejsze,
 w³±czona obs³uga JavaScript,
 oprogramowanie s³u¿±ce do sk³adania kwalifikowanego podpisu elektronicznego,
 zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umo¿liwiaj±cy obs³ugê formatów pdf.
11. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych: pdf, .doc, .docx, xml,.xls,.xlsx .jpg, .zip, lub .rar , przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie .pdf
a) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 150 MB,
b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
 oferta za³±czona przez Wykonawcê na Platformie i zapisana nie jest widoczna dla Zamawiaj±cego, poniewa¿ w systemie widnieje jako zaszyfrowana. Mo¿liwo¶æ otworzenia oferty dostêpna jest dopiero po up³ywie terminu sk³adania ofert,
 oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss).
c.d. pkt. XII SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpo¶rednio od osoby fizycznej, której dane dotycz±, w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
Administrator danych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej z siedzib± w Gdyni, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia. Tel: 58 699 85 06 adres e-mail: dyrekcja@ucmmit.gdynia.pl
Inspektor ochrony danych
We wszystkich sprawach dotycz±cych ochrony danych osobowych, macie Pañstwo prawo kontaktowaæ siê z naszym Inspektorem ochrony danych, na adres e-mail: dane_osobowe @ucmmit.gdynia.pl;
Cel przetwarzania
Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej bêdzie przetwarzaæ dane osobowe w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy w niniejszym postêpowaniu.
Podstawa przetwarzania danych
Dane osobowe s± przetwarzane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) ogólnego rozporz±dzenia o ochronie danych na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (PZP), tj. w celu wype³nienia obowi±zków prawnych ci±¿±cych na Administratorze.
W przypadku dobrowolnego podania danych niewynikaj±cych z przepisów prawa podstaw± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest Pañstwa zgoda wyra¿ona poprzez akt uczestnictwa w postêpowaniu.
Obowi±zek podania danych
Podanie danych osobowych w zwi±zku udzia³em w postêpowaniu o zamówienie publiczne jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP.
Okres przechowywania danych
 Pani/Pana dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
Odbiorcy danych
Pani/Pana dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostêpu do danych, o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci zgodnie z art. 18 ust. 5 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
Ponadto odbiorc± danych zawartych w dokumentach zwi±zanych z postêpowaniem o zamówienie publiczne mog± byæ podmioty, z którymi Administrator zawar³ umowy lub porozumienia.
Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG)
W zwi±zku z jawno¶ci± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Pañstwa dane mog± byæ przekazywane do pañstw z poza EOG z zastrze¿eniem, o którym mowa w punkcie powy¿ej.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
Prawa osób
Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c.d. pkt. XXIX SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DZ.282.19.2025.TP-fn

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ochrony mienia i osób.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) ¶wiadczenie us³ug w zakresie bezpo¶redniej ochrony fizycznej obiektów i mienia Uniwersyteckiego Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni przy ulicy Powstania Styczniowego 9b oraz pozosta³ych obiektów Gdañskiego Uniwersytetu Medycznego oraz mienia mieszcz±cego siê pod tym samym adresem,
b) ¶wiadczenie us³ug w zakresie bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób przebywaj±cych na terenie obiektów ww. instytucji w Gdyni przy ulicy Powstania Styczniowego 9b,
c) prowadzenie dzia³añ zapobiegaj±cych przestêpstwom i wykroczeniom przeciwko osobom i mieniu, a tak¿e przeciwdzia³aj±cych powstawaniu szkody wynikaj±cej z innych zdarzeñ oraz nie dopuszczanie do wstêpu osób nieuprawnionych na tereny chronione,
d) obs³ugê systemu monitoringu CCTV, systemu alarmowania SSP - system sygnalizacji po¿arowej oraz systemu alarmowego w³amania.
e) serwis urz±dzeñ stanowi±cych system monitoringu CCTV wraz z systemem alarmowym w³amania z wy³±czeniem systemu SSP w obiektach Zamawiaj±cego, zgodnie z OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA stanowi±cym za³±cznik nr 2 do umowy i zaleceniami producenta. Wykonawca odpowiada za sprawne dzia³anie systemu monitoringu CCTV oraz systemu alarmowego w³amania, z którego sporz±dza miesiêczne przegl±dy techniczne.
3. Opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 2 do wzoru umowy.
4. Plan obiektów objêtych ochron± przez Wykonawcê stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ / wzoru umowy.
5. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ.
6. Miejscem realizacji zamówienia jest siedziba Zamawiaj±cego przy ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia.
7. ZATRUDNIENIE
Zamawiaj±cy stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia.
Rodzaj czynno¶ci zwi±zanych z realizacj± zamówienia, których dotycz± wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia:
 ¶wiadczenie us³ug ochrony mienia i osób,
 serwisowanie systemu monitoringu i systemu alarmowego zainstalowanego w/na obiektach Zamawiaj±cego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona badania i oceny ofert.
2. Ocenie bêd± podlegaæ oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
3. Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejsz± ofertê na podstawie kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zapewnienie gotowo¶ci przez Grupê interwencyjn±

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych:
1.1. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
udowodni± posiadanie:
a) koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wymagany warunek musi byæ spe³niony przez jednego z Wykonawców
1.2. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) wykonali, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonuj±, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie us³ugi (umowy), polegaj±ce na dozorze obiektu(ów) u¿yteczno¶ci publicznej ¶wiadczonych ca³odobowo przez 7 dni w tygodniu, dla jednego podmiotu przez okres co najmniej 12 kolejnych miesiêcy o warto¶ci brutto minimum 600 000,00 z³ dla 12 miesiêcy,
W przypadku z³o¿enia dokumentów zawieraj±cych dane wyra¿one w innych walutach ni¿ z³oty polski, Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje ¶redniego kursu danej waluty, za podstawê przeliczenia przyjmuje siê ¶redni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
Wymagany warunek musi byæ spe³niony przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Nie jest dopuszczalne sumowanie przez Wykonawcê, w celu osi±gniêcia wymaganego poziomu do¶wiadczenia, ¶wiadczeñ w zakresie opisanym powy¿ej przez ró¿ne podmioty.
Przez budynek u¿yteczno¶ci publicznej, zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity Dz. U z 2019 r. poz. 1065)– nale¿y rozumieæ budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny
oraz
b) skieruj± do realizacji zamówienia publicznego nastêpuj±ce osoby:
 10 osób - pracowników ochrony fizycznej - wpisanych na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i posiadaj±cych legitymacjê kwalifikowanego pracownika ochrony, z min. 12-miesiêcznym do¶wiadczeniem w pracy w ochronie osób i mienia w jednostkach u¿yteczno¶ci publicznej,
 1 osobê - pracownika zabezpieczenia technicznego - wpisanego na listê kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego i posiadaj±cego legitymacjê kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego, z min. 12-miesiêcznym do¶wiadczeniem w pracy w serwisowaniu lub konserwacji lub naprawach elektronicznych urz±dzeñ i systemów alarmowych, sygnalizuj±cych zagro¿enie chronionych osób i mienia oraz awaryjnym ich otwieraniu w miejscach zainstalowania w jednostkach u¿yteczno¶ci publicznej
Wymagany warunek mo¿e byæ spe³niony ³±cznie przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych tych z wykonawców, którzy wykonaj± prace, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku podmiot udostêpniaj±cy zasoby jest zobowi±zany wykonaæ prace, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zmówienia w formularzu OFERTA sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, które prace wykonaj± poszczególni wykonawcy, (za³±cznik nr 1 do SWZ).
4. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± prace, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów, o tre¶ci odpowiadaj±cej za³±cznikowi nr 4 do SWZ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

INNE, NIEZBÊDNE DOKUMENTY DO OFERTY:
1) Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiaj±cego, o tre¶ci odpowiadaj±cej za³±cznikowi nr 1 do SWZ.
2) Pe³nomocnictwo zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych w przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3) Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru - w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest umocowana do reprezentowania (a je¿eli osoba reprezentuj±ca nie jest ujawniona w ww. rejestrach – tak¿e stosowne pe³nomocnictwo). Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia odpisu lub informacji z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
4) Wyja¶nienia i dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e zastrze¿one w ofercie informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa, je¿eli Wykonawca zastrzega w ofercie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa.
5) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia o tre¶ci odpowiadaj±cej za³±cznikowi nr 4 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium.
2. Oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci: 24 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia cztery tysi±ce z³otych 00/100).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zmówienia w formularzu OFERTA sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego
wynika, które prace wykonaj± poszczególni wykonawcy, (za³±cznik nr 1 do SWZ).
2. W przypadku z³o¿enia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wykonawcy ci
sk³adaj± jedn± ofertê, która musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
4. Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
8. W przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, przed dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
dostarczona bêdzie Zamawiaj±cemu umowa reguluj±ca zasady wspó³pracy uczestników postêpowania w formie kopii
po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê. Umowa taka winna okre¶laæ strony umowy, cel dzia³ania,
sposób wspó³dzia³ania, zakres prac przewidzianych do wykonania ka¿demu z nich, solidarn± odpowiedzialno¶æ za
wykonanie zamówienia, oznaczenie czasu trwania konsorcjum (obejmuj±cego okres realizacji przedmiotu zamówienia),
wykluczenie mo¿liwo¶ci wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego cz³onków do czasu wykonania
zamówienia.
5. W przypadku Wykonawców wystêpuj±cych w formie spó³ki cywilnej, przed dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego, dostarczona bêdzie Zamawiaj±cemu umowa spó³ki cywilnej.
6. Osoby reprezentuj±ce Wykonawcê przy podpisywaniu umowy powinny posiadaæ ze sob± dokumenty potwierdzaj±ce ich
umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie bêdzie wynikaæ z dokumentów z³o¿onych w toku postêpowania.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zawiera wzór umowy stanowi±cy za³±cznik nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-10-24 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1173706

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-24 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-11-22

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 2 ustawy Pzp , w zwi±zku z art. 359 pkt. 2.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10 ustawy Pzp. oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835).
O¦WIADCZENIA SK£ADANE WRAZ Z OFERT¡:
1. O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10 ustawy Pzp. oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) wed³ug wzoru, stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wykonawca.
W przypadku polegania na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca sk³ada tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.
2. O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych przez Zamawiaj±cego, wed³ug wzoru, stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ;
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców w zakresie, w jakim wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
W przypadku polegania na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca sk³ada tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.